Hva med en underskriftskampanje ? - 5000 signaturer må jo gjøre inntrykk på han hvis alle også gir noe sånt som 50 spenn som evt. kan brukes til sign-on bonus - naturligvis i tillegg til LSK gjør det samme. Just my two cents.
Oppfordring til Koren og Mifsud om å forlenge kontrakten med LSK
Collapse
X
-
Er med på alt som får Koren til å bli... Jeg gir 200 spenn... Snakket litt med Bengt Eriksen (dattra hans går på skolen jeg jobber i) og jeg er ganske så enig i hva han sier. Robert Koren er deffinitivt den beste spillern i Norge, og hvis han forlater oss til sommern kan gullet vårt ryke. Så for all del, samme hvor mye vi kan få for han, mener jeg det er viktigere med seriegull. Og de pengene kan vi tjene tilbake i CL.Last edited by Serbern; 14.05.2006, 21:27.Kommentar
-
Først og fremst får vi vel håpe at ingen klubber kommer med gode nok tilbud i løpet av sommeren.
Så langt er vel det fortsatt en realitet at de har kontrakt med LSK ut sesongen, og skulle det komme en klubb rekende med masse penger, så får vi vel se om Fjøra er mann for sine ord om at de heller lar de gå gratis enn å selge seg fra et eventuelt seriemesterskap.
Skulle de forsvinne, så tror jeg at LSK allerede har brukbare alternativer i stallen. Kiko er nevnt ovenfor, og det er et alternativ jeg støtter fullt ut, selv om han vel egentlig ble hentet inn som et alternativ til Kasey. Men den jobben har jo nå Råner'n lagt sin klamme hånd ppå så til de grader at Kasey skal få problemer med å komme seg inn på laget.
Mifsud kan erstattes av Myklebust, selv om jeg ser en stor fordel med å ha to iltre veps på laget, slik at den ene kan overta når den første har slitt seg ut og gjort motstanderne tilstrekkelig møre.
Men ett ønske har jeg for Mifsud: Om han går til en annen klubb, så må det kontraktfestes at han skal være tilgjengelig for LSK i alle kamper mot VIF!Knurr...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRda er jeg redd store deler av kanarifansen vil gå betydelig ned i vekt.FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Opprinnelig skrevet av SmukkenHva med en underskriftskampanje ? - 5000 signaturer må jo gjøre inntrykk på han hvis alle også gir noe sånt som 50 spenn som evt. kan brukes til sign-on bonus - naturligvis i tillegg til LSK gjør det samme. Just my two cents.ET LAND - ET LAG!
----- FUGLA 4 LIFE -----Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SmukkenHva med en underskriftskampanje ? - 5000 signaturer må jo gjøre inntrykk på han hvis alle også gir noe sånt som 50 spenn som evt. kan brukes til sign-on bonus - naturligvis i tillegg til LSK gjør det samme. Just my two cents.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av 10.09.50Hva skjedde egentlig til slutt med Folkets spiller-aksjonen som ble forsøkt gjennomført for noen år siden? Jeg husker at det ble hentet inn visse midler og etablert et styre til å forvalte dem, men jeg har ikke fått med meg om det kom noe som helst ut av det. Hva skjedde?
De ønsket at vi skulle spytte inn midlene i aksjer, vi ønsket å investere i spillere (sånn som LSK Invest AS gjør i dag). Dermed kokte det hele bort i kålen og greia kom aldri lenger enn det.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernDe ønsket at vi skulle spytte inn midlene i aksjer, vi ønsket å investere i spillere (sånn som LSK Invest AS gjør i dag). Dermed kokte det hele bort i kålen og greia kom aldri lenger enn det.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av 10.09.50Betyr det at pengene fortsatt står på konto?
Det var forsåvidt ikke store summen som lå inne i potten den gang, men vi hadde pratet med flere som var villige til å spytte inn større beløp dersom de kunne unngå at midlene gikk i det store sluket til Lillestrøm Fotball ASA (nå mer kjent som LSK AS).Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Pengene blir mer symbolsk enn selve signaturkampanjen slik at Robert forstår hvor elsket og forgudet han er blant fansen.
Uansett så vil nok LSK tilby millioner i sign-on og da blir jo dette småpenger - mens derimot annerkjennelsen/heltestatus und so weiter vil nok bety desto mer for vår kjære Robbie.Bada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
Ja er det noen som kan dra igang en slik kampanje ? Ville det da være aktuelt med en intern kamanje eller feks stille seg på Lillestrøm torv også?
Jeg føler at dette er et godt forslag, så får det briste eller bæreET LAND - ET LAG!
----- FUGLA 4 LIFE -----Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SmukkenPengene blir mer symbolsk enn selve signaturkampanjen slik at Robert forstår hvor elsket og forgudet han er blant fansen.
Uansett så vil nok LSK tilby millioner i sign-on og da blir jo dette småpenger - mens derimot annerkjennelsen/heltestatus und so weiter vil nok bety desto mer for vår kjære Robbie.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av danny85Ja er det noen som kan dra igang en slik kampanje ? Ville det da være aktuelt med en intern kamanje eller feks stille seg på Lillestrøm torv også?
Jeg føler at dette er et godt forslag, så får det briste eller bære------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Jeg også hadde bladd opp 200,- spenn til Robbie, men jeg tror ikke vi hadde klart å få inn mere enn at han kunne fått seg et par nye sko
Desverre..
Men jeg tar gjerne feil...Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenJeg også hadde bladd opp 200,- spenn til Robbie, men jeg tror ikke vi hadde klart å få inn mere enn at han kunne fått seg et par nye sko
Desverre..
Men jeg tar gjerne feil...
LSK satser rimelig hardt - Kanskje fansen kan ta en kronerulling for å bidra litt til en ny spiller og?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fugla4everHva om vi kunne begynt en underskrift kampanje??Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar