Tabloid TV 2 15.mai: diskusjon om norsk fotball er begredelig

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

    #21
    bittelitt off topic:

    Leste den her i adressa 14.05 før jeg hadde hørt at tabloid skulle ta opp saken:

    "Vidar Riseth er ikke nevneverdig imponert over kvaliteten på eliteserien. Etter sju runder føler midtstopperen at han er tilbake i engelsk 1. divisjon."

    Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.


    Kunne ikke han bare blitt der i Luton og engelsk 1.divisjon om de var så mye bedre? Møkkaman!!

    Men sånn går det når du har flydd med huet først rett inn i stanga et par ganger for mye. Og nei, vidar riseth er ikke sympatisk.
    Hilsen Anders

    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      #22
      Opprinnelig skrevet av holmiz
      bittelitt off topic:

      Leste den her i adressa 14.05 før jeg hadde hørt at tabloid skulle ta opp saken:

      "Vidar Riseth er ikke nevneverdig imponert over kvaliteten på eliteserien. Etter sju runder føler midtstopperen at han er tilbake i engelsk 1. divisjon."

      Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.


      Kunne ikke han bare blitt der i Luton og engelsk 1.divisjon om de var så mye bedre? Møkkaman!!

      Men sånn går det når du har flydd med huet først rett inn i stanga et par ganger for mye. Og nei, vidar riseth er ikke sympatisk.
      Forøvrig artig at denne mannen klager over å bli holdt! Har noen revet i stykker flere gule trøyer en riksklysa?:twisted:
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      Working...