Opprinnelig skrevet av morten
Treningsfri 17. mai og gul 17.mai-feiring
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av TorolfLite hyggelig avbrekk - hva mener han med det? Jeg synes gårsdagen var svært hyggelig, med Fugla på topp.
Tipper Uwe siktet til at avbrekket var lite, ikke lite hyggeligEnøyd i de blindes dal. -
Opprinnelig skrevet av FrankenGår LSK spillerene i 17. mai tog i Lillestrøm? Hva med kanarifansen?
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrankenGår LSK spillerene i 17. mai tog i Lillestrøm? Hva med kanarifansen?
Peronlig fikk jeg stygge blikk da jeg prøvde meg på bittelitt "buiing" da RBK og Kjernen gikk i tog forbi meg igår....
Jeg møtte Per Ciljan i går, men turte ikke slenge dritt til han fordi alle folka syns det var så teit av meg å gå bort og hilse på Erik Hoftun. Menmen...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfNei, spillerne går ikke i tog. De eneste LSK-personlighetene jeg så i Lillestrøm i går var Per Magne Misund, Arne Erlandsen og Tom Gulbrandsen.
Og den tidligere direktøren i laget fra bydelen, nå direktør i Norsk Fotball, holdt dagens tale på Fjellhamar skole.
Alle klappet bortsett fra èn.
Gjett hvem ?
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaOg i fotballens maktsentrum, Fjellhamar, feiret både Uwe og Gunnar nasjonaldagen med sine respektive. Der var også Frode Grodås, selvfølgelig. Mener også jeg så snurten av en viss Lyn-trener, som også bor på Fjellhamar.
Og den tidligere direktøren i laget fra bydelen, nå direktør i Norsk Fotball, holdt dagens tale på Fjellhamar skole.
Alle klappet bortsett fra èn.
Gjett hvem ?
mvh
Gammer`nKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Lillestrøm KirkeJeg har underhånden fått vite at det ble loddet ut, og auksjonert bort masse vif-effekter på Fjellhamar. Er Fjellhamar/Hanaborg vålerengaland? Godt jeg flytta derfra.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Lillestrøm KirkeJeg har underhånden fått vite at det ble loddet ut, og auksjonert bort masse vif-effekter på Fjellhamar. Er Fjellhamar/Hanaborg vålerengaland? Godt jeg flytta derfra.
Som VIF-sjef forsto han viktigheten av å bygge varemerke sterkere, i mange miljøer.
Om LSK-ledelsen tenker like aktivt vet jeg ikke noe om.
For å si det slik...
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaDet stemmer nok, delevis. Siem koblet et VIF-grep på Norges største barneskole (ca 800 elever) da han var sjef i klubben. Han holdt blant annet flere foredrag for lærere og FAU. Videre fikset han det slik at Fjellhamar Fotballklubb fikk det gamle kunstgresset som lå i Valhall.
Som VIF-sjef forsto han viktigheten av å bygge varemerke sterkere, i mange miljøer.
Om LSK-ledelsen tenker like aktivt vet jeg ikke noe om.
For å si det slik...
Mvh
Gammer`nKommentar
-
Bjarmann rusla i tog i Rælingen. Hvis det skulle være interessant da. Litt morsomt at den ene 6. klassen sang forza fugla i 17. mai-toget når de så meg.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterBjarmann rusla i tog i Rælingen. Hvis det skulle være interessant da. Litt morsomt at den ene 6. klassen sang forza fugla i 17. mai-toget når de så meg.
PetterHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Lillestrøm KirkeJeg har underhånden fått vite at det ble loddet ut, og auksjonert bort masse vif-effekter på Fjellhamar. Er Fjellhamar/Hanaborg vålerengaland? Godt jeg flytta derfra.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenHilsen Sønnen minKommentar
-
Nei du gikk ikke glipp av meg, av den grunn at jeg ikke var der... men Sønnen min vet godt hvem du er....
Jeg sto "vakt" på fjerdingby skolen, og reiste hjem kl 13.30Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Ganske gult i Løvenstad området også.. Og Åråsen-biletter ble loddet ut på skolen, til manges store glede.. Lsk var på de flestes lepper i går, nest etter at folk fikk klaget litt på regnværet.. Jeg var like glad, for da fikk jeg tatt fram den fine sorte og gule paraplyen min..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalPå Kjenn skole ble det loddet ut billletter til Åråsen. Så herfra kan det meldes om gult flertall. Så da er det bare å vente på opptellingen fra de andre stedene for å se om det blir gult eller blått flertall.Kommentar
Kommentar