Daniel Nannskog er ønsket av Lillestrøm

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    Daniel Nannskog er ønsket av Lillestrøm

    TV2 hadde nettopp en sak om at LSK er interessert i Nannskog. Ikke dumt, når Mifsud er på vei bort og Haddad ikke har innfridd.
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

    #2
    Lukter byttehandel

    Kommentar

    • Fugla
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 1718

      #3
      Han minner meg om en svensk utgave av Martin Andresen...
      Homer Simpson.



      www.ultrassarp.no

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #4
        Opprinnelig skrevet av Fugla
        Han minner meg om en svensk utgave av Martin Andresen...
        Jeg er litt enig. For noen dager siden uttalte han seg om hvor fantastisk han hadde det i Stabæk, men med en gang en europeisk storklubb melder seg, logrer han med halen.

        Når det er sagt, vil jeg ta ham imot med åpne armer. Han har alt Mifsud har + hodestyrke og målteft.

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #5
          Dag Otter Johansen i Budstikka skriver om Nannskog i bloggen sin:



          Dag Otter Johansen er utviklingsredaktør i Budstikka og ansvarlig for Budstikka.no. Han bor i Asker, og har ett barn. Interessene spenner fra litteratur og musikk til fotball og terrengsykling.


          Gi oss svar, Daniel
          Er det slik det skal bli? Støy rundt Daniel Nannskog ved hver serierunde? Og hva vil han, egentlig?
          Sett fra tribuneplass er det noe som ikke helt stemmer rundt Daniel Nannskog om dagen. Suveren toppscorer og elsket av alle i fjor. Toppscorer så langt, men neppe fullt så elsket i år.
          Ingen kan i så fall si det er andre enn Nannskog selv som har bidratt. Og det er et ubehagelig spørsmål som må stilles: Vil han virkelig være i Stabæk?
          For ordens skyld - jeg håper inderlig svaret på spørsmålet er JA!
          Når spørsmålet likevel melder seg med stadig større styrke, skyldes det summen av de utspillene vi har sett i media den siste tiden.
          Det startet i Bergen. Brann hentet opp Stabæks 2-0 ledelse, og etterpå gikk Nannskog verbalt bananas. Nå måtte Stabæk bestemme seg for om de ville satse eller om de fortsatt skulle være "et pisselag".
          En slik uttalelse er det lett å se mellom fingrene på. Den falt i stor frustrasjon over en seier som glapp. I slike situasjoner renner følelsene gjerne over, og det var slik jeg opplevde Nannskog i Bergen.
          Men det har fortsatt. Etter Viking-kampen ga spissen nye meldinger til Stabæk-ledelsen. Denne gangen gjaldt det hans egen kontraktssituasjon. Dersom Stabæk ønsket å beholde han, måtte de komme på banen med et kontraktsforslag raskt, selv om det er halvannet år igjen av kontrakten.
          Og når jeg leser dagens VG tiltar undringen ytterligere.
          To dager før lagene møtes på Nadderud sier Lillestrøm at de ønsker Nannskog som erstatter for Michael Mifsud etter sesongen. LSK-direktør Jan Åge Fjørtofts timing for det utspillet er neppe tilfeldig, men mer interessant er Nannskogs reaksjon.
          Han synes interessen er "smigrende" og "veldig hyggelig". Og han synes det er så overraskende at han ikke har hørt om interesse fra andre klubber at han vurderer å skaffe seg norsk agent.
          Noen som er beroliget?

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #6
            Opprinnelig skrevet av Torolf
            Når det er sagt, vil jeg ta ham imot med åpne armer. Han har alt Mifsud har + hodestyrke og målteft.
            Han er rask, men ikke SÅ rask. Mifsud er dessuten 27, mens Nannskog blir 32 år på mandag.
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #7
              Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
              Han er rask, men ikke SÅ rask. Mifsud er dessuten 27, mens Nannskog blir 32 år på mandag.
              Jeg er enig i disse innvendingene, men mener totalt sett at Nannskog blir en forsterkning i forhold til Mifsud. Hvis vi skal hente Nannskog, kan vi ikke vente til kontrakten hans går ut og han nærmer seg 34 år.

              Kommentar

              • rEPPA
                *****istrator
                • Nov 2003
                • 3933

                #8
                Ikke for å sette mulig fremtidig LSK spiller ut i dårlig lys, men det virker som han ikke har et vesentlig filter mellom hjernen og munnen denne karen. (Sitat: Kay på Lista). Han sa jo også dette selv på Tv2 i dag også.
                www.kfl.no/debatt

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7080

                  #9
                  Hmmmm.

                  Nannskog er jo god, han, og både rask, målfarlig, hodesterk og smart på likt, men alderen taler ikke akkurat til hans fordel. Utspillene hans i media den siste måneden har vel heller ikke vært helt bra. Sytepeiser trenger ikke LSK.

                  Jeg har mer lyst til å la Haddad få en reell sjanse. Hva har skjedd med ham siden i fjor høst, da han gjorde mange gode innhopp? La ham få prøve seg, sier nå jeg.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • gj
                    Seniormedlem
                    • Nov 2003
                    • 3360

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Uwe Rösler i Dagbladet 18.05.
                    Hvor godt er det å ha spisser som scorer regelmessig?

                    - Jeg vil ikke akkurat si regelmessig. Michael har to mål på åtte kamper, Olly gikk lenge uten å score før nå mot Molde. Målene er spredt mellom flere spillere. Vi har ingen Nannskog i laget. Foreløpig.
                    En liten advarsel i går?

                    Kommentar

                    • pal
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 422

                      #11
                      Dette sier Uwe Rösler i RB i dag i en kommentar om Occean:

                      (Sitat) -I LSK investerer vi ikke i spillere som har en ti år lang karriere bak seg. De er det umulig å gjøre noe med. Med typer som Occean kan vi utvikle dem slik vi vil. (Sitat slutt)

                      Så han er ikke interessert i Nannskog?
                      hilsen pål

                      Kommentar

                      • iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

                        #12
                        Var det ikke slik at Fjørtoft sa til oss at han skulle bygge ett lag for fremtiden? Kjøpe en 32 år gammel spiller er jo stikk motsatt av det.
                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                        Kommentar

                        • 10.09.50
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 1410

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                          Han er rask, men ikke SÅ rask. Mifsud er dessuten 27, mens Nannskog blir 32 år på mandag.
                          Mifsud har så vidt fylt 25 (17. april), uten at det har noen betydning i denne sammenheng. Nannskog trekker på årene, men kan godt ha tre gode år igjen. Det er svært få utlendinger som har hatt noe å tilføre som vi har klart å beholde særlig mye lenger. Dennis Schiller er det viktige unntaket, og Magnus Kihlberg et lite, men han skulle jo bort hvert bidige år og virket ofte preget av at han ville til større klubb mer sentralt i Europa. Noe han til slutt fikk til, ifølge ham selv. Kasey kan godt komme til å bli lenger, men han har som Dennis Schiller giftet seg i nabolaget, og de gutta stiller i en egen klasse. Bottom line: Mer enn tre gode år kan vi ikke regne med å få av Nannskog uansett alder. Løp og kjøp.

                          Kommentar

                          • mr.Jordbakke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3845

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av iL
                            Var det ikke slik at Fjørtoft sa til oss at han skulle bygge ett lag for fremtiden? Kjøpe en 32 år gammel spiller er jo stikk motsatt av det.
                            Det spørs om dette heller et utspill hvor hensikter er å psyke ut Stabæk før kampen.
                            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                            Mvh
                            Mr.Jordbakke

                            Kommentar

                            • Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Hmmmm.

                              Nannskog er jo god, han, og både rask, målfarlig, hodesterk og smart på likt, men alderen taler ikke akkurat til hans fordel. Utspillene hans i media den siste måneden har vel heller ikke vært helt bra. Sytepeiser trenger ikke LSK.
                              Hvis utspillene er en reaksjon på Stabæks manglende sportslige ambisjoner, trenger det ikke være så negativt. I LSK vil han få sportslige utfordringer en masse og medspillere av den kvaliteten han etterlyser.

                              Kommentar

                              • gj
                                Seniormedlem
                                • Nov 2003
                                • 3360

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                Det spørs om dette heller et utspill hvor hensikter er å psyke ut Stabæk før kampen.
                                1. Kanskje Rösler ønsker å minne sine egne spisser om at de må fortsette å levere varene fremover. Kanskje han venter mer stabilitet fra Occean og Mifsud (mens han er her)?

                                2. Skape litt - i større eller mindre grad - uro i Stabæk før søndagens kamp.

                                3. Opprettholde publisitet rundt Lillestrøm.

                                Kommentar

                                • Lillestrøm Kirke
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 1470

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Glenn
                                  1. Kanskje Rösler ønsker å minne sine egne spisser om at de må fortsette å levere varene fremover. Kanskje han venter mer stabilitet fra Occean og Mifsud (mens han er her)?

                                  2. Skape litt - i større eller mindre grad - uro i Stabæk før søndagens kamp.

                                  3. Opprettholde publisitet rundt Lillestrøm.
                                  4. Tenne egne forsvarspillere
                                  "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                  Kommentar

                                  • superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                    Det spørs om dette heller et utspill hvor hensikter er å psyke ut Stabæk før kampen.
                                    Dette var nå alle fall min umiddelbare reaksjon. Ikke ett dumt utspill av Fjøra, spør du meg.

                                    Skulle interessen være genuin er jeg litt mer skeptisk, men jeg var også skikkelig skeptisk da United hentet Sheringham da han var 32...
                                    Enøyd i de blindes dal.

                                    Kommentar

                                    • Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

                                      #19
                                      I et lag må det også være rom for rutine. Syntes forøvrig Nannskog er en sutregutt uten like. Skulle da heller mer en gjerne sett Tommy Høiland fra Bryne på laget(17 år). Meger hurtig spiller.

                                      Kommentar

                                      • mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                                        Skulle da heller mer en gjerne sett Tommy Høiland fra Bryne på laget(17 år). Meger hurtig spiller.
                                        Feil tråd, men synes også 20 år gamle Øyvind Gram på Molde spilte godt mot oss.
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                        Mvh
                                        Mr.Jordbakke

                                        Kommentar

                                        Working...