Daniel Nannskog er ønsket av Lillestrøm

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rEPPA
    *****istrator
    • Nov 2003
    • 3933

Fortsett diskusjonen av andre spiller på denne tråden: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...light=spillere
    www.kfl.no/debatt

Kommentar

• hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

Jeg tror nok ikke det er så dumt å hente en rutinert spiller. Vi har tross alt tippeligaens nest yngste mannskap. Og Nannskog er en fantastisk bra spiss i norsk sammenheng. Er positiv jeg.
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

Kommentar

• Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

Opprinnelig skrevet av hoyt
        Jeg tror nok ikke det er så dumt å hente en rutinert spiller. Vi har tross alt tippeligaens nest yngste mannskap. Og Nannskog er en fantastisk bra spiss i norsk sammenheng. Er positiv jeg.
        Det er vel et stort spørsmål om vi har råd til Nannskog. Jeg regner med at Stabæk ikke vil la ham gå i sommer for mindre enn 5-6 millioner kroner.

Kommentar

• Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

Fjørtoft har vel gjentatte ganger sagt at LSK skal hente én klassespiller hvert år, og da er det vel mulig at de ser for seg Nannskog som klassespilleren denne gangen.

Uten at jeg nødvendigvis er enig i det...
          Knurr...

Kommentar

• maurakanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2005
            • 641

Hadde heller sett at vi brukte de 4-5 millionene på sign-on-fee til koren og mifsud. Ingen er raskere enn miffe, og han er enda "ung". I tillegg er begge de to publikumsspillere..
            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• LSK N/B
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 830

Opprinnelig skrevet av maurakanari
              Hadde heller sett at vi brukte de 4-5 millionene på sign-on-fee til koren og mifsud. Ingen er raskere enn miffe, og han er enda "ung". I tillegg er begge de to publikumsspillere..
              Helt enig her, bruk heller millioner på å beholde koren, han er viktigere for LSK en Nannskog noengang kommer til å bli. Synes også vi har god dekkning på spissplass selv om Mifsud drar.
              03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

Folkens! Våkn opp!

Dette er utvilsomt ett spill for galleriet fra Fjøras side! Det gir presse og det gir urolighet i Blånisseleieren før matchen. Nannskog har jo slukt åtet med søkke og snøre og uttalt seg positiv til Fugla.

Jeg tør sette mye penger på at Sportsklubben ikke blar opp mye penger denne spilleren. Han er god, men for gammel. Dette er stikk i strid med alle overganger vi har hatt de siste årene som har gitt oss en skikkelig bra stall!

Bruk heller energien på å overtale Miffe og Robbie til å bli!
                Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

En god ting kan aldri sies for ofte?
                  Knurr...

Kommentar

• Vegar Hjermundrud
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 423

Tilbake
                    Stabaek nyheter

19.05.2006
                    Fjørtoft sikler på Daniel

- LSK vil gjerne ha ham på benken
                    Det var Nils Arne Eggen som innførte tradisjonen her i landet - å si at man ønsket seg en eller flere nøkkelspillere hos motstanderen 2-3 dager før de skulle møte Rosenborg.

Denne litt usofistikerte formen for psykologisk krigføring har siden spredd seg som iberiasnegl blant trenere og managere - ikke bare i Norge.

Men er ikke egentlig denne taktikken oppbrukt nå? Den fungerte alldeles brillefint da fluesnapper'n fra Orkdal regjerte i Brakka på Lerkendal. Da kunne nemlig slik interesse av og til føre til at det faktisk ble en overgang. Det var alltid plass til en ekstra på benken til RBK den gangen det var like forutsigbart at CL-millionene rullet inn til trønderklubben, som gullpraten i Bergen er før seriestart.

Men så kom det overgangsvinduer og utviklingskompensasjoner og Bosman-dom og det som værre var. Etter det har ikke slike utspill lenger samme effekt - bortsatt fra som avis-ender.

Vi er likevel litt skuffet. Jan Åge Fjørtoft er en flink fyr - for flink etter vår mening til å la seg lure med på agurkdyrking av VG. Han lokker Nannskog med at han skal ta over etter Mifsud. Mifsud som ennå har til gode å spille en hel kamp for LSK i årets serie. Du verden det er smigrende å være tiltenkt en plass på benken til Lillestrøm....

Fjørtoft vet jo at det å ha tillitt på topp i startellvern til Stabæk - det henger høyt. Det han han selv smertelig fått erfare.
                    Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

Kommentar

• Mr. Torri
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jan 2006
                      • 125

Opprinnelig skrevet av trigz
                      Jeg har mer lyst til å la Haddad få en reell sjanse. Hva har skjedd med ham siden i fjor høst, da han gjorde mange gode innhopp? La ham få prøve seg, sier nå jeg.
                      Helt enig.
                      I stedet for å kjøpe Nannskog, (noe jeg og andre her tror Fjøra sa på "tull") synes jeg at Haddad skal få sjansen.
                      De er ikke helt ulike i spillestilen, men Nannskog er i toppform nå får tida, og det er ikke Haddad så lenge han spiller 2.divisjons fotball !
                      Han må få spille på det øverste nivået !!
                      Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

Otto Fredrikson, Number One ..

Kommentar

• Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

Opprinnelig skrevet av Mr. Torri
                        Helt enig.
                        I stedet for å kjøpe Nannskog, (noe jeg og andre her tror Fjøra sa på "tull") synes jeg at Haddad skal få sjansen.
                        De er ikke helt ulike i spillestilen, men Nannskog er i toppform nå får tida, og det er ikke Haddad så lenge han spiller 2.divisjons fotball !
                        Han må få spille på det øverste nivået !!
                        Jeg synes ikke Haddad fortjener sjansen før han viser litt mer på B-laget.

Kommentar

• Kølla Riisa
                          Seniormedlem
                          • Jun 2004
                          • 1021

Nannskog er den beste målgjøreren i tippeligaen, han har scoret 32 mål på 37 kamper i sin Stabæk karriere.
                          Jeg vil rangere han som en av de 3-4 beste spissene sammen med Sæternes, Årst, Occean.

Hvis vi får Nannskog er jeg sikker på at vi får en spiss som kan sette ca 15 mål per sesong i sikkert 2-3 år til, det er kvalitet.

I tillegg anses han som en ledertype og det kan vi vel ikke akkurat si om Haddad.
                          Får vi Daniel Nannskog for 3-4 millioner så løp og kjøp!

Han kommer garantert til og lage veldig mange mål til i sin karriere.

Kommentar

• Sem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2005
                            • 1626

Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                            Helt enig her, bruk heller millioner på å beholde koren, han er viktigere for LSK en Nannskog noengang kommer til å bli. Synes også vi har god dekkning på spissplass selv om Mifsud drar.
                            Dette jobber vel styret med hver bidige dag? Problemet her er jo at Koren vil vekk. Det står ikke på penga, gjør det vel?

Kommentar

• Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                              Får vi Daniel Nannskog for 3-4 millioner så løp og kjøp!
                              Hvorfor skulle Stabæk ville selge Nannskog for denne prisen når de ikke fikk kjøpt Sundgot for en tilsvarende sum?

Kommentar

• Kølla Riisa
                                Seniormedlem
                                • Jun 2004
                                • 1021

Hvorfor skulle Stabæk ville selge Nannskog for denne prisen når de ikke fikk kjøpt Sundgot for en tilsvarende sum?
                                Jeg sa ikke at de ville godtatt et slikt bud, de kommer nok til og kreve det mer enn det desverre.
                                Skulle de mot formodning være rundt den prisen de krever for han så mener jeg det er et røverkjøp.
                                Han er en skikkelig goalgetter og en veldig god lagspiller.

Personlig anser jeg han som en bedre spiss enn Mifsud, rett og slett fordi han scorer mangle flere mål.

Men som mange andre her inne vil jeg ikke se disse eventuelle overgangspengene gå ut over et nytt kontraktsforslag til Robbie.
                                Det er første prioritet.

Kommentar

• Bekkis
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 441

alle som snakker om at haddad skal få sjansen trur jeg må vente en god stund... så lenge han ikke presterer på trening og i b-lagskamper er det langt igjen til startelvern. Etter Ull/Kisa kampen sa han også at han ønsket seg bort...

Kommentar

• Kimito
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 2602

Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Vel...de fikk kjøpe Sundgot for denne summen, men Sundgot gikk ikke...trolig mye takket være supporter- og trenerstøtte.

I tillegg er Nannskog vesentlig eldre enn Sundgot og man vet strengt tatt aldri hvor lenge spisser med hurtighet som styrke varer når alderen tar på.

Jeg synes det er et rimelig prisanslag, men regner ikke med at Stabæk selger...om ikke Nannskog ytrer et klart ønske om en overgang. Hadde ikke gjort meg noe å sett han i riktig drakt på Åråsen.
                                    Ferdigskåra

Kommentar

• Mr.Lee
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2006
                                      • 736

Jeg vil ikke ha Nannskog.
                                      Grunnen er at han er gammel, ingen grunn til å hente inn en spiller som legger opp når som helst.
                                      Iallefall ikke når vi har en målkåt unggutt i Magnus Myklebust.
                                      Jeg syns vi bør la Myklebust få sjansen etter Mifsud.
                                      Jeg har iallefall tro på at Myklebust kan bli stor, om han bare får spille.

Og jeg er ganske sikker på at ingen av dere er enige i det jeg sier her.

Kommentar

• Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

Opprinnelig skrevet av Mr.Lee
                                        Jeg vil ikke ha Nannskog.
                                        Grunnen er at han er gammel, ingen grunn til å hente inn en spiller som legger opp når som helst.
                                        Iallefall ikke når vi har en målkåt unggutt i Magnus Myklebust.
                                        Jeg syns vi bør la Myklebust få sjansen etter Mifsud.
                                        Jeg har iallefall tro på at Myklebust kan bli stor, om han bare får spille.

Og jeg er ganske sikker på at ingen av dere er enige i det jeg sier her.
                                        Jeg støtter deg i at Myklebust blir stor, men vi bør ha en erstatter for Mifsud. Og han heter trolig ikke Andreas Haddad.

Kommentar

• Mr.Lee
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2006
                                          • 736

Jeg mener å la Myklebust få tillit fra start.
                                          Han blir ingen stor spiller ved å spille reservelagsfotball og få små innhopp i hver kamp.
                                          Skal han bli stor, må han også få spille mot de store.
                                          Derfor syns jeg det er verdt å gamble på Myklebust.

Kommentar

Working...