Opprinnelig skrevet av Sem
Daniel Nannskog er ønsket av Lillestrøm
Collapse
X
-
03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF! -
Sorry at jeg sier det, men Andreas Haddad er ikke en spiller for Eliteserien. Faktisk er han ikke en spiller for Adecco- ligaen engang. Kanskje han hadde gjort seg bra i 4 eller 3 div, men er ikke sikker på det heller. Kan bare ikke forstå alle de som står på Åråsen og roper etter haddad. Det blir det samme som å be om å få innpå Johan Petter Winsnes når vi ligger under
Nei... Vi lenker oss sammen utenfor hos Koren og Mifsud og nekter dem å forlate Lillestrøm***Større baller enn vett***Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr.LeeJeg mener å la Myklebust få tillit fra start.
Han blir ingen stor spiller ved å spille reservelagsfotball og få små innhopp i hver kamp.
Skal han bli stor, må han også få spille mot de store.
Derfor syns jeg det er verdt å gamble på Myklebust.
Men jeg er helt enig i at vi skal satse på Myklebust. La det ikke være noen som helst tvil om det!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ÅsenKanarisSorry at jeg sier det, men Andreas Haddad er ikke en spiller for Eliteserien. Faktisk er han ikke en spiller for Adecco- ligaen engang. Kanskje han hadde gjort seg bra i 4 eller 3 div, men er ikke sikker på det heller. Kan bare ikke forstå alle de som står på Åråsen og roper etter haddad. Det blir det samme som å be om å få innpå Johan Petter Winsnes når vi ligger under
Nei... Vi lenker oss sammen utenfor hos Koren og Mifsud og nekter dem å forlate LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Anders_BakkenDu hakke peiling....selv jeg hadde ikke gjort meg bort i 4 div.
Nannskog er god, men hvor lenge kan han fortsette å spille?------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ÅsenKanarisSorry at jeg sier det, men Andreas Haddad er ikke en spiller for Eliteserien. Faktisk er han ikke en spiller for Adecco- ligaen engang. Kanskje han hadde gjort seg bra i 4 eller 3 div, men er ikke sikker på det heller. Kan bare ikke forstå alle de som står på Åråsen og roper etter haddad. Det blir det samme som å be om å få innpå Johan Petter Winsnes når vi ligger under
Jeg vil ha meg frabedt nedsettende skiverier om Johan Petter. En like allsidig spiller har vi ikke hatt siden Svein Are Andreassen.Last edited by Rønnern; 21.05.2006, 11:36.Kommentar
Kommentar