Daniel Nannskog er ønsket av Lillestrøm

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK N/B
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 830

    #41
    Opprinnelig skrevet av Sem
    Dette jobber vel styret med hver bidige dag? Problemet her er jo at Koren vil vekk. Det står ikke på penga, gjør det vel?
    Føler at penga alltid har en del å si, tror han tenker litt hardere om de legger på noen mill til i sign on fee. Om han drar så synes jeg at de burde spare pengene for å klare å skaffene en erstatter av høy kvalitet til Koren.
    03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

    Nei til NFF!

    Kommentar

    • Rubinho
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2005
      • 1501

      #42
      Dette ligner mistenkelig på en "Petter Belsvik " gammal toppspiss som var god men som faller pga alder..

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        #43
        Sorry at jeg sier det, men Andreas Haddad er ikke en spiller for Eliteserien. Faktisk er han ikke en spiller for Adecco- ligaen engang. Kanskje han hadde gjort seg bra i 4 eller 3 div, men er ikke sikker på det heller. Kan bare ikke forstå alle de som står på Åråsen og roper etter haddad. Det blir det samme som å be om å få innpå Johan Petter Winsnes når vi ligger under

        Nei... Vi lenker oss sammen utenfor hos Koren og Mifsud og nekter dem å forlate Lillestrøm
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • Sem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2005
          • 1626

          #44
          Opprinnelig skrevet av Mr.Lee
          Jeg mener å la Myklebust få tillit fra start.
          Han blir ingen stor spiller ved å spille reservelagsfotball og få små innhopp i hver kamp.
          Skal han bli stor, må han også få spille mot de store.
          Derfor syns jeg det er verdt å gamble på Myklebust.
          Med rulleringa som foregår nå mener jeg Myklebust får riktig matching nå, og han vil helt sikkert få mer og mer spilletid etter hvert. Tror ingen er uenig med deg i at Myklebust bør satses på, noe han også blir. Det kan allikevel ikke være sånn at vi skal sitte med kun to spisser i stallen, som skal være førstevalg (som det virker på meg som du mener), og ikke ha alternativer på benken. Det må jo være greit å ha forskjellige alternativer, og kunne variere bruken av dem etter form og motstander...

          Men jeg er helt enig i at vi skal satse på Myklebust. La det ikke være noen som helst tvil om det!

          Kommentar

          • Anders_Bakken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 542

            #45
            Opprinnelig skrevet av ÅsenKanaris
            Sorry at jeg sier det, men Andreas Haddad er ikke en spiller for Eliteserien. Faktisk er han ikke en spiller for Adecco- ligaen engang. Kanskje han hadde gjort seg bra i 4 eller 3 div, men er ikke sikker på det heller. Kan bare ikke forstå alle de som står på Åråsen og roper etter haddad. Det blir det samme som å be om å få innpå Johan Petter Winsnes når vi ligger under

            Nei... Vi lenker oss sammen utenfor hos Koren og Mifsud og nekter dem å forlate Lillestrøm
            Du hakke peiling....selv jeg hadde ikke gjort meg bort i 4 div.

            Kommentar

            • junior
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 492

              #46
              Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
              Du hakke peiling....selv jeg hadde ikke gjort meg bort i 4 div.
              Det samme slo meg da jeg leste innlegget ;P

              Nannskog er god, men hvor lenge kan han fortsette å spille?
              ------- Forza Fugla! -------

              Kommentar

              • Tony_Montana
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Mar 2006
                • 14

                #47
                Opprinnelig skrevet av ÅsenKanaris
                Sorry at jeg sier det, men Andreas Haddad er ikke en spiller for Eliteserien. Faktisk er han ikke en spiller for Adecco- ligaen engang. Kanskje han hadde gjort seg bra i 4 eller 3 div, men er ikke sikker på det heller. Kan bare ikke forstå alle de som står på Åråsen og roper etter haddad. Det blir det samme som å be om å få innpå Johan Petter Winsnes når vi ligger under

                Jeg vil ha meg frabedt nedsettende skiverier om Johan Petter. En like allsidig spiller har vi ikke hatt siden Svein Are Andreassen.
                Last edited by Rønnern; 21.05.2006, 11:36.

                Kommentar

                Working...