Keeper-krise! Hva nå?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #41
    Dem er uansett ikke gode nok, selvom AWV er et greit talent.

    Kommentar

    • chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

      #42
      Reitmaier!! Satser på at han har holdt kroppen vedlike og kan steppe inn. Han hadde jo lagt opp sist også....
      Bølerkanaris

      Kommentar

      • lsk123
        Medlem
        Bøffel
        • May 2004
        • 36

        #43
        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
        Som er villig til å stille opp for oss i bare en enkeltkamp og dermed gjøre seg uaktuell for flere klubb-bytter i hele år?
        Han har jo lagt opp og er vel ikke interessert i å gå til flere klubber
        Fugla for alltid!

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #44
          Opprinnelig skrevet av Flisby`n
          Vi har da flere keepere i klubben (som tidligere nevnt) og hva skal til for at disse er spilleklare?
          De må ha profflisens. Det koster litt penger. Jeg vet ikke hvor lang tid det tar, men det må vel kunne ordnes før søndag, gitt at vi får dispensasjon til å hente inn en ny keeper.

          Kommentar

          • Flisby`n
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 312

            #45
            Går ut ifra at økonomien blir den samme om vi skal få Raitmaier spilleklar.

            Noen som kan gi litt mer info om aktuell(e) keeper(e) fra rekruttstallen??
            En kjeeempescoring av tommy!!

            Kommentar

            • gj
              Seniormedlem
              • Nov 2003
              • 3360

              #46
              Vi bør i alle fall få dispensasjon. Det er jo ikke Müllers røde kort som skaper denne krisen, men snarere skade(r) hos reserven(e).

              Men det skal vel bli vanskelig å få noen til å stille opp i en kamp... Selv for Reitmaier tror jeg det trengs solide overtalelsesevner.

              Kommentar

              • Dandy
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 346

                #47
                Jo, det skal nok litt til kanskje..! men det hadde vært konge å sett bestefar tilbake på åråsen!<3
                UFC 05!

                Kommentar

                • chrissp
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 2403

                  #48
                  Nå har Fjøra allerede snakket med Reitmaier hørtes det ut som på TV....

                  Semb mente at de ikke burde ble gitt dispensasjon, siden vi i følge ham burde ha 6(!) gide keepere i stallen. Noen som vet mange andre lag som har det?....hehehe....

                  Ellers har ikke jeg så veldig mye kunnskap om regelverket, men saken er vel den at det ikke er Mullers røde kort som er problemet men heller skader hos de to andre keeperne....

                  Noen som kan gi et godt svar?
                  Bølerkanaris

                  Kommentar

                  • Køben Bøffel
                    Juniormedlem
                    Bøffel
                    • Apr 2006
                    • 25

                    #49
                    Semb mener LSK ikke bør få disp. Han mener nemlig LSK bør ha 6 gode keepere!
                    Men de må vel skjønne at 3 i a-troppen holder, og med 2 kader og 1 rødt kort bør vi vel egentlig få disp.
                    Hvor lenge er keeperne våre ute?
                    :twisted: When i am king, who are you?

                    Kommentar

                    • Spiri
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Apr 2006
                      • 200

                      #50
                      virker ikke som om vi får tilltatelse til å hente inn Reitmaier... æsj, Nils Johan Semb , du er stygg......... frustrert jeg

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        #51
                        Festlig at Semb mener vi burde ha 6 gode keepere. Som om noen lag i Tippeligaen har det..
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • Chessheim-kanaris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 1022

                          #52
                          jeg synes det er litt rart at ingen har fått med seg at straffen ble blåst 4,5 minutt på overtid jeg.. startet stoppeklokken rett etter 90 min. og det ble tross alt lagt til 3 minutter, ikke 4,5..

                          synes det blir ekstra surt da, selv om vi har vært heldige med straffe situasjoner tidligere. det er vel slik tippeligaen skal jevne seg ut..

                          angående keeper-krisen, så håper jeg virkelig at nff ser problemet vårt og at de gir oss dispensasjon, ellers sliter vi hardt!
                          mvh Lsk's nye fysioterapeut

                          Kommentar

                          • Christa
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 326

                            #53
                            Semb: Mannen som snur kappa etter vinden.... Ikke rart han mente det nå.... Han måtte ha noe å si...

                            Stilig av Fjøra å allerede ha ringt til Reitmaier.. Hadde vært gøy med bestefar på Åråsen igjen

                            Kommentar

                            • iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Køben Bøffel
                              Semb mener LSK ikke bør få disp. Han mener nemlig LSK bør ha 6 gode keepere!
                              Men de må vel skjønne at 3 i a-troppen holder, og med 2 kader og 1 rødt kort bør vi vel egentlig få disp.
                              Hvor lenge er keeperne våre ute?
                              Jeg er litt enig med Semb; Hvorfor i granskauen er Misund 3 keeper? Mannen har jo vært nærmest fotball invalid i 2 år nå. Hvorfor er han fremdeles i troppen?
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

                              Kommentar

                              • Kanarijenta
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 504

                                #55
                                Men Misund som tredjekeeper da?? Trodde den mannen for lengst hadde sett sine beste dager.. Misund har vel vært skada helt siden vi fikk Reitmaier til klubben. Kanskje på tide å bytte han ut med noe nytt. Sånn sett kan Uwe og fjøra skylde seg selv littegrann når det gjelder den krisen vi er i nå.

                                Når 2. og 3. keeperen er skada så nytter det ikke å sitte tilbakelent i en stol å se på.. Vi burde ha hentet inn noe på forhånd i tilfelle Heinz skulle fått rødt eller blitt skada. Dessverre skjedde en av tingene og nå har vi ingen backups
                                Super Kanaris

                                Kommentar

                                • chrissp
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 2403

                                  #56
                                  Må vel bare hente inn en juniorspiller eller noe da.

                                  Så kan vi i så fall se forvente årets første tap til helga.

                                  Føler jeg nesten blir mer forbanna på den situasjonen her enn tap av to poeng....ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!
                                  Bølerkanaris

                                  Kommentar

                                  • lsk_fugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 864

                                    #57
                                    jeg klikker as! det er såå sinnsykt unødvendig å miste hue på den måten som müller gjør! TENK!!!! :evil:

                                    Kommentar

                                    • Flisby`n
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 312

                                      #58
                                      Noen av dere historikere som vet om tidligere disp. saker hvor en spiller har vært ute med rødt???
                                      -eller er "forklaringa" til semb med at dette har vi stillt oss i selv den som gjelder også hos NFF??
                                      En kjeeempescoring av tommy!!

                                      Kommentar

                                      • mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

                                        #59
                                        Antall kamper uten rødt kort... Der røyk den statistikken.
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                        Mvh
                                        Mr.Jordbakke

                                        Kommentar

                                        • Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
                                          jeg synes det er litt rart at ingen har fått med seg at straffen ble blåst 4,5 minutt på overtid jeg.. startet stoppeklokken rett etter 90 min. og det ble tross alt lagt til 3 minutter, ikke 4,5..

                                          synes det blir ekstra surt da, selv om vi har vært heldige med straffe situasjoner tidligere. det er vel slik tippeligaen skal jevne seg ut..

                                          angående keeper-krisen, så håper jeg virkelig at nff ser problemet vårt og at de gir oss dispensasjon, ellers sliter vi hardt!
                                          Av den enkle grunn at vi drøyde som et helvette. faktisk så usportslig lenge at vi fikk gult kort for drøying og at det ble foretatt et bytte på overtid klarer jeg ikke legge skylden på det. Kippe legger seg ned med skade(greit nok), ligger i 1 minutt, før han knyter opp skolissa for så å knyte den igjen bare for å trekke tid. Deretter bruker vi årevis på å ta det frisparket, det gikk jo over halvannet minutt av overtiden bare på den situasjonen.

                                          Jeg er derimot mest oppgitt over at vi skal ta de korte cornerne, da det tar 5 sekunder før vi mister ballen igjen. Det er ikke særlig lønnsomt
                                          Lauken er vår venn!

                                          Kommentar

                                          Working...