Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kan man ikke slenge innpå en av juniorene da? Vi snakker tross alt om Sandefjord hjemme, og det er vel ikke akkuray verdens verste motstander å debuterer mot, for en ung keeper....
Tviler litt på om vi får disp. Var Mueller sin skyld med det røde kortet, og når LSK ikke har en kvalifisert 3. keeper i stallen så får man takke seg selv synes jeg. Men håper selvfølgelig at vi får disp. og at bestefar kommer tilbake igjen
Men hva sier regelverket om å benytte spillere uten den såkalte profflisensen? Hvis de er spiller i egen klubb, kan man da bare løse den inn, eller omfattes også dette av de datoene som er satt for overgangsvinduet??
Henning Berg ble jo nektet å spille for lyn, men det er jo en annen sak på flere måter.
meenne som både Fjøra og Mifsund sier selv; han er jo nesten krøpling.... kan ikke klare å stå i mål på søndag med det kneet...... hvordan dette her skal ende på søndag skjønner ikke jeg.. skjønner at Müller var "lost in the moment" men det her var skikkelig unødvendig av han:???:
ÅÅÅÅ, er så lei av all negativ omtale om mitt kjære lag... blir skikkelig lei meg
meenne som både Fjøra og Mifsund sier selv; han er jo nesten krøpling.... kan ikke klare å stå i mål på søndag med det kneet...... hvordan dette her skal ende på søndag skjønner ikke jeg.. skjønner at Müller var "lost in the moment" men det her var skikkelig unødvendig av han:???:
ÅÅÅÅ, er så lei av all negativ omtale om mitt kjære lag... blir skikkelig lei meg
jeg synes det er litt rart at ingen har fått med seg at straffen ble blåst 4,5 minutt på overtid jeg.. startet stoppeklokken rett etter 90 min. og det ble tross alt lagt til 3 minutter, ikke 4,5..
syns det er rart du reagerer på det..
som jeg nevnte i dommertråden. stabæk for frispark omtrent på slaget 93 minutter, og straffesituasjonen kommer jo på påfølgende situasjon. dommern kan ikke bare blåse av istedet for å blåse straffe... også drøyde kippe/rambekk noe sinnsykt på det ene frisparket. og fikk gult, da er det automatisk 15 sek til der, pluss det de drøyde
Kan man ikke slenge innpå en av juniorene da? Vi snakker tross alt om Sandefjord hjemme, og det er vel ikke akkuray verdens verste motstander å debuterer mot, for en ung keeper....
KimFL
Enig! Dersom ikke Reitmeier vil/kan vikariere, håper jeg vi lar en ung spiller få sjansen mot Sandefjord.
Noen av dere historikere som vet om tidligere disp. saker hvor en spiller har vært ute med rødt???
Jeg kan ikke se at det er relevant at keepermangelen vår skyldes rødt kort. Soning av karantene etter rødt kort er en individuell straff, ikke en kollektiv straff for hele laget. Jeg er imidlertid enig med kritikken av at Misund fortsatt regnes som keeper på A-laget. Vi skulle hatt en ny tredjekeeper før sesongen.
Ifølge "keeperkrise"-saken på fxt.no så vil Misund bli testet i den kampen i morgen, så dermed er det han som vil stå.
Jeg foreslår at vi ikke bruker Misund i dag og i stedet erklærer han som skadd. Ellers så kommer vi ingen vei med disp.saken. Jeg tror det blir helt avgjørende hvilken keeper vi stiller med for LSK2 i dag. Det samme var vel tilfellet i fjor når vi ikke fikk disp. første gang for å hente Raitmeier.
Jeg foreslår at vi ikke bruker Misund i dag og i stedet erklærer han som skadd. Ellers så kommer vi ingen vei med disp.saken. Jeg tror det blir helt avgjørende hvilken keeper vi stiller med for LSK2 i dag. Det samme var vel tilfellet i fjor når vi ikke fikk disp. første gang for å hente Raitmeier.
Riktig. Da brukte vi Misund i cupkampen mot Sander til tross for at han var skada. NFF avslo derfor dispensasjonssøknaden vår. Den ble innvilget etter at Misund ble erklært skada og vi brukte Eirik Jansen i mål mot Strømmen.
som jeg nevnte i dommertråden. stabæk for frispark omtrent på slaget 93 minutter, og straffesituasjonen kommer jo på påfølgende situasjon. dommern kan ikke bare blåse av istedet for å blåse straffe... også drøyde kippe/rambekk noe sinnsykt på det ene frisparket. og fikk gult, da er det automatisk 15 sek til der, pluss det de drøyde
ja joda, jeg ser den..
bare frustrert og irritert etter kampen.. :???:
Kommentar