Opprinnelig skrevet av Fritz
Roy Helge Olsen
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av FritzVed Gud (jepp, byttet side): Lillestrøm hadde sjansen til å ta seieren hjem, men vi grep ikke muligheten. Det er vi som er problemet, ikke RHO.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av 10.09.50Men er det enten eller?
Uansett: Hvitvinskanaris suger sokk, og Rødvinskanaris er de beste (heia, heia Rødvinskanaris). (Tom for argumenter, som du skjønner)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av 10.09.50Men er det enten eller? For all del, Lillestrøm skulle ha avgjort kampen tidligere, de burde ikke lagt seg bakpå, de kunne ha unngått frisparket osv. Lillestrøm gjør ingen stor kamp, jeg er ikke uenig i det. Men feilene til RHO blir ikke borte av den grunn.Forza fugla!Kommentar
-
Det blir helt idotisk å skylde på at vi fikk uavgjort på grunn av RHO i denne kampen.
Ikke den klareste straffen, men sånt skjer. Var vel et par andre episoder som han overså, men totalt sett er det vår egen skyld at vi ikke tar med oss 3 poeng.BølerkanarisKommentar
-
Straffen er grei den. Mer er det ikke å si om den saken. Vi skal ikke kaste stein i glasshus, glem ikke det. Dette tåler vi. Det er ingen krise å ta med ett poeng fra Nadderud, der kommer også andre lag til å slite.
Vi har enda ikke tapt en seriekamp. Det bør vi heller fokusere på.Fra BaillsundKommentar
-
Synes straffen var mer en grei nok. En rutinert Søgård klipper han jo ned på 5-meterenSuper KanarisKommentar
-
klipper ned? Nå har jeg sett situasjonen på TV og nå er jeg enda mer overbevist en da jeg var på stadion; dette er utrolig billig, og sånne straffer får man 1 av 100.
Desuter er jeg forbanna på TV2; ikke ett ord om sprinskallen som er soleklart rødt kort, ikke ett ord om den billige straffa.
Hadde det vært vi som hadde fått den straffa, så hadde det vært det eneste dem hadde prata om.
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Sånn bortsett fra at man ikke kan gjøre noe med noe som helst, og at jeg heller burde legge meg, snarere enn å diskutere enn straffe på internett, så er jeg ganske sikker på at det ikke hadde vært særlig mye snakk rundt situasjonen hvis Roy ikke hadde dømt straffe.Kommentar
-
Syns ikke vi kan skylde på dommeren i denne kampen. Syns snart LSK må lære seg at det straffer seg alltid å legge seg bak på. Gang på gang så legger lsk seg litt lavere når dem har ledelsen, for å spille på den.
Når har vi klart dette? Jeg syns vi stortsett alltid slepper det andre laget til store sjangser og tilslutt blir det mål.
At det denne gangen ble en straffesituasjon som gjorde at dem fikk målet er helt tilfeldig. Når dem for lov til å komme nærmere lsk's mål så blir det situasjoner.
Straffen er kanskje billig, men kan forsvares at dommeren blåser. Det vil alltid være situasjoner som går for oss og imot oss. Eneste klare feilen jeg ser fra dommerens side etter å ha sett tv bildene er skallingen til Stabæk spilleren. Dette er noe som skal være direkte rødt kort.
Flere lag som har slitt mot Stabæk i år så langt, og flere kommer det til å bli.
Blant annet RBK og Viking har begge spilt uavgjordt på nadderud, Stabæk klarte også uavgjordt i bergen mot Brann.Fugla er RÅ... Forza fuglaKommentar
-
Vi. Skal. Ikke. Klage. På. Dommere. I. År.
Direkte avgjørende for at vi ligger på topp. Feil skjer og er det noen som skal vise forståelse for det i dag så er det oss. Fugla sin feil. Utelukkende. MEN ett poeng fra Nadderud er bra. Tenk på det også. Keepergreia er krise.Kommentar
-
Hmm, mange raringer på dette forumet. LSK har fått kastet straffespark etter seg hele sesongen så fort en LSK spiller har falt innenfor sekstenmeteren (eller når spillere for motstanderlaget handser utenfor sekstenmeteren) også presterer folk å klage på at Stabæk får straffe etter at Søgård feller Nannskog? Merkelige greier...
Man trenger ikke å klage bare for å klage. Roy Helge er ett rasshøl, men når han dømmer helt greit som han gjorde idag så blir det for dumt å klage..Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av hennernSer jeg Roy Helge dømme enda en kamp på åråsen så kommer jeg rett og slett ikke!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreNår jeg ser din mangel på dømmekraft her inne, så er det veldig merkelig at du kritiserer andres. Ta deg en valium, ro deg ned og tenk over alle de situasjonene som har gått vår vei i denne sesongen. Er nesten imponert over nivået på paranoiaen her inne i kveld.Kommentar
-
Søgård sier straffa er grei og Fjøra sa etter kampen at det var ingen diskusjon i garderoben om straffa.
Synes straffa så greit ut både live og på reprise. RHO dømte en helt ok kamp, selv om han har glipper, som alle andre dommere. Synes kanskje vi sitter vel langt inne i glasshuset der vi sitter og kaster stein mot den norske dommerstanden.
Men det er vel som man sier, bedre med dobbeltmoral enn ingen moralMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Søgård som også lager frisparket like før straffesituasjonen forresten..
at folk skal klage på det med overtid føler jeg er totalt unødvendig.. i det sekundet søgård klipper ned han blaa og lager frisparket er klokka på tv2 93.02, regner med at det er ganske likt med det trøndern har på sin hånd.
enig med Semb etter matchen. må gi litt ros til stabæk.. nydelig frispark variant. drar med seg og åpner hele forsvaret.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RathsmeisterStaffa kan forsvares, dog er det JÆVLIG billig.
Det røde kortet er rett og slett tullete av Heinz.
At ikke springskallen fikk større konsekvenser kan jeg ikke fatte å begripe...
Ser han det uten å løfte en finger, har han ingenting å gjøre som dommer. Da er det rett ut. Han forsømmer sin jobb som dommer dersom han ser situasjonen, der det er meningen at han skal beskytte spillere fra å bli fysisk angrepet og skadet av andre. Oppførselen til Müller på tampen, og erke-skitstøvelen Inge Andre Olsen, er jo ingenting i forhold så lange det ikke finnes risiko for skade på spillere.
Tacklingen og headbutten på Riise bør tas opp i NFFs disiplinærkomite, dersom dommer Olsen ikke har sett situasjonen under kampen, noe hans manglende reasjon er en indikator påLSK Norges beste lagKommentar
Kommentar