Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
Roy Helge Olsen gjør en skandalekamp jo.Det er rett og slett skandale.Jeg kan godt kle med ut som Elvis og synge det på Egertorget i kveld hvis du ikke tror jeg mener det.
Bjørnar Holmvik skaller ned Riise,deretter tackler han så jævlig at hadde han truffet Riise hadde Riise bare kunne meldt seg som fotballinvalid ved første mulighet.At en dommer lar en mentalt ustabil spiller med et mål å skade en spiller får fortsette er en skandale.Det er en stor skandale faktisk.Slik bør bort fra fotballen,det har ingenting i en fotballkamp å gjøre.
Nå må du ikke tro at jeg forsvarer Muller her.Muller fortjener kortet fordi han mister hodet og lar det gå utover andre.Inge Andre Olsen er ikke et eneste hakk bedre og bør også se det røde kortet på overtid.
Når du krydrer dette men et straffespark på over-overtid som ikke er i nærheten av et straffespark engang så har Roy Helge Olsen fulgt opp med alle skandalekampene han har dømt på Åråsen og med Lillestrøm.
Roy Helge Olsen vil jeg aldri se på Åråsen.Aldri.Den idioten bør heller dømme 4-5.div.
Kommentar