Roy Helge Olsen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
    . Ja, så skulle kanskje Stabæk ha hatt et rødt kort, men RHO gjør ingen skandaløst dårlig kamp. Det Heinz Müller presterer å gjøre er en mye større skandale, og mye mer alvorlig... Mener jeg.
    Du mener at det Muller gjør et mer alvorlig enn å skalle ned en spiller eller?

Roy Helge Olsen gjør en skandalekamp jo.Det er rett og slett skandale.Jeg kan godt kle med ut som Elvis og synge det på Egertorget i kveld hvis du ikke tror jeg mener det.

Bjørnar Holmvik skaller ned Riise,deretter tackler han så jævlig at hadde han truffet Riise hadde Riise bare kunne meldt seg som fotballinvalid ved første mulighet.At en dommer lar en mentalt ustabil spiller med et mål å skade en spiller får fortsette er en skandale.Det er en stor skandale faktisk.Slik bør bort fra fotballen,det har ingenting i en fotballkamp å gjøre.

Nå må du ikke tro at jeg forsvarer Muller her.Muller fortjener kortet fordi han mister hodet og lar det gå utover andre.Inge Andre Olsen er ikke et eneste hakk bedre og bør også se det røde kortet på overtid.

Når du krydrer dette men et straffespark på over-overtid som ikke er i nærheten av et straffespark engang så har Roy Helge Olsen fulgt opp med alle skandalekampene han har dømt på Åråsen og med Lillestrøm.

Roy Helge Olsen vil jeg aldri se på Åråsen.Aldri.Den idioten bør heller dømme 4-5.div.

Kommentar

• fotball_marthe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1069

Jeg så ikke en dritt fra der jeg sto!!!Men an kan jo ikke dømme straffe på overtid så det holdt!:evil:
      Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

Kommentar

• 10.09.50
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 1410

Opprinnelig skrevet av hennern
        hakke sagt at det står i noen regel bok, men når det har gått 5 minutter og stabekk får sitt "siste løp" og siste frispark så og de ikke putter på det så dømmer man søren meg ikke noen straffe.

For orden skyld: Det hade ikke gått fem minutter. Det sto 93:45 på skjermen da straffa ble blåst. Det var riktignok lagt til bare tre minutter, men i løpet av de tre minuttene hadde Kippe fått gult for drøying og det var gjennomført et bytte. Derfor tror jeg ikke vi skal klage over at ballen fortsatt var i spill. Men straffa var grisebillig. Nannskog visste utmerket godt at det var siste mulighet, han var ikke nærheten av å komme til avslutning og søkte straffa for alt han er verdt. Søgård er borte i ham, og han faller som om han skulle fått en øks i ryggen. I slike situasjoner trenger man en voksen dommer. Vi hadde Roy Helge Olsen.

Kommentar

• hennern
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2006
          • 157

blir ikke mer enig!!!

Roy helge er jo bevist en anti-LSKer når han ikke gjør noe med kortenene sine når en spiller har som mål og gå på Riise.

Ser jeg Roy Helge dømme enda en kamp på åråsen så kommer jeg rett og slett ikke!

Møkka dømmer!!!!!! Tjukken sjæl
          det er helt for jævelig

Kommentar

• gj
            Seniormedlem
            • Nov 2003
            • 3360

Jeg synes publikummet skriker på straffe i flere situasjoner kampen igjennom. Derfor føler jeg det sånn at Olsen til slutt "gir" dette ene straffesparket som et resultat av mange kanskje/nesten-ikke-straffer.

Kommentar

• mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

Skulle ikke Rambekk hatt straffespark etter det lange løpet i 1.omg?
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
              Mr.Jordbakke

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                Ærlig talt, folkens. Ro dere ned en 12-14 hakk her nå. Vi hadde marginene mot oss i sluttminuttene i dag. Slikt skjer, og med tanke på en 2, 3 andre avgjørelser vi har fått med oss tidligere i sesongen er det ingen grunn til å gå av hengslene for dette. Ja, så skulle kanskje Stabæk ha hatt et rødt kort, men RHO gjør ingen skandaløst dårlig kamp. Det Heinz Müller presterer å gjøre er en mye større skandale, og mye mer alvorlig... Mener jeg.
                Riktig at vi hadde marginer og dommer mot oss de siste 3-4 minuttene. Hvorfor? Jeg tror det hele begynner med et frispark (der vi skulle hatt fordel, skulle spilt videre på vår venstre flanke, kanskje lagd en ny sjanse, men bare er så altfor fornøyd med å få frispark - hvorfor? Hvorfor er det ingen som klager på at Roy Helge Olsen ikke gir en fordel, langt klarere enn den Hauge overså i CL-finalen??)

Hvordan er det mulig å ikke få tatt det jævla frisparket ? Det er en skam at vi ikke har nok selvtillit til å passe ballen rundt i 2-3 minutter og drøyer så jævlig åpenlyst, rett foran øynene på dommeren. Der og da VET du at han vil dømmer fordel Stabæk hvis det blir flere sjanser i kampen, fordi LSk har mistet all sympati pga. den jævla drøyinga som skjedde i det 91. minutt.

LSK kan med dagens lag alltid lage et mål når det trengs, på 0-0 og 1-1. Men hvis vi leder 1-0, hvorfor må vi alltid vente på en utlikning, før vi igjen føler behov for å score nr. 2? Hvorfor klarer vi ikke å "drepe" kampene, men slipper nesten alltid motstanderne inn i kampene igjen?

Sånn drøying som vi gjorde 1 minutt på overtid mot Stabæk vil jeg faen meg ikke se! Det er ikke LSK verdig
                LSK Norges beste lag

Kommentar

• veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                  Skulle ikke Rambekk hatt straffespark etter det lange løpet i 1.omg?
                  Absolutt ikke.

Kommentar

• Fritz
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2004
                    • 1033

Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                    Nannskog visste utmerket godt at det var siste mulighet, han var ikke nærheten av å komme til avslutning og søkte straffa for alt han er verdt. Søgård er borte i ham, og han faller som om han skulle fått en øks i ryggen.
                    For å være Djevelens advokat: Hva hvis Søgård ikke hadde kastet seg inn i situasjonen - er det ikke overhengende sannsynlig at det hadde blitt mål da? Nannskog løper tross alt rett mot mål, med ballen under kontroll, og han blir forstyrret av Søgård.

Jeg klarer desverre ikke å fyre meg opp over at Stabæk fikk denne straffen. Bittert? Ja. Feil? Tja...

Kommentar

• Fugl1120
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3528

Ramebekk presser seg vel foran og mister balansen av den grunn. Tror den var grei.
                      Lauken er vår venn!

Kommentar

• Fugla
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 1718

Synes ikke Rambekk skulle hatt straffe...
                        Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• Mr.Lee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 736

Det var gått LANGT mer enn 3 minutter.
                          Og det var en MEGET tvilsom straffe.
                          Skal ikke forundre meg at dette var for å "gjøre opp for at LSK har hatt dommeren med seg".

Jeg GLEDER meg til å se deg på Åråsen RHO, ditt korrupte rasshøl:evil:

Kommentar

• Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

Opprinnelig skrevet av veiron
                            Vi fortjente ikke mer! Helvetes idioti å legge seg så jævlig bakpå hver gang vi leder med ett mål. Istedenfor å jage punktering på 2 cornere småspilles det ute ved flagget. Tåpelig.
                            Helt enig, synes det er håpløst at vi skal prøve å småspille nede ved cornerflagget når vi ikke har spillere som har den ferdigheten til å holde på ballen en gang. Vi er drit farlige på cornere, vi får 2 stykker rett før kampslutt, HVORFOR SENDER VI IKKE OPP DE HODESTERKE SPILLERNE I HÅP OM Å PUNKTERE KAMPEN!?
                            Lauken er vår venn!

Kommentar

• 10.09.50
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2005
                              • 1410

Opprinnelig skrevet av Glenn
                              Jeg synes publikummet skriker på straffe i flere situasjoner kampen igjennom. Derfor føler jeg det sånn at Olsen til slutt "gir" dette ene straffesparket som et resultat av mange kanskje/nesten-ikke-straffer.
                              Det er riktig at de gapte om straffe i tre situasjoner uten at det hadde skjedd noe som kunne minne vagt engang. Men at en dommer skulle føye seg for det trykket Nadderudpublikummet presterer, høres utrolig ut. Da er det ikke mye man klarer å stå i mot.

Kommentar

• Rathsmeister
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 561

Rho

Staffa kan forsvares, dog er det JÆVLIG billig.
                                Det røde kortet er rett og slett tullete av Heinz.
                                At ikke springskallen fikk større konsekvenser kan jeg ikke fatte å begripe...
                                Mvh
                                Martin Raths

Kommentar

• MedlemNR35
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2004
                                  • 905

Det er riktig at de gapte om straffe i tre situasjoner uten at det hadde skjedd noe som kunne minne vagt engang. Men at en dommer skulle føye seg for det trykket Nadderudpublikummet presterer, høres utrolig ut. Da er det ikke mye man klarer å stå i mot.
                                  Det er jo ikke overraskende om det er dette som har skjedd.Roy Helge Olsen er en evneveik dommer uten spilleforsåelse.Det er kanskje tilfeldig med det ser ut som at han hater Lillestrøm SK også.Slik at det vært siden tidlig på 90 tallet da jeg begynte å tråkke tribunene på Åråsen.Husker alle kranglene han hadde med Dennis Schiller.Husker også Lyn kampen for et par år siden der han avgjorde hele kampen alene med pipa si.

Nei,Roy Helge Olsen har jeg blitt så forbanna lei av.At han snart ikke tar hintet.Ser sine begrensninger.Han er rett og slett ræva.

Brenne i h...... kan han gjøre..

Kommentar

• ketil
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Feb 2004
                                    • 246

Djevelens advokat: Han hadde flydd i Sundgot.

Kommentar

• 10.09.50
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 1410

Opprinnelig skrevet av Fritz
                                      For å være Djevelens advokat: Hva hvis Søgård ikke hadde kastet seg inn i situasjonen - er det ikke overhengende sannsynlig at det hadde blitt mål da? Nannskog løper tross alt rett mot mål, med ballen under kontroll, og han blir forstyrret av Søgård.
                                      Jeg ser det ikke sånn. Dessuten: Djevelen fortjener ingen advokat. Iallfall ikke deg.

Jeg klarer desverre ikke å fyre meg opp over at Stabæk fikk denne straffen.
                                      I så fall syns jeg du har utviklet flegma til en kunstart. Selv har jeg ikke fullført en setning uten tre faen og to helvete siden dommeren blåste. Og jeg har lagt to barn i mellomtiden.

Kommentar

• Fritz
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2004
                                        • 1033

I så fall syns jeg du har utviklet flegma til en kunstart.
                                        Shit, mann. Du gjør det vanskelig for meg: jeg måtte slå opp "flegma" i ordboken, må vite.

Men: det jeg forsøker å si er at dersom vi hadde fått straffe på samme måte som Stabæk fikk i kveld, hadde jeg applaudert dommeren for sitt mot.

Ved Gud (jepp, byttet side): Lillestrøm hadde sjansen til å ta seieren hjem, men vi grep ikke muligheten. Det er vi som er problemet, ikke RHO.

Kommentar

• superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

Shit, mann. Du gjør det vanskelig for meg: jeg måtte slå opp "flegma" i ordboken, må vite.

Men: det jeg forsøker å si er at dersom vi hadde fått straffe på samme måte som Stabæk fikk i kveld, hadde jeg applaudert dommeren for sitt mot.

Ved Gud (jepp, byttet side): Lillestrøm hadde sjansen til å ta seieren hjem, men vi grep ikke muligheten. Det er vi som er problemet, ikke RHO.
                                          Jeg må si meg enig med deg der Fritz! Jeg rasende forbanna på Nadderud i stad, men nå begynner vel de objektive (så langt på vei jeg kan være det) brillene å komme på igjen.

Dette gir vi vekk selv - at vi ALDRI skal kunne klare å holde trøkket de siste 10 minuttene når vi leder knepent er ikke ett Mesterlag verdig.
                                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

Working...