Roy Helge Olsen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hennern
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 157

Opprinnelig skrevet av Fritz
    Shit, mann. Du gjør det vanskelig for meg: jeg måtte slå opp "flegma" i ordboken, må vite.

Men: det jeg forsøker å si er at dersom vi hadde fått straffe på samme måte som Stabæk fikk i kveld, hadde jeg applaudert dommeren for sitt mot.

Ved Gud (jepp, byttet side): Lillestrøm hadde sjansen til å ta seieren hjem, men vi grep ikke muligheten. Det er vi som er problemet, ikke RHO.
    Vi hadde jo muligheten, vi fikk bare ikke lov til det at Roy Helge!!!! Vi dreit oss ikke ut
    det er helt for jævelig

Kommentar

• 10.09.50
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1410

Opprinnelig skrevet av Fritz
      Ved Gud (jepp, byttet side): Lillestrøm hadde sjansen til å ta seieren hjem, men vi grep ikke muligheten. Det er vi som er problemet, ikke RHO.
      Men er det enten eller? For all del, Lillestrøm skulle ha avgjort kampen tidligere, de burde ikke lagt seg bakpå, de kunne ha unngått frisparket osv. Lillestrøm gjør ingen stor kamp, jeg er ikke uenig i det. Men feilene til RHO blir ikke borte av den grunn.

Kommentar

• Fritz
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2004
        • 1033

Opprinnelig skrevet av 10.09.50
        Men er det enten eller?
        Neida, det er ikke enten eller. Men jeg står på at straffen Stabæk fikk ikke er en dommertabbe. At Holmvik ikke blir utvist for sitt "Glasgow-kiss" er en blemme, men når ting ble som de ble er jeg klar på at RHO skal dømme straffe når Nannskog blir felt.

Uansett: Hvitvinskanaris suger sokk, og Rødvinskanaris er de beste (heia, heia Rødvinskanaris). (Tom for argumenter, som du skjønner)

Kommentar

• kulfugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 256

Opprinnelig skrevet av 10.09.50
          Men er det enten eller? For all del, Lillestrøm skulle ha avgjort kampen tidligere, de burde ikke lagt seg bakpå, de kunne ha unngått frisparket osv. Lillestrøm gjør ingen stor kamp, jeg er ikke uenig i det. Men feilene til RHO blir ikke borte av den grunn.
          sant nok det, men man må jo regne med at dommeren gjør en og annen feil i løpet av en kamp, de er jo tross alt bare mennesker de også. vi må jo bare regne med at noen ganger går de tvilsomme situasjonene mot oss, mens andre ganger går de til vår fordel. når vi får straffe mot oss 3 min på overtid så var det vel kanskje ikke meningen at vi skulle vinne
          Forza fugla!

Kommentar

• chrissp
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 2403

Det blir helt idotisk å skylde på at vi fikk uavgjort på grunn av RHO i denne kampen.

Ikke den klareste straffen, men sånt skjer. Var vel et par andre episoder som han overså, men totalt sett er det vår egen skyld at vi ikke tar med oss 3 poeng.
            Bølerkanaris

Kommentar

• ChristerH
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Apr 2006
              • 200

er møkka dommer ja, syns straffa var litt billig, men men, kan ikke vinne alt i år

Kommentar

• Franken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1036

Straffen er grei den. Mer er det ikke å si om den saken. Vi skal ikke kaste stein i glasshus, glem ikke det. Dette tåler vi. Det er ingen krise å ta med ett poeng fra Nadderud, der kommer også andre lag til å slite.

Vi har enda ikke tapt en seriekamp. Det bør vi heller fokusere på.
                Fra Baillsund

Kommentar

• Dandy
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 346

Enig! vi har ikke tapt enda.. Bør tenke på det! Trur også at flere lag vil tape poeng på Nadderud !
                  UFC 05!

Kommentar

• Kanarijenta
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 504

Synes straffen var mer en grei nok. En rutinert Søgård klipper han jo ned på 5-meteren
                    Super Kanaris

Kommentar

• iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

klipper ned? Nå har jeg sett situasjonen på TV og nå er jeg enda mer overbevist en da jeg var på stadion; dette er utrolig billig, og sånne straffer får man 1 av 100.

Desuter er jeg forbanna på TV2; ikke ett ord om sprinskallen som er soleklart rødt kort, ikke ett ord om den billige straffa.
                      Hadde det vært vi som hadde fått den straffa, så hadde det vært det eneste dem hadde prata om.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• ketil
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Feb 2004
                        • 246

Sånn bortsett fra at man ikke kan gjøre noe med noe som helst, og at jeg heller burde legge meg, snarere enn å diskutere enn straffe på internett, så er jeg ganske sikker på at det ikke hadde vært særlig mye snakk rundt situasjonen hvis Roy ikke hadde dømt straffe.

Kommentar

• Necrite
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Aug 2005
                          • 164

Syns ikke vi kan skylde på dommeren i denne kampen. Syns snart LSK må lære seg at det straffer seg alltid å legge seg bak på. Gang på gang så legger lsk seg litt lavere når dem har ledelsen, for å spille på den.

Når har vi klart dette? Jeg syns vi stortsett alltid slepper det andre laget til store sjangser og tilslutt blir det mål.

At det denne gangen ble en straffesituasjon som gjorde at dem fikk målet er helt tilfeldig. Når dem for lov til å komme nærmere lsk's mål så blir det situasjoner.

Straffen er kanskje billig, men kan forsvares at dommeren blåser. Det vil alltid være situasjoner som går for oss og imot oss. Eneste klare feilen jeg ser fra dommerens side etter å ha sett tv bildene er skallingen til Stabæk spilleren. Dette er noe som skal være direkte rødt kort.

Flere lag som har slitt mot Stabæk i år så langt, og flere kommer det til å bli.
                          Blant annet RBK og Viking har begge spilt uavgjordt på nadderud, Stabæk klarte også uavgjordt i bergen mot Brann.
                          Fugla er RÅ... Forza fugla

Kommentar

• Offside
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • May 2006
                            • 1

I det 90. minutt lagde Søgard straffespark, og mener det var korrekt.
                            - Det var veldig surt å lage den straffen, selv om det ikke var noe tvil på avgjørelsen.

link

Kommentar

• MoBee
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 958

Vi. Skal. Ikke. Klage. På. Dommere. I. År.

Direkte avgjørende for at vi ligger på topp. Feil skjer og er det noen som skal vise forståelse for det i dag så er det oss. Fugla sin feil. Utelukkende. MEN ett poeng fra Nadderud er bra. Tenk på det også. Keepergreia er krise.

Kommentar

• King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

Hmm, mange raringer på dette forumet. LSK har fått kastet straffespark etter seg hele sesongen så fort en LSK spiller har falt innenfor sekstenmeteren (eller når spillere for motstanderlaget handser utenfor sekstenmeteren) også presterer folk å klage på at Stabæk får straffe etter at Søgård feller Nannskog? Merkelige greier...

Man trenger ikke å klage bare for å klage. Roy Helge er ett rasshøl, men når han dømmer helt greit som han gjorde idag så blir det for dumt å klage..
                                Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Gale Isbre
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2005
                                  • 1164

Opprinnelig skrevet av hennern
                                  Ser jeg Roy Helge dømme enda en kamp på åråsen så kommer jeg rett og slett ikke!
                                  Når jeg ser din mangel på dømmekraft her inne, så er det veldig merkelig at du kritiserer andres. Ta deg en valium, ro deg ned og tenk over alle de situasjonene som har gått vår vei i denne sesongen. Er nesten imponert over nivået på paranoiaen her inne i kveld.

Kommentar

• McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5102

Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                                    Når jeg ser din mangel på dømmekraft her inne, så er det veldig merkelig at du kritiserer andres. Ta deg en valium, ro deg ned og tenk over alle de situasjonene som har gått vår vei i denne sesongen. Er nesten imponert over nivået på paranoiaen her inne i kveld.
                                    Takk for at du skrev dette innlegget. Slik at jeg slapp.

Kommentar

• Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

Søgård sier straffa er grei og Fjøra sa etter kampen at det var ingen diskusjon i garderoben om straffa.

Synes straffa så greit ut både live og på reprise. RHO dømte en helt ok kamp, selv om han har glipper, som alle andre dommere. Synes kanskje vi sitter vel langt inne i glasshuset der vi sitter og kaster stein mot den norske dommerstanden.

Men det er vel som man sier, bedre med dobbeltmoral enn ingen moral
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

Søgård som også lager frisparket like før straffesituasjonen forresten..

at folk skal klage på det med overtid føler jeg er totalt unødvendig.. i det sekundet søgård klipper ned han blaa og lager frisparket er klokka på tv2 93.02, regner med at det er ganske likt med det trøndern har på sin hånd.

enig med Semb etter matchen. må gi litt ros til stabæk.. nydelig frispark variant. drar med seg og åpner hele forsvaret.
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                                          Staffa kan forsvares, dog er det JÆVLIG billig.
                                          Det røde kortet er rett og slett tullete av Heinz.
                                          At ikke springskallen fikk større konsekvenser kan jeg ikke fatte å begripe...
                                          Hvis Roy Helge Olsen har sett springskallen (der en ynkelig Stabæk spiller atpåtil later som at HAN har vondt etterpå) , skal han dømme rødt kort.
                                          Ser han det uten å løfte en finger, har han ingenting å gjøre som dommer. Da er det rett ut. Han forsømmer sin jobb som dommer dersom han ser situasjonen, der det er meningen at han skal beskytte spillere fra å bli fysisk angrepet og skadet av andre. Oppførselen til Müller på tampen, og erke-skitstøvelen Inge Andre Olsen, er jo ingenting i forhold så lange det ikke finnes risiko for skade på spillere.

Tacklingen og headbutten på Riise bør tas opp i NFFs disiplinærkomite, dersom dommer Olsen ikke har sett situasjonen under kampen, noe hans manglende reasjon er en indikator på
                                          LSK Norges beste lag

Kommentar

Working...