Uwe setter ut både Occean og Koren i dag. Det er litt merkelig, synes jeg. Noen som har noen god forklaring på det? Var det lurt?
Uthaling av tid (var: Uwes merkelige bytter (Occean og Koren ut))
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalUwe setter ut både Occean og Koren i dag. Det er litt merkelig, synes jeg. Noen som har noen god forklaring på det? Var det lurt? -
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalUwe setter ut både Occean og Koren i dag. Det er litt merkelig, synes jeg. Noen som har noen god forklaring på det? Var det lurt?
Ellers er jeg enig i at det er merkelig å ta ut både Koren og Mifsud, som jeg syntes var av LSKs beste på banen idag. (Jeg ser Torolf er uenig i det.)NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Vel, Sundgot scorer jo etter å ha blitt flyttet opp som spiss. Strand hadde vel et innlegg hvor Myklebust ikke treffer på volleyskuddet fra 15 meter. Mouelhi kommer til et knallskudd fra 22 meter etter byttene også. At vi ikke holder inn har neppe noe med disse byttene å gjøre. Jeg syntes det var litt underlig med Koren, men han var kanskje litt sliten.FerdigskåraKommentar
-
Helt greie bytter synes nå jeg. Vi fikk skåring etter byttene og at vi kun fikk uavgjort hadde ikke byttene noe skyld i.
Jeg synes nå likevel at det mest skuffende er den latterlige uthalingen av tid. Få ballen inn i feltet for faen!!BølerkanarisKommentar
-
OO var dårlig i dag og Koren var også langt under pari.
Det at Koren blir byttet ut og Moelhi settes på hans plass tolker jeg imidlertid også som at man prøver å få Kiko innkjørt på Korens plass. Hva som skjer til sommeren ligger ut fra det kanskje litt i kortene. Håper ikke det er tilfelle, men Kiko klarte seg jo uansett finfint i Korens posisjon. Han var god da han kom på i dag.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg er veldig uenig i at Occean var dårlig idag. Han var tvert imot flinkere til å få ballen til medspiller enn han har vært tidligere. Han kom dog ikke til noen sjanser idag. Men det han gjør utenom var faktisk veldig bra. Tidlgiere har han virket klønete med ball, men idag synes jeg mottakene og pasningene stort sett satt der de skulle.
Synes det er bra at vi tar ut de tre beste spillerne våre og likevle klarer å putte. Viser bredden i stallen.Kommentar
-
Har venta på at OO skulle bli bytta ut, håper det gjør at han skjønner at han ikke har fast plass men må være på tå hev hele tiden. Det samme gjelder for så vidt Koren. greit også at Kiko får prøve seg på midten, så vi ser hva han står for der.
Jeg syntes også det er tull å ikke sende spillere opp på cornere, vi må jo prøve å punktere kampene. Glemmer ikke kampen mot Glimt i fjor på Åråsen da vi ledet 2 - 0, og bare hadde Myklebust i feltet på corner i sluttminuttene til tross for at Glimt hadde vært helt tannløse hele kampen.Fugla for alltid!Kommentar
-
Kiko imponerte meg i dag og beviste at han passer best på sentral-midtbane.
Mifsud var hele tiden farlig, så byttet kan ikke tolkes annet enn at Uwe ville matche Myklebust. Han imponerte ikke.
Det som irriterte meg noe jævlig, er at vi fremdeles prøver å ri på ett-måls ledelser.
Dette gjorde vi i fjor også, den gangen med hell. I dag ble vi endelig straffet for dette. Skriver endelig, for jeg håper Uwe vil innse at ett mål ikke er nok.
Uthalingen av tiden var flaut.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Det som irriterte meg noe jævlig, er at vi fremdeles prøver å ri på ett-måls ledelser.
Dette gjorde vi i fjor også, den gangen med hell. I dag ble vi endelig straffet for dette. Skriver endelig, for jeg håper Uwe vil innse at ett mål ikke er nok.
Uthalingen av tiden var flaut.
Også dissa forp...e korte cornerne! Jeg vemmes av korte cornere.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
På en så tung bane, burde vi absolutt ha kjørt på videre for å sette 3-1. LSK hadde tre friske spillere, mens Stabæk gamblet med å droppe byttene til det var overtid. Dette kunne vi ha utnyttet ved at vi brukte våre friske spillere mot Stabæks ganske sliten spillere.
Når det gjelder cornene på slutten, sto Stabæk igjen med tre spillere og da valgte LSK å stå igjen med fem. Ganske naturlig at blant disse fem er spillere med defensive fibre. Det er tilfeldigvis også våre beste hodespillere. På slutten hadde vi vel kun Sundgot som er sånn noenlunde god på hodet i feltet og han hadde nok ikke fått utrette noe særlig. Men uansett er det nok et forsøk verdt å få en avslutning av en corner og ikke det tullet dem holder på med.Kommentar
-
Hadde vi vunnet idag så hadde nok ingen klaget på disse byttene. Etter byttene fikk vi jo også målet som burde ha gitt oss seieren. Synes det var gode bytter av sjefen jeg...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondHadde vi vunnet idag så hadde nok ingen klaget på disse byttene. Etter byttene fikk vi jo også målet som burde ha gitt oss seieren. Synes det var gode bytter av sjefen jeg...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.I dag ble vi endelig straffet for dette. Skriver endelig, for jeg håper Uwe vil innse at ett mål ikke er nok.
Det er ikke taktikken det nødvendigvis er noe galt med.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernTil info, Uwe var skuffet over at laget ikke klarte å stå høyere på banen og slapp Stabæk inn i kampen igjen.
Det er ikke taktikken det nødvendigvis er noe galt med.
De må lære å nullstille seg ikke bare mellom kamper, men også UNDER kampene. Dersom vi leder 1-0 til pause, kan man gå ut med ett nytt mål: f.eks. å vinne 2. omgang
Det er lov å forvente mer at et såpass bra lag, enn at de rir på ledelser. Særlig når de ikke er særlig dytige til å hale ut tiden, da kan man like gjerne spille og angripe videre!LSK Norges beste lagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernTil info, Uwe var skuffet over at laget ikke klarte å stå høyere på banen og slapp Stabæk inn i kampen igjen.
Det er ikke taktikken det nødvendigvis er noe galt med.Kommentar
-
Jeg ser ikke noe galt med byttene. Occean kom vel til én sjanse, hvor han ikke traff ballen rent. Koren virket sliten, og Mifsud var ikke lenger den trusselen han var den første timen.
Dessuten, Mifsud er klokkeklar på at han ikke vil spille lenger på LSK. Og da må Myklebust matches. Så enkelt er det vel.Knurr...Kommentar
-
Byttene var smarte, men det som var uheldig og som avgjorde matchen var at Myklebust ble skadet nesten med en gang han kom inn og måtte spille resten av matchen haltende. Uten den skaden hadde vi nok tatt 3 poeng, og ikke slitt så mye mot sluttentwitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
Kommentar