Dette irriterer meg. Er det demonstrering ovenfor klubbledelsen for å ha byttet ham ut?
Hvorfor går Miffe alltid rett i garderoben?
Collapse
X
-
Kan virke sånn. Synes han burde vise at han bryr seg om laget. Virker som om han gir blanke i alt annet en sin egen innsats.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg. -
Han vil jo ikke være i LSK. Han har jo sagt at han vil til en storklubb i europa så naturlig at han fokuserer veldig på egen innsats. At han går rett i garderoben er nok en protest mot å bli byttet ut og at klubben har sagt at de ikke vil selge han. Så lenge innsatsen hans er så bra som den er er jeg fornøyd i hvertfall.Kommentar
-
For Mifsud så ser han nok på det å spille for Lillestrøm som kun en jobb. Derfor bryr han seg sikkert ikke så mye om klubben, og tenker kun på seg selv..Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Uwe sender dem i garderoben med beskjed om å få i seg mat og få på seg tørra klær.
Dette gjelder da vitterlig ikke bare Mifsud, men alle spillerne.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernUwe sender dem i garderoben med beskjed om å få i seg mat og få på seg tørra klær.
Dette gjelder da vitterlig ikke bare Mifsud, men alle spillerne.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOkey, mener å ha sett flere spillere som har satt seg på benken etter dem har blitt byttet ut, men er mulig jeg husker feil...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOkey, mener å ha sett flere spillere som har satt seg på benken etter dem har blitt byttet ut, men er mulig jeg husker feil...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det er vel kanskje helst når det regner spillerne går rett i garderoben... For å få på seg tørt tøy mener jeg...?A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernUwe sender dem i garderoben med beskjed om å få i seg mat og få på seg tørra klær.
Dette gjelder da vitterlig ikke bare Mifsud, men alle spillerne.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av rEPPABare til info; Powell løp rett i garderoben etter at han ble bytta ut i går.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Er vel litt mer enn bare fjortisers ære og respekt.
Det handler faktisk litt om respekt for hverandre. At vi støtter hverandre i med- og motgang. At en respekterer sin arbeidsgiver og blant annet fansen som bruker store summer på å støtte sitt lag. Mannen har ikke prestert så bra at han er unnskyldt å gi en liten takk tilbake.
Men merk, ikke kritikk mot Miffe idag. Skjønner han idag.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
mye rart som blir tatt opp her.. er da ikke bare miffe som går i garderoben når de blir bytta ut. så jo sundgot mot molde f.eks... så vet ikke jeg ? jeg ville nok tatt meg en dusj og få på meg tørre klær hvis jeg hadde blitt bytta ut.
tror nok han får meg seg resten av kampen uansett.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ketilEtter en halvtime i hunde og katteregn- hadde iallfall jeg benyttet muligheten for tørre klær og tak. Dessuten, vil jeg heller at spillere holder seg friske, enn at de opprettholder fjortisers begrep om ære og respekt.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar