Er det noen som kan hjelpe meg med denne nøtta?
Når var det TRE eller fler lillestrømspillere i landslagstroppen sist?
Collapse
X
-
Når var det TRE eller fler lillestrømspillere i landslagstroppen sist?
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Stikkord: Ingen -
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg. -
Ser man det ja.. Flere som har tenkt samme tanke som meg
Takk skal du ha!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Og nå er det duket for Kippe eller Rambekk fra start på Torsdag. Erik "puse" Hagen har meldt forfall.
Og hvis ikke Strømstad kommer seg på bena før kampen, så øker Riises muligheter for spilletid betraktelig.
Tipper Hangeland/Kippe danner stopperpar.."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Opprinnelig skrevet av hoytOg nå er det duket for Kippe eller Rambekk fra start på Torsdag. Erik "puse" Hagen har meldt forfall.
Og hvis ikke Strømstad kommer seg på bena før kampen, så øker Riises muligheter for spilletid betraktelig.
Tipper Hangeland/Kippe danner stopperpar..Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kjell.T.RingEr redd vi får et tregt stopperpar mot raske sør-koreanere. Kippe knuser jo selfølgelig de gutta i lufta da."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Percy NilegårdRegner du da Kippe som treig, eller er det jeg som missforstår?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Tror det er få stoppere som er raskere en Kippe når han får opp farten. Han er dog kanskje ikke den raskeste på de første 4-5 meterne, så her må han spille litt klokt. Ingen umulig oppgave, men tiden vil vise."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
Kommentar