toppscorere blir lagt merke til i utlandet!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Anders_Bakken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 542

    #21
    At han har vært viktig kan jeg være enig med deg i...men ikke at han har vært en profil av de store som har vist seg som en spiss av landslagsklasse...før denne sesongen vel å merke.

    Kommentar

    • Fugla
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 1718

      #22
      Re: toppscorere blir lagt merke til i utlandet!!!

      Opprinnelig skrevet av CocaJerry
      Opprinnelig skrevet av Fugla
      Opprinnelig skrevet av pondus73
      Plager dette fler enn meg??

      Det er jo en kjensgjerning at både Arild og Gylfi scorer i bøtter og spann og jeg lurer litt på mulighetene for at klubber i utlandet kanskje åpner øynene sine og får lyst på disse gutta.

      Leser jo at Gylfi nå blir tilbudt ny kontrakt, men det må vel være fler som er interessert i en Bosmanspiller, som scorer så mye fra midtbanen?
      Arild har jo vært veldig lojal, og det håper jeg fortsatt han er, men skjønner jo at utlandet kan være fristende dersom det dukker opp tilbud.


      Noen som har noen tanker rundt dette??
      Selvsagt har Sundgot vært lojal - det er vel så og si ingen som har vært interessert i han før denne sesongen. Han kan ikke akkurat si å ha vært en stor spiller tidligere sesonger. Vi får se hvor LOJAL han er nå når han kanskje får noen tilbud...
      Sundgot er uten tvil en av de mest lojale spillerne i tippeligaen, og det skal han ha all ære og kreditt for også.

      Han har var lojal da han valgte å bli i LSK etter flere år med benkesliting. Med engang vi fikk Zane så var han 3-valg. det samme skjedde da vi fikk Røsler.



      Fikk ikke Sundgot tilbud av Brann ifjor da?
      Han hadde vel enten muligheten til å dra en div. ned eller velge å slite benken. Å kalle det "lojalitet" er vel å ta i....
      Homer Simpson.



      www.ultrassarp.no

      Kommentar

      • Fugla
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 1718

        #23
        Opprinnelig skrevet av trigz
        Bare folk som ikke har peiling på fotball kan si at Sundgot ikke har vært en viktig spiller for LSK før denne sesongen. Som oppspillspunkt er han en av landets beste.
        Hehe...akkurat den der blir for dum...
        Jeg kan begynne å spille for LSK selv.... er kanskje ikke noe god de 6 første årene, men KAN JO HENDE jeg blir god om seks år...
        Hvis noen kritiserer meg de første årene så har de ikke peiling på fotball! ](*,)
        Homer Simpson.



        www.ultrassarp.no

        Kommentar

        Working...