toppscorere blir lagt merke til i utlandet!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

    toppscorere blir lagt merke til i utlandet!!!

    Plager dette fler enn meg??

    Det er jo en kjensgjerning at både Arild og Gylfi scorer i bøtter og spann og jeg lurer litt på mulighetene for at klubber i utlandet kanskje åpner øynene sine og får lyst på disse gutta.

    Leser jo at Gylfi nå blir tilbudt ny kontrakt, men det må vel være fler som er interessert i en Bosmanspiller, som scorer så mye fra midtbanen?
    Arild har jo vært veldig lojal, og det håper jeg fortsatt han er, men skjønner jo at utlandet kan være fristende dersom det dukker opp tilbud.


    Noen som har noen tanker rundt dette??
    ------eLSKe-------
  • Guling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 484

    #2
    Jeg har daglig gått og ventet på bekreftelse fra en annen klubb enn LSK at de ønsker Gylfi og vil starte forhandlinger med ham. Heldigvis har det ikke skjedd ennå...men jeg forventer at det kommer hvis han fortsetter spillet mot Tromsø og vi drøyer enda mer med å få underskriften hans på det rette papiret.

    Jeg vil ikke at Arild skal dra, men han kan vi i hvert fall få litt penger for. Hvor lenge er det til kontrakten hans går ut?

    Kommentar

    • Gyras
      Medlem
      Hoffnarr
      • Nov 2003
      • 62

      #3
      Opprinnelig skrevet av Guling
      Jeg vil ikke at Arild skal dra, men han kan vi i hvert fall få litt penger for. Hvor lenge er det til kontrakten hans går ut?
      Hvis jeg ikke husker helt feil, så signerte vel han en 3-års kontrakt ved juletider.

      Hadde vært virkelig synd å mistet en av disse spillerene nå som de virkelig har begynt å prestere jevnt bra på banen.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #4
        Tror ikke det er nubbetjangs for at Arild kommer seg til utlandet, da må han i tilfelle score over 20 mål i år, og følge det opp neste år. Da kan det være muligheter.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • Baron
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Nov 2003
          • 187

          #5
          Spillere som scorer 12 mål på 14 kamper blir lagt merke til, nesten uansett hvilken liga de spiller i.
          Baron!

          Kommentar

          • pondus73
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 612

            #6
            Man kan vel ikke akkurat si at Clayton hadde mange gode sesonger bak seg da han ble solgt til dette store utlandet, så vidt jeg husker i allefall :lol:

            men jeg håper de begge har lyst til å vinne noe, og da må de jo holde seg hos oss
            ------eLSKe-------

            Kommentar

            • Fugla
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 1718

              #7
              Re: toppscorere blir lagt merke til i utlandet!!!

              Opprinnelig skrevet av pondus73
              Plager dette fler enn meg??

              Det er jo en kjensgjerning at både Arild og Gylfi scorer i bøtter og spann og jeg lurer litt på mulighetene for at klubber i utlandet kanskje åpner øynene sine og får lyst på disse gutta.

              Leser jo at Gylfi nå blir tilbudt ny kontrakt, men det må vel være fler som er interessert i en Bosmanspiller, som scorer så mye fra midtbanen?
              Arild har jo vært veldig lojal, og det håper jeg fortsatt han er, men skjønner jo at utlandet kan være fristende dersom det dukker opp tilbud.


              Noen som har noen tanker rundt dette??
              Selvsagt har Sundgot vært lojal - det er vel så og si ingen som har vært interessert i han før denne sesongen. Han kan ikke akkurat si å ha vært en stor spiller tidligere sesonger. Vi får se hvor LOJAL han er nå når han kanskje får noen tilbud...
              Homer Simpson.



              www.ultrassarp.no

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                #8
                Re: toppscorere blir lagt merke til i utlandet!!!

                Opprinnelig skrevet av Fugla
                Opprinnelig skrevet av pondus73
                Plager dette fler enn meg??

                Det er jo en kjensgjerning at både Arild og Gylfi scorer i bøtter og spann og jeg lurer litt på mulighetene for at klubber i utlandet kanskje åpner øynene sine og får lyst på disse gutta.

                Leser jo at Gylfi nå blir tilbudt ny kontrakt, men det må vel være fler som er interessert i en Bosmanspiller, som scorer så mye fra midtbanen?
                Arild har jo vært veldig lojal, og det håper jeg fortsatt han er, men skjønner jo at utlandet kan være fristende dersom det dukker opp tilbud.


                Noen som har noen tanker rundt dette??
                Selvsagt har Sundgot vært lojal - det er vel så og si ingen som har vært interessert i han før denne sesongen. Han kan ikke akkurat si å ha vært en stor spiller tidligere sesonger. Vi får se hvor LOJAL han er nå når han kanskje får noen tilbud...
                Sundgot er uten tvil en av de mest lojale spillerne i tippeligaen, og det skal han ha all ære og kreditt for også.

                Han har var lojal da han valgte å bli i LSK etter flere år med benkesliting. Med engang vi fikk Zane så var han 3-valg. det samme skjedde da vi fikk Røsler.



                Fikk ikke Sundgot tilbud av Brann ifjor da?

                Kommentar

                • Guling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 484

                  #9
                  ^ Brann ville ikke ha ham, mener jeg å huske?

                  Kommentar

                  • Baron
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Nov 2003
                    • 187

                    #10
                    Sundgot var fri til og gå til brann gratis hvis han ville. Om han var ønsket eller ikke er jeg ikke helt sikker på, men han valgte i alle fall og signere en ny kontrakt med LSK. Han kunne jo gå hvor han ville, men beviste vel uansett lolijalitet da han signerte en ny kontrakt.
                    Baron!

                    Kommentar

                    • Håkon Henriksen
                      Administrator
                      • Nov 2003
                      • 6411

                      #11
                      Han har jo vært her siden '97 eller no...

                      Han har grodd fast i Lillestrøm

                      .
                      Håkon Henriksen
                      -
                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                      -
                      ALT FOR FUGLA

                      Kommentar

                      • *LILLESTRØM SK*
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • May 2004
                        • 166

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                        Han har jo vært her siden '97 eller no...

                        Han har grodd fast i Lillestrøm

                        .
                        Helt utrolig gutten har overlevd 6 år med hets.
                        Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #13
                          Det er jo ikke måte på hvilken frykt som dukker opp nå for at Sundgot skal reise. Det er ikke så mange måneder siden det ble skrevet innlegg etter innlegg med ren hetsing.

                          Den som møter seg sjøl i døra har vikeplikt....
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • CocaJerry
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2532

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                            Det er jo ikke måte på hvilken frykt som dukker opp nå for at Sundgot skal reise. Det er ikke så mange måneder siden det ble skrevet innlegg etter innlegg med ren hetsing.

                            Den som møter seg sjøl i døra har vikeplikt....
                            Hvem snakker du til og hva er det du egentlig snakker om? det har da ikke vært så mye "hets" av Sundgot før? Det var noe en tid men "innlegg etter innlegg" :-s

                            En annen ting, har ikke de som har kritisert han tidligere lov til å være redd for at Sundgot drar fra oss? er det gæli av dem å synge for han og klappe for han også eller?

                            Skjønner ikke hvorfor du gidder å skrive sånne uadresserte negative innlegg som det der. :o

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              #15
                              Mulig at min hukommelse er i ferd med å bli skrall, men jeg mener å huske en ganske opphisset debatt rundt Arild S. i vinter (før han begynte å score i treningskampene). At innlegget er uadressert kommer rett og slett av at jeg ikke finner igjen den tråden. Mulig den forsvant da "noen" utførte en mindre heldig ryddejobb...

                              Selvfølgelig er det ikke gæli å synge og klappe for en LSK-spiller. Tvert i mot. Jeg mener (og har hele tiden ment) at de som er utpå banen i LSK-drakt skal støttes og oppmuntres i tykt og tynt, sjøl om man mener at vedkommende gjør en dårlig jobb.

                              Forøvrig er grunnen til hvorfor jeg gidder å skrive mine innlegg antagelig den samme som alle andre har når de skriver. Jeg beklager at jeg ikke ba noen om tillatelse før jeg skrev.... :wink:
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                Mulig at min hukommelse er i ferd med å bli skrall, men jeg mener å huske en ganske opphisset debatt rundt Arild S. i vinter (før han begynte å score i treningskampene). At innlegget er uadressert kommer rett og slett av at jeg ikke finner igjen den tråden. Mulig den forsvant da "noen" utførte en mindre heldig ryddejobb...

                                Selvfølgelig er det ikke gæli å synge og klappe for en LSK-spiller. Tvert i mot. Jeg mener (og har hele tiden ment) at de som er utpå banen i LSK-drakt skal støttes og oppmuntres i tykt og tynt, sjøl om man mener at vedkommende gjør en dårlig jobb.

                                Forøvrig er grunnen til hvorfor jeg gidder å skrive mine innlegg antagelig den samme som alle andre har når de skriver. Jeg beklager at jeg ikke ba noen om tillatelse før jeg skrev.... :wink:
                                Du har helt rett. Var en ganske opphisset debatt i vinter ja, hvor de fleste mente at Arild var en middelmådig spiller (og knapt nok det) som vi burde kvitte oss med hvis vi skulle ha som mål å kjempe blant de beste lagene.
                                Ultras Felt C Lillestrøm

                                Kommentar

                                • Anders_Bakken
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 542

                                  #17
                                  Selfølgelig har Arild gjort det kanonbra hittil i år...men det er nokså lett å være etterpåklok også. Var vel ikke så rart at en del hadde mista troen på Arild etter 6 sesonger uten å utmerke seg spesielt...men slik situasjonen er i dag er det bare å glemme den debatten der.

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                                    Selfølgelig har Arild gjort det kanonbra hittil i år...men det er nokså lett å være etterpåklok også. Var vel ikke så rart at en del hadde mista troen på Arild etter 6 sesonger uten å utmerke seg spesielt...men slik situasjonen er i dag er det bare å glemme den debatten der.
                                    Tja, jeg synes hvertfall folk var for kritiske. Når han er ute av form ser han veldig keitete å klønete ut, mye pga størrelsen hans, men ellers så var det ikke vanskelig å se at han var en god spiller, han scorte ikke mye mål, men har alltid vært en god tilrettelegger, og god til å holde på ballen, men enig i at den debatten kan glemmes nå.

                                    For alle elsker Sungodt nå, hurra hurra.
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • KimFL
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1410

                                      #19
                                      Du har helt rett. Var en ganske opphisset debatt i vinter ja, hvor de fleste mente at Arild var en middelmådig spiller (og knapt nok det) som vi burde kvitte oss med hvis vi skulle ha som mål å kjempe blant de beste lagene.
                                      Ja, selv vi Kanari-fans kan jo ta feil....en sjelden gang.


                                      KimFL

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7080

                                        #20
                                        Bare folk som ikke har peiling på fotball kan si at Sundgot ikke har vært en viktig spiller for LSK før denne sesongen. Som oppspillspunkt er han en av landets beste.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        Working...