Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Og nå er det vel en ny midtbanespiller og en ny spiss som står øverst på lista ?
LSK er vel på utkikk etter en venstreback også.
Husker at jeg leste at det har blitt leitet etter en erstatter for Shane, men han skal vel uansett ikke bort fra klubben. Jeg håper likevel at vi får dobbeltdekning også på den plassen med en venstrebeint back.
1. Alderen jeg fører opp for spillerne er den de fyller i løpet av kalenderåret, en (u)vane jag har lagt meg til fra aldersbestemt fotball: en 1988-spiller er dermed 18 år i 2006 i min tabell, samma når på året han er født.
2. Lasse Bergan-Foss har lærlingkontrakt med A-laget ut 2008.
Ergo:
xx Lasse Bergan-Foss: 18 - xx.xx.88 - 184/xx - 2008
De ukjente x'ene kommer når de kommer, hvis ikke Rønnern eller andre med mod-privilegier fyller ut for meg, som han gjorde med D'Antons draktnummer.
gilbert
nettopp hjemkommet fra ferie, uten tilgang på RB eller internett
KFL41 har nok bare glemt å føre inn det genererte navnet for Fredriksson.
Det blir: FREDRIKSSETO.
Nei, jeg har faktisk ikke det... Jeg skrev inn Fredrikson med en s, og da fikk jeg Fredriksson med to s'er som kunstnernavn. Men dersom man skriver inn Fredriksson med to s'er får man Fredriksseto, slik som du fikk. Men Gilbert skriver Fredrikson med en s og dermed ble kunstnernavnet Fredriksson... Jeg går ut fra at navnene er skrevet korrekt inn her.
Lista er nå oppdatert med draktnumre for Lasse, Martin og Diomande (fra treninga i dag, lørdag 9. september), med høyde og vekt for Martin, og med fødselsdato for Lasse (fra spillerne sjøl da jeg spurte dem etter treninga i dag).
Diomande har vel fått draktnummer for trening og treningskamper, et nummer han trolig kommer til å beholde når han, som både han og klubben bare går og venter på, signer på 18-årsdagen 28. november.
Den yngste i stallen vil også etter dette være Lasse Bergan-Foss, som fyller 18 år først 21. desember. Men han er vokst opp på Vigernes og i Lillestrøm (klubben og byen), og da stiller det seg vel annerledes enn hvis du kommer fra Senegal, utafor både Norge og Det Europeiske Økonomiske Samarbeidsområdet av EU og tre EFTA-land.
Kommentar