Hadde det ikke vært en fin gest å møtt opp på flyplassen og møtt vår alles Claus... Håper det blir Reitmaier tifo på søndagen.. Denne mannen må hylles... Det er nesten så jeg håper han spiller flere kamper i år.....
Bør Claus eller Otto stå i mål? (var: Hyllest av Claus Reitmaier)
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av MicHadde det ikke vært en fin gest å møtt opp på flyplassen og møtt vår alles Claus... Håper det blir Reitmaier tifo på søndagen.. Denne mannen må hylles... Det er nesten så jeg håper han spiller flere kamper i år..... -
Bestefar fortjener en hyllest hvis han møter opp å redder oss iår igjenPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Veldig enig! Fantastisk moro at bestefar er tilbake!A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfHva med en ny sang på melodien "Se der danser bestefar" eller "Santa Claus is coming to town"?
Litt kort tid å kjøre inn en helt ny sang kanskje...men uansett en fantastisk tanke.FORZA FUGLA
I med og motgang, vi er Lillestrøm!
FUGLA FOR LIFE!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanariLanceSanta Claus is coming to town er en genial ide.
Litt kort tid å kjøre inn en helt ny sang kanskje...men uansett en fantastisk tanke.
Ellers hadde vært flott med en TIFO til ære for Claus.
Og jeg gjentar meg selv fra tidligere i dag: Alle mann til treninga på lørdag!!BølerkanarisKommentar
-
Opprinnelig skrevet av chrisspVeldig god ide. Ikke helt umulig vel? Er jo en kjent melodi, så den kan sitte ganske raskt den. Tror mange vil synge med der. Noen som tar på seg oppgaven? Er veldig umusikalsk selv dessverre...:neutral:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MicHåper at noen har muligheten til å møte opp på Garedermoen også.. Han fortjeer iallefall samme motagelse som Diallo fikk der oppe..... Pleace, la den mannen få fler en bare denne ene kampen...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MicHåper at noen har muligheten til å møte opp på Garedermoen også.. Han fortjeer iallefall samme motagelse som Diallo fikk der oppe..... Pleace, la den mannen få fler en bare denne ene kampen...En kjeeempescoring av tommy!!Kommentar
-
Har kommet med ett forslag her:
En evt. sang til han burde kanskje bestemmes tidlig og trykkes opp...
Blir nok en del som kommer på søndag bare for å se på gode, gamle Bestefar-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennEnig med Tony, det siste vi trenger er en furten Heinz Müller.
La Opa få én fin kamp, og deretter takk for innsatsen.
Men det blir utrolig hyggelig å se Claus igjen! Nå gleder jeg meg enormt til kampen!
Håper det ikke blir streik...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfSkulle gjerne bidratt, men er dessverre like kreativ som en bananflue.
Bananflua er f. eks opphavet til en ny type supergummi, så ikke kom her!
(http://www.forskning.no/Artikler/200.../1129292647.19)
Bananflua er også en Casanova med vinger, noe som kom frem i et forskningsprosjekt om menneskelig og bananflusk homoseksualitet (http://www.biokemi.org/biozoom/2005_2/bz_0205a.htm).Kommentar
Kommentar