Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
Bør Claus eller Otto stå i mål? (var: Hyllest av Claus Reitmaier)
Collapse
X
-
Hein har riktignok vært god i år, men det jeg så av Claus i fjor var enda bedre. Fantastisk reaksjon til å være så gammel, samt at han er en klasse eller to bedre i feltet. Eller kanskje jeg bør si var, vet jo ikke hvordan det står til nå.Kommentar
-
Hadde vært ultrafett å gitt Claus 3 kamper, så han ble seriemester med Fugla!!
Müller har vært bra, men finnen vår er et stykke unna TL-standard, så jeg håper Claus kan få komme inn i et par kamper etter den mot Sandefjord!
Claus Reitmaier - gul(l) tvers igjennom!Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MicHåper at noen har muligheten til å møte opp på Garedermoen også.. Han fortjeer iallefall samme motagelse som Diallo fikk der oppe..... Pleace, la den mannen få fler en bare denne ene kampen...Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fotball_martheDriit fett at santa claus is coming to town!!
La han få høre en julevise på engelsk, og blås i at det er mai måned !!!LSK Norges beste lagKommentar
-
La oss alle hoppe for bestefar kan ingen stoppe, tra la la la..... Herlig nyhet og jeg gleder meg til turisten vår! Gi denne mannen et evig medlemskap hos Kanari Fansen!!!!
Han hadde garantert satt skikkelig pris på det.Kommentar
-
Sakset fra LSK.no:
"Planen er at Claus blir i Norge til 8.juni, men lisensen gir vi aldri fra oss".
Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av 10.09.50Ja, han har vært bunnsolid. Ja, han fortjener en real avskjed på godt Åråsenvis. Men status opp mot Dennis Schiller etter knappe to og en halv sesong? Sorry, det blir direkte historieløst.
Dessuten synes jeg ikke Stoffe har levert like bra i TL denne sesongen som ifjor.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Reitmaier...
Er det noen som har peil på når flyet til Claus lander på Gardermoen i morra?Gullet kommer i 2007...Kommentar
-
Etter hva jeg forstod når jeg leste en elelr annen artikkel så er han her nå...er det trening klokka elleve i morgen??I dag blir det vel kanskje?Hvor eventuelt??Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Anders_BakkenEtter hva jeg forstod når jeg leste en elelr annen artikkel så er han her nå...er det trening klokka elleve i morgen??I dag blir det vel kanskje?Hvor eventuelt??Kommentar
-
Var han ikke i Hongkong?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kjell.T.RingVar han ikke i Hongkong?Last edited by Torolf; 24.05.2006, 08:42.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsDet er trening kl. 10.00 og 15.00. Mest sannsynlig er det vel kun én av dem som er vanlig fotballtrening. Treninga vil mest sannsynlig foregå på Stadion. (Det vil si Stadion, ikke Åråsen Stadion.)
Gutta trente uten ball i dag også, så ikke umulig at treninga kl 15
blir med ball.
11 spillere deltok for fult i dag:
-Andersson
-Haddad
-Koren
-Occean
-Olsen
-Sundgot
-Søgård
-Winsnes
-Bertheussen
-Kali
-Wehrman
Stefanutto og Myklebust trente alternativt på siden av banen
med brukbart tempo.
Andresen og Strand jogget rolig et par runder og ga seg tidlig.
Mifsud og Mouelhi var ikke å se på dagens første trening.
Ingen keepere deltok på treningenSkjetten gutta
Wenche Myhre,
"Muligens Hooligans" ;)
Kommentar
Kommentar