Bør Claus eller Otto stå i mål? (var: Hyllest av Claus Reitmaier)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1507

    #41
    Heinz har vært veldig god for oss så langt i år. OG jeg tror han kommer til å varte opp med enda flere match redninger i løpet av sesongen. Men syntes nesten han fortjener å sitte litt på benken i ett par kamper så han skjønner hvor idiot han var som satte oss i denne klemma. Og dermed kanskje sørge for at Claus får gullmedalje med fugla iår.
    Det hadde vært sjefsgromt og morro om Claus endelig vant noe sammen med oss.

    Gleder meg til å se han i matchen på søndag, men er ikke helt sikker på om han er i like god form som han var ifjor. Men tror ikke han heller er den som hiver seg på sofaen og driter i å trene heller..
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

    Kommentar

    • Lars_K!
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 271

      #42
      Da han ble hentet i fjor også, mener jeg å huske at det ble sagt at han ikke hadde spilt på nesten et år. OG at han ikke var i form, men at han hadde trent litt vedsiden av.. Jeg tror på et REALT COMEBACK!
      Hvis han skal være her til 8 juni, så rekker han 3 kamper. Ergo han får medalje hvis vi tar medalje...

      Kommentar

      • Fritz
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2004
        • 1033

        #43
        Er det noen på forumet som er stødig i tysk? Jeg trenger hjelp til en sak i forbindelse med bestefars hjemkomst. Send meg PM.

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          #44
          Opprinnelig skrevet av fjacob82
          Heinz har vært veldig god for oss så langt i år. OG jeg tror han kommer til å varte opp med enda flere match redninger i løpet av sesongen. Men syntes nesten han fortjener å sitte litt på benken i ett par kamper så han skjønner hvor idiot han var som satte oss i denne klemma. Og dermed kanskje sørge for at Claus får gullmedalje med fugla iår.
          Det hadde vært sjefsgromt og morro om Claus endelig vant noe sammen med oss.

          Gleder meg til å se han i matchen på søndag, men er ikke helt sikker på om han er i like god form som han var ifjor. Men tror ikke han heller er den som hiver seg på sofaen og driter i å trene heller..
          Er uenig i at Heinz skal straffes ekstra for at han var dum i den kampen. Han har fått sitt røde kort og må stå over, samtidig som han vel (correct me if I`m wrong) innrømmet selv sin dumhet og innså at det var idiotisk gjort på TV.

          Jeg mener derfor at Heinz bør tilbake som førstekeeper når utestengelsen er ferdig og at vi da ser fremover mot hva som tjener oss best i gullkampen. Klart det hadde vært gøy med gull til Reitmaier, men vi er 17 kamper unna en eventuell slik glede. Da mener jeg det er klokest å få Heinz inn på laget igjen, siden det er han som forhåpentligvis skal stå de siste 16 kampene.

          Regner med at Uwe har gjort sitt med å fortelle Heinz hva han mener og så tar han forhåpentligvis lærdom av det.

          Jeg gleder meg selv enormt til å se Reitmaier tilbake, samtidig skal vi huske at vi har en av de beste keeperne i landet til vanlig og han skal vi fortsette å støtte.
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • Bolsen3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 1061

            #45
            Hvis seriegullet skulle være klart i god tid før de siste par rundene, så synes jeg vi skal la Claus få de kampene han evt mangler for å ta gull. Det fortjener han!!

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #46
              Opprinnelig skrevet av Bolsen3
              Hvis seriegullet skulle være klart i god tid før de siste par rundene, så synes jeg vi skal la Claus få de kampene han evt mangler for å ta gull. Det fortjener han!!
              Jeg tror faktisk ikke Claus ønsker ett seriegull på den måten... Han er hedersmann! Hedersmenn tar ikke i mot sympatimedaljer.
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #47
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Jeg tror faktisk ikke Claus ønsker ett seriegull på den måten... Han er hedersmann! Hedersmenn tar ikke i mot sympatimedaljer.
                Godt poeng. Klubben får også seks ekstramedaljer. Når Rösler, Halle, Fjøra, Per Mathisen og Frank Grønlund har fått hver sin gullmedalje, kan vi sende den siste i posten til Reitmaier.

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  #48
                  Noen som så han på treningen kl 15 idag?
                  Hvordan virket formen?
                  Vet han har spilt noen oppvisningskamper, men det har ikke vært det helt store etter hva jeg har hørt.

                  Kommentar

                  • Henrik
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2006
                    • 2110

                    #49
                    Ville gitt en medalje til Per Berg også, som takk for at han har gjort dette mulig.

                    Kommentar

                    • Bolsen3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 1061

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Jeg tror faktisk ikke Claus ønsker ett seriegull på den måten... Han er hedersmann! Hedersmenn tar ikke i mot sympatimedaljer.
                      Godt mulig, uansett mener jeg man bør gi han muligheten til det, så kan han selv bestemme...

                      Kommentar

                      • Canário
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1471

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                        Noen som så han på treningen kl 15 idag?
                        Hvordan virket formen?
                        Jeg så treninga kl. 15 på stadion, og Reitmaier virket i godt slag. Om ikke i godt, gammeldags slag tror jeg noen trenningsøkter vil gjøre undret. Kjell Lier spesialtrente Claus det første kvarteret. Deretter vekslet Heinz, Reitmaier og Misund på stå i mål og på å skyte på hverandre. Claus virket trygg og solid, og med tanke på at han heller ikke hadde trent hos et toppserielag på et halvt år når vi hentet han i fjor, tror jeg ikke formen til Reitmaier skal være noe problem. Det jeg så virket bunnsolid.

                        Ellers stilte de samme som ipk nevnte tidligere i tråden på trening, men Mifsud og Moheli var med igjen. Mifsud, Andresen og Bertheussen ga seg etter en halvtime. For det meste var det spill i "firkanter", ulike balløvelser og på slutten vekslet Olsen/Strand og Winsnes/Andersson på å slå innelgg foran mål til "spissene" som da var Koren og Haddad. Myklebust og Shane trente alternativt.

                        Ellers, tilbake til tema: Jeg er i lykkerus over å ha Claus tilbake, men man skal heller ikke glemme den kjempeinnsatsen Heinz har gjort i år. Han har vartet opp med flere matchvinnerreddninger.

                        Kommentar

                        • Runbernt
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • May 2004
                          • 127

                          #52
                          TVRomerike har i dag et innslag om Claus fra Gardermoen og dagens trening.
                          Gå inn på www.tvromerike.no, klikk web-tv og dagens sending. Under "skjermen" kan man velge å gå direkte til dette innslaget.
                          TVRomerike har stadig innslag om LSK, og denne nettsiden er fin for de som bor utenfor distriktet.
                          Runbernt

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                            Hvis seriegullet skulle være klart i god tid før de siste par rundene, så synes jeg vi skal la Claus få de kampene han evt mangler for å ta gull. Det fortjener han!!
                            Først skal vi vel prøve å gjøre os fortjent til det gullet gjennom en hel sesong! La oss ikke selge skinnet i mai slik Brann-bermen gjør nå om dagen.

                            Vi trenger 10 poeng på RævBK før de starter sommer-shoppingen sin
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • mr.Jordbakke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3845

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Runbernt
                              TVRomerike har i dag et innslag om Claus fra Gardermoen og dagens trening.
                              Vanvittig deilig å se Reitmaier tilbake, nå i Diadoradrakt! Jeg gleder meg enormt til å synge for han igjen på søndag og må ærlig innrømme at jeg trodde at han aldri ville spille for LSK igjen. Dette har vært en utrolig hyggelig overraskelse oppi alt tullet med rødt kort og tap av 2 poeng 6 min. på overtid. Lurer på hva Semb tenker nå? HA!

                              Bakpå jakka hans mener jeg det var skrevet Fun Tunes. Dette har vel med animasjonsarbeidet han driver med?
                              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                              Mvh
                              Mr.Jordbakke

                              Kommentar

                              • Bolsen3
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 1061

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                Først skal vi vel prøve å gjøre os fortjent til det gullet gjennom en hel sesong! La oss ikke selge skinnet i mai slik Brann-bermen gjør nå om dagen.

                                Vi trenger 10 poeng på RævBK før de starter sommer-shoppingen sin
                                Helt enig, jeg sa da også hvis

                                Kommentar

                                • Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

                                  #56
                                  Jeg ser på det som en selvfølge at Claus får spille kampen på søndag når LSK har fått han til å reise hit å trene med oss en halv uke? Synes det ville vært ekstremt kjipt gjort om Claus måtte sitte på benken en match nå, så dra hjem igjen.
                                  Lauken er vår venn!

                                  Kommentar

                                  • McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5099

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                    Jeg ser på det som en selvfølge at Claus får spille kampen på søndag når LSK har fått han til å reise hit å trene med oss en halv uke? Synes det ville vært ekstremt kjipt gjort om Claus måtte sitte på benken en match nå, så dra hjem igjen.
                                    Det som ville vært ekstremt kjipt var hvis en skadefri Otto Fredrikson, ble vraket, framfor en 42-år gammel fotballpensjonist.

                                    Jeg er en stor tilhenher av Claus, og i mine øyne er han en stor mann og spiller, men er Otto klar, så skal han stå.

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      #58
                                      Uenig. Claus redder oss NOK en gang, og tviler aldri på avgjørelsen om å hjelpe klubben når de ber han om det. Han får beskjed om at han skal spille kampen på søndag, da synes jeg det er råttent å benke han om det er medisinsk forsvalig at Otto kan spille.

                                      Sett deg inn i situasjonen selv, hvor kult ville det vært å dratt til Tyskland for å hjelpe en klubb du fikk beskjed om å spille en kamp for, for så å bli benket og sendt hjem igjen. Claus i målet på søndag!
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      • Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

                                        #59
                                        Tenker på Sportsklubbens beste, jeg. Derfor håper jeg at vi stiller med den keeperen som er best rustet til å stå i mål på søndag. Må innrømme at jeg ikke bryr meg nevneverdig om det er Otto eller Claus som står, selvom det hadde vært artig å se Claus i aksjon igjen.

                                        Kommentar

                                        • McGuffy
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 5099

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                          Uenig. Claus redder oss NOK en gang, og tviler aldri på avgjørelsen om å hjelpe klubben når de ber han om det. Han får beskjed om at han skal spille kampen på søndag, da synes jeg det er råttent å benke han om det er medisinsk forsvalig at Otto kan spille.

                                          Sett deg inn i situasjonen selv, hvor kult ville det vært å dratt til Tyskland for å hjelpe en klubb du fikk beskjed om å spille en kamp for, for så å bli benket og sendt hjem igjen. Claus i målet på søndag!

                                          Claus har da ALDRI fått beskjed om å stå kampen på søndag. Han har blitt spurt om han kan komme å hjelpe klubben i en vanskelig situasjon.

                                          Han gjør ikke dette for seg selv, han gjør det for klubben, derfor oser det respekt av mannen. Han prioriterer laget foran seg selv.

                                          Han gjør ikke som deg, han prioriterer ikke Claus foran Sportsklubben.

                                          Kommentar

                                          Working...