Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hmmm, begynner å like Powell igjen nå jeg. Ført går han ut i pressen og sier at LSK er klubben i hans hjerte, så dette her. Bra mann.
Jeg har også registrert det. Etter at han har funnet ny klubb så kommer det stadig positive LSK-utspill fra Powell, som jo har hatt noen uheldig negative utspill når han var LSK-spiller.
Lager han også positive mediasaker om Lyn eller kommer de først når han er ferdig i Lyn?
Jeg har også registrert det. Etter at han har funnet ny klubb så kommer det stadig positive LSK-utspill fra Powell, som jo har hatt noen uheldig negative utspill når han var LSK-spiller.
Lager han også positive mediasaker om Lyn eller kommer de først når han er ferdig i Lyn?
Her sklir det ut!!!
Tråden handler om hyllesten til Stoffe i sin siste hjemmekamp.
Lær dere sangen for nå skal det trøkkes til for Stoffe. Foreslår at vi drar sangen hans de siste 5min + overtiden slik vi gjorde for TB.
Felt A,B og C er dere med?
Kommentar