Jasså, har han hatt god tid på jobben i dag, spør du kanskje, og svaret på det er ja, det har du helt rett i. Les om kampen på søndag på http://trigz76.blogging.no/ ...og sleng gjerne inn en kommentar, jeg har som kjent et vanvittig oppmerksomhetsbehov :-)
Blogg om LSK-Sandefjord
Collapse
X
-
Du har rett i at Inge Andre Olsen ser ut (og oppfører seg) som en sjimpanse. Right you are.
Dette synes jeg var utrolig bra skrevet:
"På mange måter representerer Vålerenga essensen av den postmoderne fotballmaskinen; der image er alt og substans ingenting. Der John Fredriksen kan bruke utallige av sine skipsredermillioner - blodpengene sine - på å kjøpe klubben ut av konkurs. Der hver hjemmekamp, fra du går inn portene på Ullevål til du går hjem, er et konstant bombardement av reklamepåvirkende midler. Mens markedsavdelingen i klubben selger inn det godt innarbeidede brand'et om Vålerenga som den ærlige arbeiderklubben fra østkanten. Ideen om Vålerenga; ideen som har gjort klubben stor og rik.
For meg er det en selvfølge å avsky et slikt råttent, tomt skall."
Når de har rykka ned igjen høsten 2006 får du skrive en nekrolog over makkverket som kaller seg VIFLSK Norges beste lagKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Hamburg & KanariNår de har rykka ned igjen høsten 2006 får du skrive en nekrolog over makkverket som kaller seg VIFNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar