Blogg om LSK-Sandefjord

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7056

    Blogg om LSK-Sandefjord

    Jasså, har han hatt god tid på jobben i dag, spør du kanskje, og svaret på det er ja, det har du helt rett i. Les om kampen på søndag på http://trigz76.blogging.no/ ...og sleng gjerne inn en kommentar, jeg har som kjent et vanvittig oppmerksomhetsbehov :-)
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

    #2
    Ingen tvil om at du skriver godt, syns jeg aner en undertone hvor du må holde litt igjen for ikke å la en meget skarp penn slippe litt i alle dine bloggposter, noe som i og for seg er ganske underholdene.

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      #3
      Du har rett i at Inge Andre Olsen ser ut (og oppfører seg) som en sjimpanse. Right you are.

      Dette synes jeg var utrolig bra skrevet:

      "På mange måter representerer Vålerenga essensen av den postmoderne fotballmaskinen; der image er alt og substans ingenting. Der John Fredriksen kan bruke utallige av sine skipsredermillioner - blodpengene sine - på å kjøpe klubben ut av konkurs. Der hver hjemmekamp, fra du går inn portene på Ullevål til du går hjem, er et konstant bombardement av reklamepåvirkende midler. Mens markedsavdelingen i klubben selger inn det godt innarbeidede brand'et om Vålerenga som den ærlige arbeiderklubben fra østkanten. Ideen om Vålerenga; ideen som har gjort klubben stor og rik.

      For meg er det en selvfølge å avsky et slikt råttent, tomt skall."

      Når de har rykka ned igjen høsten 2006 får du skrive en nekrolog over makkverket som kaller seg VIF
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

        #4
        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
        Når de har rykka ned igjen høsten 2006 får du skrive en nekrolog over makkverket som kaller seg VIF
        V.I.F. Vest In Fis
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

        Mvh
        Mr.Jordbakke

        Kommentar

        Working...