Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hele troppen tilnærmet skadefri og samtlige deltok på trening, hvis ikke jeg tar grundig feil. Myklebust og Shane var med i fellestreningen igjen etter å ha trent altenativt både igår og på onsdag. Treningen begynte med ulike balløvelser som mottak, vending og passning, lett triksing pluss grundig tøyning. Deretter trente spissene inkludert Riise og Koren på avsluttninger på Reitmaier som virket lettere i steget og mer bunnsolid enn på hans første treningsøkt for Sportsklubben. Resten av troppen spilte i 2x 10 min. i firkanter.
Stoffe, Shane/Pål, Koren, Kiko, Kasey, Mifsud/Occean og Arild/Haddad vekslet på å trene angrepsspill og personlig synes jeg Kiko, Werhman og Shane utmerket seg mest med en bråte gode passninger. Itilegg virket Haddad mer på hugget å puttet utrolig nok en rekke med mål. Mifsud viste seg også å være mye sikrere i avsluttningsfasen, spesielt alene mot keeper, noe som lover godt framover.
Treningen ble avsluttet med at spillerstallen ble delt i to for å spille kamper på liten bane. Heinz og Claus voktet hvert sitt bur. Økta var preget av høyt tempo og god kvalitet, og nok en gang synes jeg Kiko spilte godt og serverte mange, gode passninger. Også Werhman begynner å finne formen, samt at Trond Olsen viser at han kan bli en farlig ving med sin fart og fine passningsfot. Itilegg viser det seg at han har en god skuddfot (noe han også viste i fjor for B/G i Aalesund, hvis noen husker det målet.) Winsnes og Andersson var også dønn solide, og velger veldig ofte smarte løsninger. Stoffe puttet også flere mål med høyreslegga si. Itilegg er det vel verdt å nevne at jeg synes Cyril Kali bedre har vent seg til den norske fotballen og spillerstilen, og gjorde en god figur på trening selvom han trenger litt mer trening i kampsituasjon, virker det som. Landslagsgutta Riise, Rambekk og Kippe var med igjen og gjorde en solid innstats. Spesielt Kippe hadde flere gode taklinger og Rambekk veldig flink til å bryte foran motdstanderen og sette igang spillet. Riise var som vanlig livlig utpå kanten og hadde en rekke med gode innlegg. Jeg synes Shane gjorde mye bra og overrasket meg. Han virker i god form. Som vanlig veldig entusiasmisk og livlig, og slo mange, millimerter presise innlegg.
Det var ikke formasjonstrening så jeg har ikke en pekepinn på hvordan lager vil se ut, men noen store forandringer siden sist virker lite sannsynlig.
Ja, humoren satt løst, et vidunderlig vær og høy kvalitet på treninga. Jeg har en god føelse foran Sandefjord-matchen.
Otto var ikke med i spillsekvensene, så mye tyder på at der blir bestefar i mål på søndag. Det er mulig han var der i starten av treninga, uten at jeg vet det sikkert.
Ja, humoren satt løst, et vidunderlig vær og høy kvalitet på treninga. Jeg har en god føelse foran Sandefjord-matchen.
Otto var ikke med i spillsekvensene, så mye tyder på at der blir bestefar i mål på søndag. Det er mulig han var der i starten av treninga, uten at jeg vet det sikkert.
Jeg har en annen teori etter å ha sett et innslag på tv2 nettopp. Otto ble testet idag, og dette var sikkert grunnen til at han ikke stå i mål. De har vel en del øvelser som skal teste han, og han var klar for kamp mente han. Otto for Fugla!
otto drev med rolig keepertrening sammen med kjell lier.
Claus vokter målet på søndag med trøye nr 42!
claus spilte forøvrig veldig bra, hadde ett par glipper i starten av treninga, men slapp kun inn tre mål på hele spillsekvensen...
Du virker veldig bastant her? Sikre kilder? Jeg håper og tror at Otto skal stå. Så lenge han er friskmeldt, så er det vel ingen grunn til at Claus skal stå? Ikke virket det slik på Uwe idag heller (tv2).
I flg. nyhetstråden så er det langt fra avklart hvem som står i mål søndag. Hvis jeg skal tippe så vil jeg også tippe på Claus.
De som har vært med lenger enn meg forteller at LSK aldri sa fra til media før kamp at Tom Lund var skadet. Forskjellen på LSK med og uten Tommy kunne visstnok være 1000 tilskuere...
Otto trente 1 time med Kjell i dag.
Snakket litt med kjell etter treninga.
han sa at det ikke var noe dramatikk i at han ga seg tidlig,
da dette var avtalt på forhånd.
Otto har ikke trent med laget hele denne uka etter hva jeg husker..
Ellers kan jeg fortelle at ingen av keeperne fra A stallen spilte for 3. laget i dag. De stilte et rent junior lag.
Otto trente 1 time med Kjell i dag.
Snakket litt med kjell etter treninga.
han sa at det ikke var noe dramatikk i at han ga seg tidlig,
da dette var avtalt på forhånd.
Otto har ikke trent med laget hele denne uka etter hva jeg husker..
Ellers kan jeg fortelle at ingen av keeperne fra A stallen spilte for 3. laget i dag. De stilte et rent junior lag.
Skukke du ta noen bilder a, lp?
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Får si som Glenn. Har så mye å gjøre
Skal prøve å legge ut noen snart.
Glenn bare syter.
Har innlevering av diplomoppgave den 1. juni og har ennå ikke fått resultatene av undersøkelsen. Det lukter hurtiganalyse lang vei. Og litt dritt. Når jeg endelig fikk ut fingeren, var det mest fristende å dytte den opp igjen for å slippe lukta.
Har innlevering av diplomoppgave den 1. juni og har ennå ikke fått resultatene av undersøkelsen. Det lukter hurtiganalyse lang vei. Og litt dritt. Når jeg endelig fikk ut fingeren, var det mest fristende å dytte den opp igjen for å slippe lukta.
er det rart jenter blir sjarmert av deg Rønnern!? med setninger som det der faller jo alle som fluer!
er det rart jenter blir sjarmert av deg Rønnern!? med setninger som det der faller jo alle som fluer!
Kona mi falt ikke for mitt indre nei. Ikke det ytre heller forsåvidt, for jeg byttet ut kontaktlinsene hennes med noen med feil styrke. Og siden det har jeg lagt ned forbud mot å gå til optikeren....
Her må Kippe ha vært.. Han var veldig aktiv en periode på treninga i dag.
Var lett å se løps mønsteret til kippe enkelte ganger, for det lå en sti av motspillere der han hadde løpt...
Kommer flere bilder, men "imageshack" sliter litt nå. så dette tar tid...
Kommentar