Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
Kasey vil ikke vente lenger
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fotball_martheUt med Søgård og inn med Wehrman sier jeg..Søgård spilte veldig dårlig i dag og har ikke spilt så godt denne sesongenKommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaKiko kan godt hvile litt for min del.
Han søker nesten aldri framover med ballen. Spiller oftest til siden, eller helst bakover. Er direkte svak defensiv.
Noe han beviste til fulle mot Sandefjord.
Ellers så var Khaled meget god med ballen i dag. Han rakk å slå flere flotte crossere og også et strålende innlegg, før han blei tatt av banen. Så jeg kan ikke skjønne annet enn at det var pga. defensiv innsats at han blei tatt av, eller at han var elendig til å holde bredden. For det var han. Det virker som Koren er flinkere til å spille kant.
Jeg synes vi uansett bør prøve noe nytt. Jeg foreslår disse to alternativene i prioritert rekkefølge:
1. Sett ut Khaled av troppen. Sett Søgård ut av laget og la Kasey ta hans plass, og la Påsan spille venstrekant.
2. Behold Sundgot på benken. La Koren spille venstre kant og Khaled offensivt og sentralt.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Ted NugentSamene.
Kan forresten KFL for en gangs skyld droppe den jævla samehetsen mot Tromsø. Det er mobbing av en etnisk minoritet, og hva kaller vi slikt jenter og gutter? Rasisme.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Trond Olsen er fra Lyngen i Troms fylke. Ca 7 mil utenfor Tromsø. I følge min meget pålitelige kilde skal kroppen være kjemisk fri for sameblod.
Hilsen Balle Chlorin, søring som har blitt noring og stiller på kampen på Alfheim. Antageligvis en av få i gult og svart der.....Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Balle ChlorinTrond Olsen er fra Lyngen i Troms fylke. Ca 7 mil utenfor Tromsø. I følge min meget pålitelige kilde skal kroppen være kjemisk fri for sameblod.
Hilsen Balle Chlorin, søring som har blitt noring og stiller på kampen på Alfheim. Antageligvis en av få i gult og svart der.....Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofKan forresten KFL for en gangs skyld droppe den jævla samehetsen mot Tromsø. Det er mobbing av en etnisk minoritet, og hva kaller vi slikt jenter og gutter? Rasisme.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalDefensivt skal jeg ikke uttale meg om, men det kan hende du har rett.
Ellers så var Khaled meget god med ballen i dag. Han rakk å slå flere flotte crossere og også et strålende innlegg, før han blei tatt av banen. Så jeg kan ikke skjønne annet enn at det var pga. defensiv innsats at han blei tatt av, eller at han var elendig til å holde bredden. For det var han. Det virker som Koren er flinkere til å spille kant.
Jeg synes vi uansett bør prøve noe nytt. Jeg foreslår disse to alternativene i prioritert rekkefølge:
1. Sett ut Khaled av troppen. Sett Søgård ut av laget og la Kasey ta hans plass, og la Påsan spille venstrekant.
2. Behold Sundgot på benken. La Koren spille venstre kant og Khaled offensivt og sentralt.
Jeg har stor tro på Kiko, men da sentralt på midtbanen. Når han spiller kan forsvinner`n inn mot midten så fort han får sjansen. Siden hans var helt borte ved flere anledninger i dag.
Søgård har ikke imponert i det siste og tror det kan gjøre seg med Wehrman nå (hvis han er i form vel og merke). I en kamp som i dag hadde det gjort seg med noen som kunne få til noen forløsende pasninger. Med Søgård blir det for mange støttepasninger og fremdriften stopper ofte opp.BølerkanarisKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsSkal Olsen spille fremfor Sundgot, Occean eller Mifsud? Jeg mener at det er idioti å velge Olsen fremfor noen av dem.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HenrikOccean og Mifsud på topp. Sundgot ut av laget. Eller han var vel per definisjon ikke inne på laget i dag heller, så det er mer kiko ut av laget.
Dette har sikkert blitt diskutert opp og i mente før, men det får så være. Sundgot er god nok for laget!hilsen pålKommentar
-
Opprinnelig skrevet av palJeg er dypt uenig i at Sundgot bør ut av laget. Hver eneste gang han kommer inn, så spiller LSK mye bedre. Greit nok at han ikke er den som briljerer mest, men han gjør en kjempejobb for laget. I tillegg er han som vi alle veit en notorisk målgjører.
Dette har sikkert blitt diskutert opp og i mente før, men det får så være. Sundgot er god nok for laget!Kommentar
-
La Wehrmann få spille mot Tromsø. Der trenger vi spillere med hår på kassa, og "mor" tatovering på overarmen.
Vi trenger sultne spiller for å vinne den kampen, tror Wehrmann er hypp på å vise seg frem.
Mouelhi skuffet mot Sandefjord, samme med Mifsud. La de hvile en runde.LSK Norges beste lagKommentar
Kommentar