Sundgot, eventuelt andre, og filming.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

Sundgot, eventuelt andre, og filming.

Jeg har lagt merke til at Sundgot har begynt å filme en del, men jeg vet ikke om jeg er så begeistret for dette. LSK har stolte tradisjoner som en fighter-klubb med reale spillere (Bjarmann, Berntsen, Powell, Kippe, mf.), hvilket jeg syntes dette bryter med.

Jeg syntes det er greit å legge på litt, eventuelt falle lett når man blir felt (noe Rambekk burde gjort mot Stabæk), men syntes det går for langt med situasjoner som den mot Sandefjord i går, da Sundgot forsøkte å filme seg til straffe i duell med Tom K. Hva mener dere andre om det?
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
    Jeg har lagt merke til at Sundgot har begynt å filme en del, men jeg vet ikke om jeg er så begeistret for dette. LSK har stolte tradisjoner som en fighter-klubb med reale spillere (Bjarmann, Berntsen, Powell, Kippe, mf.), hvilket jeg syntes dette bryter med.

Jeg syntes det er greit å legge på litt, eventuelt falle lett når man blir felt (noe Rambekk burde gjort mot Stabæk), men syntes det går for langt med situasjoner som den mot Sandefjord i går, da Sundgot forsøkte å filme seg til straffe i duell med Tom K. Hva mener dere andre om det?
    filme? det var klar straffe.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• tHuLu
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 730

han ble jo dytta litt da... men det var en situasjon på LSK-dvden som så litt rar ut... husker ikke hvilken kamp det var, men han hadde et flott svalestup etter vindkastene fra en eller annen takling...
      For det er bedre å værra døv enn vålenga!

Kommentar

• Lars_K!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 271

Kunne nesten ikke vært mer enig med IL.
        Det var straffe, man ser strake armer og at han detter over Arild...

Kommentar

• Chessheim-kanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1022

han har en tendens til å falle litt vel lett ja, er enig i det. men som iL sier, den mot Sandefjord var en grei straffe. to hender som dytter i siden innenfor 16 meter med ball i nærheten. da bør dommeren bruke den svarte lille dingsen han har i hånda
          Last edited by Chessheim-kanaris; 29.05.2006, 22:52.
          mvh Lsk's nye fysioterapeut

Kommentar

• McGuffy
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 5102

Opprinnelig skrevet av tHuLu
            han ble jo dytta litt da... men det var en situasjon på LSK-dvden som så litt rar ut... husker ikke hvilken kamp det var, men han hadde et flott svalestup etter vindkastene fra en eller annen takling...
            Glimt hjemme i fjor..

Kommentar

• tHuLu
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 730

takk, var ikke det et flott stup?
              For det er bedre å værra døv enn vålenga!

Kommentar

• Ted Nugent
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 851

Saken er at hvis han hadde falt naturlig hadde det blitt straffe, men når man hjelper til så jævlig i fallet velger ofte dommeren ikke å blåse selv om det skulle vært straffe. Og det skulle det faktisk vært i dette tilfellet. Strakere armer skal man lete lenge etter.

Kommentar

• Lars_K!
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2006
                  • 271

Opprinnelig skrevet av tHuLu
                  takk, var ikke det et flott stup?
                  Husker det som om det skulle vært i går, satt på Strømmen storsenter tribunen, ganske langt unna, og da han stupte var jeg bombesikker på at det var straffe.. Men da jeg kom hjem og så reprisen, ja da blei jeg flau...

Kommentar

• Bolsen3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 1061

Jeg har sett Sundgot filme en gang i sin karriere, og det var mot Bodø/Glimt i fjor, så jeg skjønner ikke helt problemet! Situasjonen mot Sandefjord var overhodet ikke filming. Godt mulig han overdrev litt, men det gjør jo alle (ok, det finnes unntak, men det er ikke mange!). Sandefjord spillerene klaget da heller ikke på Sundgot, noe man pleier å gjøre hvis man mener motstanderen filmer...

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                      Saken er at hvis han hadde falt naturlig hadde det blitt straffe, men når man hjelper til så jævlig i fallet velger ofte dommeren ikke å blåse selv om det skulle vært straffe. Og det skulle det faktisk vært i dette tilfellet. Strakere armer skal man lete lenge etter.
                      Jep. Han blir dyttet det Sandefjord spilleren er god for, med begge arma rett ut og full kraft bak dytten. Problemet, og trolig grunnen til at det ikke blir blåst, er Sundgots vanlige kroppsspråk der han allltid "slår ut" med armene før han går i bakken. Det ser bare for teit ut og han bør slutte med det.
                      Koren er god på å falle "riktig" når han blir tatt, Sundgot bør kjempe og prøve å holde seg på beina og prøve å sette ballen på mål med kraft og/eller presisjon. En Sundgot i Mjeldes posisjon vs. Stoffe hadde...slått ut med armene og håpt på straffe. Skyt istedet for faen! Vi veit du kan.

Fucking Conehead blåser dessuten aldri straffe for LSK på Åråsen.
                      LSK Norges beste lag

Kommentar

• Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                        Jeg har lagt merke til at Sundgot har begynt å filme en del, men jeg vet ikke om jeg er så begeistret for dette.
                        Bra nivå på innlegga dine om dagen. Kanskje du burde ta en Sundgot-timeout og i stedet tenke på noe du finner hyggelig og koselig. Siste utgave av Donald & Co ankommer butikkhyllene i dag!
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Kef1r
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 730

jeg likte han ene linjedommeren jeg... haha

Kommentar

• cyberspud
                            Medlem
                            Møteplager
                            • May 2004
                            • 86

nei dette går for langt...nå gir vi oss mens leken er go
                            2004 Lillestrøm

spud

Kommentar

• Guling
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 484

Jeg synes at dette er en interessant debatt som vi bør tenke skikkelig på.

Kanskje dette burde vært en ny tråd; da får noen bare lage en. Jeg mener det passer greit nok inn her.

- Vil vi ha poeng og topplasseringer for enhver pris, eller er det ikke verdt det når vi framstår som juksepaver som slenger oss i hytt og gevær (som de fleste andre)?

Det blir vel litt det samme som debatten Per Berg satte i gang i RB, men med ærlighet i stedet for finspill:

- Ønsker vi et ærlig og hardt arbeidende lag som tar sølv, eller en gjeng Hulskere som tar gull?

Selv er jeg usikker. Jeg skammer meg litt når vi tjener på juks, men samtidig er det ikke så ille så lenge vi ikke er mye verre enn de andre. Og jeg vil ha titler....Men det er ikke lett for meg å finne ut av dette.

Hva med dere? Ærlig sølv eller filmegull?

Kommentar

• Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

Opprinnelig skrevet av Guling

Hva med dere? Ærlig sølv eller filmegull?
                                Jeg vil helst ha et ærlig gull.

Jeg tror vi vil få betalt av dommerne hvis vi fortsetter den ærlige linjen. Jeg har tidligere påpekt at Occean har kastet seg litt for teatralsk. De siste kampene har han sluttet med det, og nå får han også flere dommeravgjørelser med seg. Jeg fryktet på forhånd at Occean skulle pådra seg mange karantener, men han har klart seg veldig bra.

Kommentar

• ChriZza
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 4265

Såkalt dommerhjelp kan jeg leve med, for det er ikke spillernes skyld..
                                  Men om vi får gull ved å "leke Hulsker", så vil jeg skamme meg..
                                  Skuespill hører hjemme på theateret ikke på fotbalbaner.

Kommentar

• chrissp
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 2403

Er ikke akkurat bortskjemt med gull jeg, så jeg tar gull uansett.
                                    Bølerkanaris

Kommentar

Working...