Stem frem Kippe som Månedens spiller
Collapse
X
-
ja, Kippe har ikke spilt så bra at han kan bli månedens spiller!Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
vell..mulig at en av brann gutta har gjort en bedre måned, men vi stemmer da på våre egne...
ps. Skulle ønske at man kunne gi 1 + stemme og 1 - stemme i sånne avstemninger.. Kunne fått en spennende tvist på pollen...
Tilogmed mulig at Martin "Bølle" Andresen hadde endt opp med en negativ % :twisted:Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Jeg syenes norske medier har overvurdert Kippe det siste året. Han hadde to veldig gode sesonger i 2003 og 2004, hvor han var blant LSK's absolutt beste, og etter det virker det som om han får automatisk høye tall på børsen, nesten uansett hvordan han spiller. Han blei blant annet kåret til årets spiller av Dagbladet (!!!!) i fjor. Jeg synes ikke Kippe har vært dårlig, men etter min mening var han ikke i nærheten av å være LSK's beste spiller i fjor, ei heller i år. Jeg synes ikke gang han er den beste stopperen vi har i klubben per i dag (det er Rambekk, ingen tvil!). Jeg har selfølgelig ikke noe imot at mediene overvurderer en av våre spillere, men det viser hvor mye peiling de har.
Men selvfølgelig, jeg stemmer på Kippe jeg! Ingen tvil om det, men jeg mener at det er flere andre i LSK som hadde fortjent denne nominasjonen mer enn Kippe (Rambekk, Koren, Müller, muligens Mifsud og Occean).Kommentar
-
Har stemt i flere dager nå faktisk...Men vi kan jo prøve å få han opp på en akseptabel 2.plassAlle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Noe pussig med denne avstemningen.
i går kveld kl. 23,00 ca. var det ca. 10.000 stemmer, ca 2 timer senere 40.000, noe som ikke henger på greip her ?Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Hahaha over 122.000 stemmer og det er brannspillere som har suverent mest. Lurer på om Tv2 snart finner ut at det ikke holder å begrense avstemningene på cookies. Hvem som helst tulling kan jo kjøre f.eks wget i en loop og stemme flere millioner ganger. Syns jeg ser Davy sitte på tv og si at en eller annen vant med 10 millioner stemmer.Kommentar
Kommentar