Kjempe bra!
Rambekk starter for Norge
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
-
Utifra hva jeg har hørt fra dagens trening, så starter Hangeland & Rambekk.
Synd for Kippe, men Hurra for RambekkHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Ja, det hadde vært moro for oss om begge hadde startet, men etter søndagens ikke altfor solide kamp av Kippe, så kan vi vel nesten ikke bli grinete på Hareide for at han velger Hanglemann som makker til Rambekk i midtforsvaret.Kommentar
-
stemmer at Hengelåsen ble trent inn sammen med Rambekk, men Hareide har uttalt at det kunne ha vært nyttig å gi begge lsk stopperne matching på landslaget for å se mer på dem. Han sa at han visste hva Hengelåsa sto for.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Tipper Hangeland blir bytta ut så også Kippe får luftet seg litt i landslagsdrakta. For dumt hvis Knuseren ikke får spille i noen av disse to siste kampene, etter å ha sett hva Psycho Hagen og Hangleland (under-)presterer...
Tipper Rambukk spiller seg til fast plass i en alder av 29 i morra, mannen er et fenomen, blir bare bedre og bedreLSK Norges beste lagKommentar
-
Konge at rambukken får muligheten til å spille seg inn på landslaget i en alder av 29pr. Sier bare litt om beckrekka vår nå.
Håper Hareide lar Kippe vår klippe komme inn for Hangeland. Og er vi super heldige så kanskje vi får se Riise (vår selvfølgelig) på høyresia. Han er jo en rein høyreving...hvorfor bruke spillere som er rene midtbanespillere da? Bure ihvertfall få prøve seg spør du meg. Ikke umulig at det kan gi han motivasjon og løfte spillet hans både for LSK og landslaget.
Uansett...super stolt av Rambekk og LSK!!!!
Skal på ullevål og gleder meg til å se rambekk in action...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar