Fant denne videoen tilfelding på putfile.com. Ikke akkurat gode minner for de som var der og undertegnede, men morro å se igjen
Lillestrøm - Twente 1997
Collapse
X
-
Lillestrøm - Twente 1997
LSK rykker aldri ned. De hører hjemme i den norske eliteserien, slo Erik Mykland fast i TV2-studioet.Stikkord: Ingen -
-
Ståle ordnet straffesparket - da må det vel ha vært i 1997. Forresten tror jeg ikke vi plasserte oss slik i serien i 1997 at vi kvalifiserte oss til europacup året etter - nittisyvsesongen var den fra helvete såvidt jeg husker. Jeg var også på Ullevaal - voksne menn satt og gråt etterpå.Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
En av de desidert bitreste kampene jeg har vært med på...-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Moro å se denne igjen. Ultras Paranoia banneret skimtes foran KFL.
Husker Twente supportera hadde tromme og lagde bra livKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisHusker Twente supportera hadde tromme og lagde bra livMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Vant vi ikke 0-1 borte, etter scoring av my my my Diallo?Kommentar
-
Vant 1-0 i Nederland. Dem tok ledelsen på Ullevaal, mens vi utligna på straffe. På overtid redda Werni ballen med hånda på streken, dem scora på straffa og gikk videre på bortemål.
Forøvrig en av de første LSK-kampene jeg var på, i alle fall den første på Ullevaal.Kommentar
-
Denne kampen MÅ da har vært i 1997 under Pellerud? Vi kom på andre plass i 96, og fikk da UEFA-cup.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisHusker Twente supportera hadde tromme og lagde bra livNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeJeg mener å huske at de hadde noen sanger på engelsk, som gikk på drittslenging til motstander. Noen som husker hva som ble sunget?
PetterKommentar
-
Denne kampen er en av mine bitreste fotballopplevelser med fugla
(tett etterfulgt av et par kjipe seanser på lerkendal)Jeg husker også KF ropte
"kip" "kip" "kip", som betyr kylling på hollandsk... Dessuten sang twentefansen
sangen "twente enschede allez allez" i 80 minutter, noe som ga oss i kanarifansen
umiddelbar inspirasjon til å lage sangen "fuglaaaaa allez allez"....™
---------------------------------
Er hat ein knallrotes GummibootKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOg Kanari-Fansen stemte i "Trommer er for bønder". Spesielt Mykle var krakilsk over den trommaHa respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vegar HjermundrudDen tromma plaget oss ikke nevneverdig i andre omgang såvidt jeg husker...
spooky
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterLurer på hvordan vi hadde reagert hvis noen hadde gjort det samme med oss.
spooky
PetterHa respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
Kommentar