Husker også at vi solgte t-trøyer på Ullevål, med motiv av Diallo og teksten på trøya sto det Black Magic hehe. Tror jeg har den ennå et sted.
Lillestrøm - Twente 1997
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av No1sqwipHusker også at vi solgte t-trøyer på Ullevål, med motiv av Diallo og teksten på trøya sto det Black Magic hehe. Tror jeg har den ennå et sted.
Diallo skårte alle LSKs fem mål i Europacupen dette året.
Riktignok flere på straffer, men de fleste straffene skaffet han vel selv.RoyVaadal.Kommentar
-
Trist sortie
Jeg husker Even Pellerud gikk ut før kampen og sa vi ikke var kapable til annet enn å spille defensivt og prøve å ri på ledelsen fra bortemøtet.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Bittert minne fra den kampen ja. Fortsatt rykker jeg til hver gang jeg ser eller hører Twente i en eller annen sammenheng (skjer ikke veldig ofte, men har skjedd noen ganger).
Det stod en 18-årig Kim der, med klump i halsen, og nektet ganske lenge på at det kunne ha vært straffe til Twente...selv om man stod i feil sving uten sjanse til å se hva som egentlig skjedde.FerdigskåraKommentar
-
Det er to ting jeg husker fra den kampen, twente supporterne som faktisk lagde mer liv enn oss(når sant skal sies ble vi pissa på både hjemme mot Brøndby og hjemme mot Twente-faen som vi har kommet oss siden det), og det bedritne målet helt på slutten.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av kjellfjellFant denne videoen tilfelding på putfile.com. Ikke akkurat gode minner for de som var der og undertegnede, men morro å se igjen
http://media.putfile.com/lillestrom-twente1998
-okb!Kommentar
-
Forresten, hvor mange her var der nede?
hvor mange fikk oppleve væpna politieskorte ut av landet?
Hvor mange fikk oppleve Odd?
PetterKommentar
-
Jeg studerte i Utrecht da. Tok med meg en 5-6 stk i fra skolen og tok toget til Enschede for å få sett fugla. Var vel første kampen jeg fikk sett Diallo i. Husker jeg fikk streng beskjed om å dekke til LSK-trøya mi når vi kom til byen. Vi lata som vi var Nederlendere hele kvelden, bortsett i fra når vi stod sammens med kfl.
Så returkampen på Nederlandsk TV.. det var bra nedtur detKommentar
Kommentar