Opprinnelig skrevet av Nordby
Trond Olsen er klar for Bodø/Glimt
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av soontOg si at en rask,teknisk bakromspiller IKKE passer inn i fuglas 4-4-2 er noe av det dummeste jeg har hørt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av soontJeg slenger ut en påstand: Han kommer til å være stejerne i TL i løpet av 2 år,landslagsaktuell inne 3 år og utenlandsproff i løpet av 4 år.
For unge talentfulle spillere dreier det seg ofte om å komme inn i et miljø som gir trygghet og selvtillit.Uheldigvis har han havnet i norges beste stall der konkurransen er knallhard. Noe som medfører at selvtilliten hos spillern svekkes.
Inntill videre har ikke jeg sett noe som som tyder på at han vil blir noen stjejerne i alle fall..Kommentar
-
Sakset fra Avisa Nordland 13.06.06:
Bodø/Glimt ønsker å forsterke stallen sin foran høstsesongen.
"Blant annet skal Glimt ennå ikke ha gitt opp tidligere Aspmyra-helt Trond Olsen.
Venstrevingen ønsker seg tilbake til Bodø, men Lillestrøm har bryskt avslått Glimts tilbud, som skal være på 200.000 kroner – prisen LSK måtte ut med i overgangskompensasjon da 22-åringen gikk gratis etter nedrykket i fjor høst.
– Vi er selvsagt interessert, men han er under kontrakt med Lillestrøm, sier direktør Ernst Pedersen".Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av biggieInntill videre har ikke jeg sett noe som som tyder på at han vil blir noen stjejerne i alle fall..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Avisa Nordlandmen Lillestrøm har bryskt avslått Glimts tilbud, som skal være på 200.000 kroner – prisen LSK måtte ut med i overgangskompensasjon da 22-åringen gikk gratis etter nedrykket i fjor høst.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarskKompensasjon;-) Hvis i kke LSK hadde betalt det hadde han kommet i sommer;-)
Men vi må vel betale denne "utdanningskompensasjonen".
Jeg er klar over at man må betale kompensasjon for unge Bosmanspillere. Men det blir helt feil å si at en spiller er gratis når han koster penger. Det er måten avisa formulerer seg på som blir feil.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalHæ? Det er vel ikke riktig. Han var vel Bosman etter sesongen i fjor?
Men vi må vel betale denne "utdanningskompensasjonen".
Jeg er klar over at man må betale kompensasjon for unge Bosmanspillere. Men det blir helt feil å si at en spiller er gratis når han koster penger. Det er måten avisa formulerer seg på som blir feil.
Åja sorry men du snakker faktisk om en Avis fra nord norge da!!Gunners!!
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarskLars? hvis Trond ikke passer inn i LSK gjør ikke Bjørn Helge det heller Trond trenger tid.. spilte han cupkampen mot lørenskog??
Ja, han kom vel innpå etterhvert.Kommentar
-
Litt tidlig aa selge han allerde etter halvspilt serie..... Gi han ut aaret og noen kamper foer vi hiver han nordover igjen.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LarsTrond og Bjørn Helge er to helt forskjellige spillertyper.
Ja, han kom vel innpå etterhvert.
Er de forskjellige? syns ikke det jeg:S begge liker å utfordre og har bra teknikk og fart.. hmm?!!Gunners!!
Kommentar
-
Olsen er i følge fotballmagasinet i samtaler med TIL og Nordmark:
(denne kunne kanskje vært postet under nyheter)Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
oi leste litt fort her, han er på ferie og har tatt en kaffe sammen med Nordmark. Ikke noe formelt enda altsåHilsen Anders
-
sagaen fortsetter i norges desidert mest "troverdige" avis, nettavisen.no:
Trist om vi mister et talent av hans klasse, men vil han bort så så er det egentlig greit for meg. Men han har ikke fått spilt stort i år, og skjønner jo at han vil til en annen klubb med tanke på mer spilletid..! Uff jeg blir alltid trist når spillere vil bort fra Åråsen jeg!Hilsen Anders
-
Selv om Trond Olsen har et visst potensial så har jeg begynt å tvile sterkt på at han vil få det ut i LSK. Derfor synes jeg dette virker som bra business. Vi fikk han gratis og får sannsynligvis greit med penger om han går til Tromsø. Hvis vi i tillegg er i ferd med å hente denne danske unggutten, som ikke vil bli dyr i.o.m. at han bare har et halvt år igjen av kontrakten, synes jeg det hele virker svært bra.FerdigskåraKommentar
-
I vinter ble det jo klart at ingen spillere får snakke med andre klubber med mindre LSK har godtatt et bud på spilleren. Med andre ord har LSK godtatt et bud på Trond Olsen fra Tromsø. Og hvis man ser på tidligere uttalelser, så har LSK vært ganske lunkne til å selge. Det betyr at Tromsø må ha lagt en god slump penger på bordet (2 mill?).
Om mitt resonnement stemmer, vil jeg absolutt si at vi gjør en god handel dersom vi selger Trond Olsen til Tromsø.Kommentar
Kommentar