Trond Olsen er klar for Bodø/Glimt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1422

    #41
    Opprinnelig skrevet av Nordby
    Jepp, 100 % sikkert at de to bodø folka har rett. Selvfølgelig, dumt å gi gutten en sjanse til å vise seg fram, og vise frem holdningene hans. Smart å stemple han som en med dårlig holdninger fordi NOEN sier at han har hatt det FØR.Gi gutten en sjans, han er et stort talent.
    Var i militæret med en som har gått i klasse med og spilt med Olsen på B/G 2, da det ble klart at han skulle spille for oss. Jeg fikk vite at han har vist endel dårlige holdninger opp gjennom årene, og at han har hatt "nok selvtillit". Men jeg ble også forsikret om at på treninger og i kamp gir han 100%. Og det er jo godt mulig at han har forandret seg, han er jo blitt noen år eldre og noen erfaringer rikere! Så la oss gi han en sjanse!!! Han sier jo at han helst vil spille seg inn på laget vårt, men hvis han ikke får det til, ønsker han å bytte klubb. Ikke noe galt i det. Synes noen her bør lære seg å lese mer enn bare overskriftene på sakene. Et såpass høyt ambisjonsnivå bør en spiller med hans talent ha!

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #42
      Opprinnelig skrevet av soont
      Og si at en rask,teknisk bakromspiller IKKE passer inn i fuglas 4-4-2 er noe av det dummeste jeg har hørt.
      Da kan du ikke ha hørt mye dumt. Selvsagt passer de nevnte kvalitetene inn i vår 4-4-2-formasjon, men de kvalitetene alene holder ikke for en venstrekant i vårt system.

      Kommentar

      • Gjest

        #43
        Opprinnelig skrevet av soont
        Jeg slenger ut en påstand: Han kommer til å være stejerne i TL i løpet av 2 år,landslagsaktuell inne 3 år og utenlandsproff i løpet av 4 år.

        For unge talentfulle spillere dreier det seg ofte om å komme inn i et miljø som gir trygghet og selvtillit.Uheldigvis har han havnet i norges beste stall der konkurransen er knallhard. Noe som medfører at selvtilliten hos spillern svekkes.
        Mener du han kommer til å spille seg inn hos oss eller mener du han kommer til å bli solgt inne et år?

        Inntill videre har ikke jeg sett noe som som tyder på at han vil blir noen stjejerne i alle fall..

        Kommentar

        • sparwasser
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3185

          #44
          Sakset fra Avisa Nordland 13.06.06:

          Bodø/Glimt ønsker å forsterke stallen sin foran høstsesongen.

          "Blant annet skal Glimt ennå ikke ha gitt opp tidligere Aspmyra-helt Trond Olsen.
          Venstrevingen ønsker seg tilbake til Bodø, men Lillestrøm har bryskt avslått Glimts tilbud, som skal være på 200.000 kroner – prisen LSK måtte ut med i overgangskompensasjon da 22-åringen gikk gratis etter nedrykket i fjor høst.

          – Vi er selvsagt interessert, men han er under kontrakt med Lillestrøm, sier direktør Ernst Pedersen".

          Kommentar

          • Larsk
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 1053

            #45
            Lars? hvis Trond ikke passer inn i LSK gjør ikke Bjørn Helge det heller Trond trenger tid.. spilte han cupkampen mot lørenskog??
            !!Gunners!!

            Kommentar

            • Fugla
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 1718

              #46
              Opprinnelig skrevet av biggie
              Inntill videre har ikke jeg sett noe som som tyder på at han vil blir noen stjejerne i alle fall..
              Jeg tror heller ikke han blir en "stjejerne" (hva nå enn det er, Biggie?), men kanskje en stjerne?
              Homer Simpson.



              www.ultrassarp.no

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #47
                Opprinnelig skrevet av Avisa Nordland
                men Lillestrøm har bryskt avslått Glimts tilbud, som skal være på 200.000 kroner – prisen LSK måtte ut med i overgangskompensasjon da 22-åringen gikk gratis etter nedrykket i fjor høst.
                Hmm. En logisk brist. Prisen LSK måtte betale da han gikk gratis?
                RoyVaadal.

                Kommentar

                • Larsk
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 1053

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                  Hmm. En logisk brist. Prisen LSK måtte betale da han gikk gratis?

                  Kompensasjon;-) Hvis i kke LSK hadde betalt det hadde han kommet i sommer;-)
                  !!Gunners!!

                  Kommentar

                  • RoyVaadal
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 4055

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Larsk
                    Kompensasjon;-) Hvis i kke LSK hadde betalt det hadde han kommet i sommer;-)
                    Hæ? Det er vel ikke riktig. Han var vel Bosman etter sesongen i fjor?
                    Men vi må vel betale denne "utdanningskompensasjonen".

                    Jeg er klar over at man må betale kompensasjon for unge Bosmanspillere. Men det blir helt feil å si at en spiller er gratis når han koster penger. Det er måten avisa formulerer seg på som blir feil.
                    RoyVaadal.

                    Kommentar

                    • Larsk
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 1053

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                      Hæ? Det er vel ikke riktig. Han var vel Bosman etter sesongen i fjor?
                      Men vi må vel betale denne "utdanningskompensasjonen".

                      Jeg er klar over at man må betale kompensasjon for unge Bosmanspillere. Men det blir helt feil å si at en spiller er gratis når han koster penger. Det er måten avisa formulerer seg på som blir feil.



                      Åja sorry men du snakker faktisk om en Avis fra nord norge da
                      !!Gunners!!

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Larsk
                        Lars? hvis Trond ikke passer inn i LSK gjør ikke Bjørn Helge det heller Trond trenger tid.. spilte han cupkampen mot lørenskog??
                        Trond og Bjørn Helge er to helt forskjellige spillertyper.

                        Ja, han kom vel innpå etterhvert.

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          #52
                          Litt tidlig aa selge han allerde etter halvspilt serie..... Gi han ut aaret og noen kamper foer vi hiver han nordover igjen.

                          Kommentar

                          • Larsk
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 1053

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Lars
                            Trond og Bjørn Helge er to helt forskjellige spillertyper.

                            Ja, han kom vel innpå etterhvert.


                            Er de forskjellige? syns ikke det jeg:S begge liker å utfordre og har bra teknikk og fart.. hmm?
                            !!Gunners!!

                            Kommentar

                            • holmiz
                              The kjøkken-kanariz
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6064

                              #54
                              Olsen er i følge fotballmagasinet i samtaler med TIL og Nordmark:



                              (denne kunne kanskje vært postet under nyheter)
                              Hilsen Anders

                              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                              Kommentar

                              • holmiz
                                The kjøkken-kanariz
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6064

                                #55
                                oi leste litt fort her, han er på ferie og har tatt en kaffe sammen med Nordmark. Ikke noe formelt enda altså
                                Hilsen Anders

                                Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  #56
                                  sagaen fortsetter i norges desidert mest "troverdige" avis, nettavisen.no:



                                  Trist om vi mister et talent av hans klasse, men vil han bort så så er det egentlig greit for meg. Men han har ikke fått spilt stort i år, og skjønner jo at han vil til en annen klubb med tanke på mer spilletid..! Uff jeg blir alltid trist når spillere vil bort fra Åråsen jeg!
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    #57
                                    Han er vel ikke god nok da! Stoler på Uwe her.

                                    Kommentar

                                    • Kimito
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 2601

                                      #58
                                      Selv om Trond Olsen har et visst potensial så har jeg begynt å tvile sterkt på at han vil få det ut i LSK. Derfor synes jeg dette virker som bra business. Vi fikk han gratis og får sannsynligvis greit med penger om han går til Tromsø. Hvis vi i tillegg er i ferd med å hente denne danske unggutten, som ikke vil bli dyr i.o.m. at han bare har et halvt år igjen av kontrakten, synes jeg det hele virker svært bra.
                                      Ferdigskåra

                                      Kommentar

                                      • Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

                                        #59
                                        Jeg tror ikke akkurat at Johan Absalonsen er på vei til LSK: Men det er lov å håpe.

                                        Kommentar

                                        • Lars
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6156

                                          #60
                                          I vinter ble det jo klart at ingen spillere får snakke med andre klubber med mindre LSK har godtatt et bud på spilleren. Med andre ord har LSK godtatt et bud på Trond Olsen fra Tromsø. Og hvis man ser på tidligere uttalelser, så har LSK vært ganske lunkne til å selge. Det betyr at Tromsø må ha lagt en god slump penger på bordet (2 mill?).

                                          Om mitt resonnement stemmer, vil jeg absolutt si at vi gjør en god handel dersom vi selger Trond Olsen til Tromsø.

                                          Kommentar

                                          Working...