Trond Olsen er klar for Bodø/Glimt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hågen
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Oct 2005
    • 10

    #61
    Opprinnelig skrevet av Lars
    I vinter ble det jo klart at ingen spillere får snakke med andre klubber med mindre LSK har godtatt et bud på spilleren. Med andre ord har LSK godtatt et bud på Trond Olsen fra Tromsø. Og hvis man ser på tidligere uttalelser, så har LSK vært ganske lunkne til å selge. Det betyr at Tromsø må ha lagt en god slump penger på bordet (2 mill?).
    TIL har helt klart en fordel i forhold til Glimt når det gjelder det økonomiske slik situasjonen er i klubben vår for tiden, det er det ingen tvil om. Jeg er derimot ikke så sikker på at Trond selv ønsker seg til Tromsø (forståelig nok), det spekuleres jo dessuten i at samboern hans vil studere i Bodø, og det er samtidig flere faktorer inne i bildet. Ernst Pedersen, direktør i Glimt, har vistnok selv uttalt at han er sikker på at Trond Olsen velger Glimt foran TIL, bare klubbene blir enig seg i mellom.

    Når det gjelder disse mye omtalte holdningsproblemene er det en kjennsgjerning at Trond har slitt litt med dette før, han har sågar fått tilbakemeldinger om det både fra Glimt og landslagsledelsen tidligere, men den noe useriøse holdningen tror jeg han har lagt fra seg nå. Det hersker ingen som helst tvil om at han har et enormt potensiale og kan nå utrolig langt om han bare selv vil. En meget spennende ung spiller! Personlig er jeg litt overrasket over at han ikke har fått mer tillit hos dere, men Rössler har vel sine grunner.

    Det blir i hvertfall utvilsomt spennende å se hva som skjer videre med Trond. Jeg er ikke i tvil om at han ville forsterket oss og bidratt til at vi
    - forhåpentligvis - rykket opp til det gode selskap igjen, men samtidig ville det vært grusomt å se han i den forferdelige TIL-drakten. Håper inderlig han har bedre vett enn som så. Da kan han heller bli hos dere
    Med Bodø/Glimt i hjertet, med Bodø/Glimt i sinnet, med Bodø/Glimt førr alltid til evig tid!

    Kommentar

    • Smukken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2004
      • 719

      #62
      LSK skal visstnok ha takket nei til et tilbud fra Tromsø - pga at avstanden var for stor - dialogen skal visstnok fortsette noen som vet noe mer om dette ? I'm curious today - I wonder why.
      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #63
        Opprinnelig skrevet av Hågen
        Personlig er jeg litt overrasket over at han ikke har fått mer tillit hos dere, men Rössler har vel sine grunner.
        Av det jeg har sett av ham på LSK 2 matcher er han overhode ikke bra nok til vår første 11r.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #64
          TIL synes tydeligvis 1 mil er for mye: http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle59040.ece
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #65
            Må si at jeg begynner å bli lei denne figuren her nå.... Hvis han absolutt ikke vil være på Åråsen så selg han billigere men få med prosenter ved neste salg!!

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #66
              Jeg fikk veldig mange mot meg da jeg denne tråden hevdet at Trond Olsen ikke er god nok for LSK.

              Betyr det at dere mener at LSK har gjort en stor tabbe ved å kvitte seg med ham?

              Eller var han kanskje ikke sååå god allikevel? ;-)

              Kommentar

              • Nordby-Kanaris
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Mar 2006
                • 146

                #67
                Like greit og selge han, det han har vist under de innhoppa han har fått er altfordårlig til og få en plass på førstelaget.
                Cupmestere 2007:D

                Kommentar

                • arnor
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Feb 2005
                  • 41

                  #68
                  Trond olsen er solgt til Bodø/glimt ifølge lsk.no

                  Kommentar

                  • Chessheim-kanaris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 1022

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av arnor
                    Trond olsen er solgt til Bodø/glimt ifølge lsk.no
                    velkommen etter
                    mvh Lsk's nye fysioterapeut

                    Kommentar

                    • Trondeo
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3062

                      #70
                      Noen som vet sånn ca. beløp?

                      Har ikke fått sett så utrolig mye til Olsen, men har ikke imponert til de grader når jeg har sett han. Tror han vil gjøre det bedre hos glimt.

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        #71
                        Det er rimelig å anta at beløpet ligger et sted mellom 1 og 1,5 mill.

                        Kommentar

                        • tHuLu
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 730

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Lars
                          Det er rimelig å anta at beløpet ligger et sted mellom 1 og 1,5 mill.
                          om dette stemmer så har man jo tjent inn igjen både lønn og kompensasjon og vel så det. Kan tenke meg at Trond Olsen hadde en ganske grei lønn med tanke på hvor billig vi fikk han og det er jo greit å slippe den utgiften for en andredivisjonsspiller.
                          For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                          Kommentar

                          • Hågen
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Oct 2005
                            • 10

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Lars
                            Det er rimelig å anta at beløpet ligger et sted mellom 1 og 1,5 mill.
                            Det er nok ikke så urimelig å anta nei, i følge Ernst Pedersen er det en lokal investorgruppe som står bak finnansieringen, klubben selv har definitivt ikke råd til slike summer slik situasjonen er akkurat nå.

                            Må si at jeg er meget overrasket over at han tilslutt endte hos oss igjen, kun et halvt år etter at vi bittert nok måtte se han gå for knappenåler til dere. All ære til Fjørtoft, den mannen kan virkelig drive forretninger, noe det forrige Glimtstyret dessverre ikke klarte. LSK sitter igjen med en grei nettogevinst takket være en smart og slu Fjøra.

                            Uansett, blir meget gledelig å se Trond i den riktige gule trøya igjen Nå har han skrevet under for 5 år, og går rett inn på laget. Lykke til videre i sesongen, og gratulerer med salget!

                            Edit: Velkommen hjem igjen, Trond!
                            Med Bodø/Glimt i hjertet, med Bodø/Glimt i sinnet, med Bodø/Glimt førr alltid til evig tid!

                            Kommentar

                            • Per Arne
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2347

                              #74
                              glimt.no

                              www.glimt.no:

                              5-årsavtale med "gammel-klubben":
                              Trond Olsen klar for Bodø/Glimt

                              Trond Olsen er klar for Bodø/Glimt og kan spille for klubben allerede 2. juli mot Tromsdalen.

                              Av: Børre Arntzen

                              - Vi er selvsagt veldig glad for at våre forhandlinger i Lillestrøm onsdag gikk bra og at Trond Olsen er klar for Bodø/Glimt, sier Glimt-direktør Ernst Pedersen.

                              Trond slutter seg til Glimts A-lag fredag og blir med på treningsleiren til Ballangen.

                              - Selve kjøpet er det en lokal investorgruppe som står bak. Trond Olsen har signert en 5-årskontrakt, sier Pedersen.

                              Også Sportssjef Erik Hoftun er meget godt fornøyd med at Trond Olsen kommer tilbake til Aspmyra som Glimt-spiller. - Dette er en kjempeforsterkning for oss. Vi kjenner jo hva Trond står for. Dette er jeg veldig glad for, sier Hoftun til Glimt.no.
                              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2925

                                #75
                                helvete jeg som trudde jeg skulle poste denne nyheten først når skal jeg bli først?
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • Larsk
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 1053

                                  #76
                                  haha nei det vet jeg ikke:-P men helt seriøst tror jeg dette er en stor feil..
                                  !!Gunners!!

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    #77
                                    Hvorfor? Har han imponert deg noe voldsomt på Football Manager? ;-)

                                    Kommentar

                                    • Larsk
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 1053

                                      #78
                                      JA blir solgt til en storklubb vær gang NEI DET ER NOK IKKE DET, men tror/VET vi mister et stort talent..
                                      !!Gunners!!

                                      Kommentar

                                      • Larsk
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 1053

                                        #79
                                        Som aldri har fått prøvd seg..
                                        !!Gunners!!

                                        Kommentar

                                        • Kef1r
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 730

                                          #80
                                          haha. han har prøvd seg nok ganger og ikke gjort mye bra. syns det er like greit og selge han jeg. han sitter jo bare på benken uansett i glimt får han jo spille og blir sikkert mye bedre da. kanskje han kommer tilbake en gang.

                                          Kommentar

                                          Working...