Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Egen stall-spillere uten A-lagsplass: 2.div forever eller førstellever 20xx?
Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
Her er en ny tråd der vi kan diskutere alle LSK2-, LSK3-spillere, juniorer og guttespillere som er LSK-ere. Ender de opp som evige 2.div-spillere som så mange, eller har de kvaliteter som fører dem inn i førsteelleveren til Fugla om noen år?
Slorafoss, Castilla, Rexhaj...
Denne Castilla har jeg hørt om lenge, og etter hva jeg har hørt skal han være veldig spennende. Kan noen legge ut litt info om mannen som skal ha puttet en perle av et mål i går?
castilla er forøvrig nevnt i en parentes i trådstarters første innlegg det jeg har hørt er at han drilla skedsmohallen på rævva under cocacola cup nå i vinter..
Det er riktig. Jeg endra tittelen for at den skulle reflektere innholdet i tråden. Men jeg angrer egentlig litt. Tror vi bør lage en egen tråd for diskusjon av diverse egen-stall-talenter, mens Lasse Bergan Foss nok bør ha sin egen akkurat nå. Han utmerker seg så veldig om dagen.
Her er en ny tråd der vi kan diskutere alle LSK2-, LSK3-spillere, juniorer og guttespillere som er LSK-ere. Ender de opp som evige 2.div-spillere som så mange, eller har de kvaliteter som fører dem inn i førsteelleveren til Fugla om noen år?
Godt mulig at Castilla (døv L, hehe) drilla skedsmohallen på ræva. Jeg vet iværtfall at han er sinnsykt god inne, etter å ha spillt mot han i 2 inneturneringer på ungdomms skolen. Husker at det ofte var slik at ingen ville stå i mål når vi møtte laget hans, ettersom han har et sinnsykt skudd (som da blir enda hardere inne). Største styrkene hans er Skudd, og dragninger. Dribbling er han også god på. Vis jeg skal finne noen minuser, så mener jeg at minusene hans er hodet (har aldri sett han heade, så kan egentlig ikke uttale meg, men er vel en grunn til at han velger å ta ned ballen i steden), og kanskje litt taktikk..Men et meget god talent, om han kan nå opp det er usikkert, men konsentrerer han seg om det han bør, så tror jeg han når opp.
Jeg kan bekrefte at Castilla er ett stort talent, som er seriøs ved alt han gjør. Han VIL bli god i fotball, og er villig til å ofre mye for det. Jeg spilte på Skedsmo når han kom inn på A-laget og viste god fysikk, og teknikk/fart. Han er også observert mens han står på stadion og driver egentrening i flere timer. Han har iallefall motivasjonen, lyst og talent. Men det skal jo litt flaks og tillit til for å lykkes på høyeste nivået. Og desverre er det vel sånn at man sjelden får tillit tidlig her til lands...
Jeg husker Andreas vokste opp i nabolaget med meg på Skedsmokorset. Vi spilte vanvittig ofte fotball alle gutta i nabolaget. Og alle var født i mellomrommet mellom 1982 og 1987. Selv er jeg født 1983 og Andreas er født 1987.
Husker han som litt liten og puslete, men som hadde en helt syk vilje til å stå på. Han virkelig VILLE bli god! Han stod på uansett hvor lite han klarte å matche oss eldre som hadde en del mer fysikk enn han. En helt enormt bra stå-på-vilje. Han stod veldig ofte timesvis og spilte fotball alene på grusbanen. Vi hadde en trevegg som mål så man fikk en slags pingpong-i-vegg-effekt så man kunne spille med seg selv. Her stod han som sagt ofte timesvis. Så hvis Andreas ender opp i Real Madrid så kan dere tenke når dere kjører forbi grusbanen på Haugenlia(Nedafor Kiwi'en, før man kommer til Brånåsen og Holt, at det var der det hele startet for 'Korset-gutten!
Faren hans er spansk(Castilla) og moren er norsk. Så kan vel si han har fått norsk taktikk i hodet og spansk teknikk i beina.
Han har bodd i Skedsmo hele livet sitt, mener jeg. Moro hvis han kan slå til etter hvert!
Godt mulig at Castilla (døv L, hehe) drilla skedsmohallen på ræva. Jeg vet iværtfall at han er sinnsykt god inne,
Hvis dere skal ha fakta fremfor rykter så kan jeg fortelle dere at det var undertegnede som dribblet skedsmohallensbeste rett i kiosken
Andreas kan sikkert bli god nok for A-stallen snart. Vansklig å si egentlig, men han har ihvertfall det grunnleggende teknisk og fysisk på tross av den lave høyden.
Kommentar