Egen stall-spillere uten A-lagsplass: 2.div forever eller førstellever 20xx?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    Egen stall-spillere uten A-lagsplass: 2.div forever eller førstellever 20xx?

    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
    Her er en ny tråd der vi kan diskutere alle LSK2-, LSK3-spillere, juniorer og guttespillere som er LSK-ere. Ender de opp som evige 2.div-spillere som så mange, eller har de kvaliteter som fører dem inn i førsteelleveren til Fugla om noen år?



    Slorafoss, Castilla, Rexhaj...

    Denne Castilla har jeg hørt om lenge, og etter hva jeg har hørt skal han være veldig spennende. Kan noen legge ut litt info om mannen som skal ha puttet en perle av et mål i går?
    Last edited by RoyVaadal; 05.06.2006, 07:50.
  • rælingen kanaris
    Kaptein Reketråler
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 1445

    #2
    hva har det med denne tråden å gjøre?
    Custodes
    I med og motgang

    Kommentar

    • Percy Nilegård
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 5146

      #3
      Overskriften spør om LBF kan bli neste spiller fra egen stall. Om denne Castilla kommer ham i forkjøpet blir således interessant i denne sammenheng.

      Vet den er tynn, men holder nok i en rettsak
      "Alltid blodsprengt"!
      Fong/Macho

      Even Nordlien

      Kommentar

      • rælingen kanaris
        Kaptein Reketråler
        Myklebust Light
        • Jul 2005
        • 1445

        #4
        ok, ser poenget ditt
        Custodes
        I med og motgang

        Kommentar

        • tHuLu
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 730

          #5
          castilla er forøvrig nevnt i en parentes i trådstarters første innlegg det jeg har hørt er at han drilla skedsmohallen på rævva under cocacola cup nå i vinter..
          For det er bedre å værra døv enn vålenga!

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #6
            Opprinnelig skrevet av tHuLu
            castilla er forøvrig nevnt i en parentes i trådstarters første innlegg
            Nei, det ble lagt til etter at Castilla ble nevnt. (Roy? ;-))

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #7
              castilla har jeg hørt om i flere år... er han virkelig så god...? er han oppskrytt eller er det pga ung alder at han ikke har spilt på a laget?
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #8
                castilla har jeg hørt om i flere år... er han virkelig så god...? er han oppskrytt eller er det pga ung alder at han ikke har spilt på a laget?
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • tHuLu
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 730

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Lars
                  Nei, det ble lagt til etter at Castilla ble nevnt. (Roy? ;-))
                  hehe, det står der ihvertfall
                  For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                  Kommentar

                  • RoyVaadal
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 4055

                    #10
                    Det er riktig. Jeg endra tittelen for at den skulle reflektere innholdet i tråden. Men jeg angrer egentlig litt. Tror vi bør lage en egen tråd for diskusjon av diverse egen-stall-talenter, mens Lasse Bergan Foss nok bør ha sin egen akkurat nå. Han utmerker seg så veldig om dagen.
                    RoyVaadal.

                    Kommentar

                    • RoyVaadal
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 4055

                      #11
                      Egen stall-spillere uten A-lagsplass: 2.div forever eller førstellever 20xx?

                      Her er en ny tråd der vi kan diskutere alle LSK2-, LSK3-spillere, juniorer og guttespillere som er LSK-ere. Ender de opp som evige 2.div-spillere som så mange, eller har de kvaliteter som fører dem inn i førsteelleveren til Fugla om noen år?

                      Slorafoss, Castilla, Rexhaj...
                      RoyVaadal.

                      Kommentar

                      • ON
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3639

                        #12
                        Godt mulig at Castilla (døv L, hehe) drilla skedsmohallen på ræva. Jeg vet iværtfall at han er sinnsykt god inne, etter å ha spillt mot han i 2 inneturneringer på ungdomms skolen. Husker at det ofte var slik at ingen ville stå i mål når vi møtte laget hans, ettersom han har et sinnsykt skudd (som da blir enda hardere inne). Største styrkene hans er Skudd, og dragninger. Dribbling er han også god på. Vis jeg skal finne noen minuser, så mener jeg at minusene hans er hodet (har aldri sett han heade, så kan egentlig ikke uttale meg, men er vel en grunn til at han velger å ta ned ballen i steden), og kanskje litt taktikk..Men et meget god talent, om han kan nå opp det er usikkert, men konsentrerer han seg om det han bør, så tror jeg han når opp.

                        Kommentar

                        • Totti21
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3499

                          #13
                          Jeg kan bekrefte at Castilla er ett stort talent, som er seriøs ved alt han gjør. Han VIL bli god i fotball, og er villig til å ofre mye for det. Jeg spilte på Skedsmo når han kom inn på A-laget og viste god fysikk, og teknikk/fart. Han er også observert mens han står på stadion og driver egentrening i flere timer. Han har iallefall motivasjonen, lyst og talent. Men det skal jo litt flaks og tillit til for å lykkes på høyeste nivået. Og desverre er det vel sånn at man sjelden får tillit tidlig her til lands...

                          Kommentar

                          • Fugla- patriot83
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2005
                            • 1241

                            #14
                            Jeg husker Andreas vokste opp i nabolaget med meg på Skedsmokorset. Vi spilte vanvittig ofte fotball alle gutta i nabolaget. Og alle var født i mellomrommet mellom 1982 og 1987. Selv er jeg født 1983 og Andreas er født 1987.

                            Husker han som litt liten og puslete, men som hadde en helt syk vilje til å stå på. Han virkelig VILLE bli god! Han stod på uansett hvor lite han klarte å matche oss eldre som hadde en del mer fysikk enn han. En helt enormt bra stå-på-vilje. Han stod veldig ofte timesvis og spilte fotball alene på grusbanen. Vi hadde en trevegg som mål så man fikk en slags pingpong-i-vegg-effekt så man kunne spille med seg selv. Her stod han som sagt ofte timesvis. Så hvis Andreas ender opp i Real Madrid så kan dere tenke når dere kjører forbi grusbanen på Haugenlia(Nedafor Kiwi'en, før man kommer til Brånåsen og Holt, at det var der det hele startet for 'Korset-gutten!

                            Faren hans er spansk(Castilla) og moren er norsk. Så kan vel si han har fått norsk taktikk i hodet og spansk teknikk i beina.

                            Han har bodd i Skedsmo hele livet sitt, mener jeg. Moro hvis han kan slå til etter hvert!
                            Last edited by Fugla- patriot83; 05.06.2006, 11:49.
                            -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                            Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                            En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                            Kommentar

                            • Dinho
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 884

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Nordby
                              Godt mulig at Castilla (døv L, hehe) drilla skedsmohallen på ræva. Jeg vet iværtfall at han er sinnsykt god inne,
                              Hvis dere skal ha fakta fremfor rykter så kan jeg fortelle dere at det var undertegnede som dribblet skedsmohallensbeste rett i kiosken

                              Andreas kan sikkert bli god nok for A-stallen snart. Vansklig å si egentlig, men han har ihvertfall det grunnleggende teknisk og fysisk på tross av den lave høyden.
                              twitter @amundsakis
                              ΘΥΡΑ 13

                              Kommentar

                              • Sem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2005
                                • 1626

                                #16
                                Hva skjer med Christian Hanssen? Han var jo med litt i vinter...

                                Kommentar

                                • RoyVaadal
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 4055

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Sem
                                  Hva skjer med Christian Hanssen? Han var jo med litt i vinter...
                                  Det så ut som han fikk en lei smell mot Kisa for LSK2. Men så spilte han vel igjen ikke så lenge etterpå?
                                  RoyVaadal.

                                  Kommentar

                                  Working...