Oppgitthet etter Tromsø-kampen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tHuLu
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 730

    #21
    Det er en artig funksjon her inne, heter "personlig melding" hvor det kanskje vil være mer naturlig å sende meningsytringer som inneholder ordene du, ditt, dine din osv opptil gjentatte ganger.
    Men for all del, jeg skjønner at det ikke blir like spennende.
    For det er bedre å værra døv enn vålenga!

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #22
      Ooooog....DET er hele poenget! Det må kunne gå an å ytre meningene sine som man føler for selv uten at de blir tukla med. Blir sånt tukla med blir det nettopp uinterressant her inne.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • SkLiA
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2006
        • 128

        #23
        Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
        Så det er feil å ta ut en spiller som bidrar sterkt til det flaue tapet vi burde slått lett?

        Greit nok at han ikke bidrar sterkt til det flaue tapet vi burde slått lett, men det var tross alt den siste kampen hans for LSK, selv om han kanskje ikke ønsker å spille for lsk, så kan han hvertfall få spille ferdig omgangen/kampen. Hvis han ikke ville spille, kunne han ha sagt det til Rösler, og da kunne han ha setti inn en annen spiller som kanskje kunne utnytta den tiden til andersson bedre enn det han gjore..

        Men men.. Lillestrøm er klubben i mitt <3 uansett seier eller tap<3<3

        :shock: hihi
        (`’·.¸(`’·.¸...................................... .¸.·’´)¸.·’´)
        «´`·♥1917 Lillestrøm Sportsklubb 2012♥·´`»
        (¸.·’´(¸.·’´'''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''`’·.¸)`’·.¸)

        Kommentar

        • mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

          #24
          God 'frustrasjons tråd' dette. Så da tar jeg min;

          Hmm, syns ikke kampen mot TIL var så ille som mange her vil ha det til. Det jeg er mest misfornøyd med er for få avslutninger. Vi var ofte innenfor TIL's 30m, men det ble veldig få avslutninger.
          Det som oftest er grunnen til dette er for få pasningalternativer fremme eller for dårlig 'nest siste' avlevering (og kombinasjon av disse to).
          Dette kan komme av formasjonen, som ikke fikk vingene med i spillet ordentlig og dermed fikk OO ballen mot seg veldig ofte (det er vel neppe OO's sterkeste side å motta ballen med ryggen mot mål).
          Med tanke på kamputviklingen ville det vel ha passet bedre med Sundgot på topp (etterpå-klokskap).

          Målet til TIL er en trist greie som er en følge av flere duelltap på rad. Desverre vil det komme sånne mål mot oss (som mot alle andre lag).

          Vi har alltid hatt problemer på Alfheim. Så også i går. Det er aldri lett å møte laget som ligger sist på tabellen (selv om enkelte her inne tror at det burde gi walkover).

          Lykke til etter ferien!
          Fugla mot nye høyder

          Kommentar

          Working...