Det beste er vel å la Misund stå i dag, å håpe at Baron er klar til kampene mot trøndera...
Baron borte i 3 kamper?
Collapse
X
-
Baron borte i 3 kamper?
Det beste er vel å la Misund stå i dag, å håpe at Baron er klar til kampene mot trøndera...Ultras Felt C LillestrømStikkord: Ingen -
Takk til Per Berg for at vi har en bred stall. Med skader og gule kort så ser man fort hva bredde i stallen betyr. Nå er tre mann på skadelista (Kippe,Misud,Baron).
Er det noen som vet hvordan det går med Kippe ? Trener han med ball ?--------------------------------------------
Mor10 -
Baron må vi jo ha mot Bart.. Har han fått en brist i håndleddet eller hva er det som er skjedd?Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er Lillestrøm!
OPPFORDRER ALLE TIL Å TRYKKE SOM FAEN PÅ GOOGLE-ANNONSENE! KFL TJENER CASH!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KristianVi taper alle 3 kampene uten Baron i mål, min yndlings ape får ikke lov til å være skadet!Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
OPPFORDRER ALLE TIL Å TRYKKE SOM FAEN PÅ GOOGLE-ANNONSENE! KFL TJENER CASH!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Er Mifsud skadet???Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
-
Er Mifsud skadet???
Den er omtalt i RB http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-mag...cle1193878.ece –
Jeg fikk en smell i venstre ankel på en av de siste treningen da jeg var her sist. Den sliter jeg litt med fortsatt. Men ingenting kan hindre meg i å trene.--------------------------------------------
Mor10Kommentar
-
Joda.. Baron voktet buret i dag han..
Og jeg trenger vel neppe nevne hva han gjorde på overtid..
*huff*
Nå er jeg utrolig skuffet.. dette var faktisk verre enn 0-1 mot Voff.
:shock:- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
Kommentar