Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Dessuten skal man aldri undervurdere et lag som desperat trenger poeng! Sikkert mange som så på tabellen, og tenkte "ja dette blir nok enkelt". Mer feil går det ikke ann å ta!
Hvorfor er det da, at disse lagene som sårt trenger poeng, og er så vanskelige å slå alltid rykker ned?
Poenget er ikke at det ikke skal være lov å være skuffet etter et tap, men at det må gå ann å holde kritikken på et saklig nivå etter tap...
Beklager, men for mitt vedkommende er forholdet til LSK særdeles følelsesladet. Og sist jeg sjekket, så var dette et forum for LSK-supportere, ikke for Norsk Indremisjon eller hva det nå heter.
Det er veldig mange som bruker enormt med tid og ressurser på å følge klubben i sitt hjerte, som står på og lager liv på tribunen uansett hvilken vei målene kommer. Å "nekte" supportere å bli fly forbanna når spillerne møter til kamp uten å gidde å jobbe, det blir etter min mening helt på jordet! For det var etter min mening dét som var det største problemet mot TIL: spillerne virket som om de var på beachen allerede. Og når klubben snakker om medaljer, kvalifisering til UEFA-cup via Intertoto, royal League osv, så er det avhengig av at man faktisk jobber på jobben
Men på den annen side, er jeg etter et langt liv som LSK-supporter forlengst blitt inneforstått med at det fører med seg en tilnærmet manisk-depressiv tilstand. Og det må du og andre bare leve med.
Er da ingen andre enn oss : supporterne, som har sagt vi skal ta gull i år.
Hæ? Mener du motstatt eller?
Ingen av supporterene har da krevd eller sagt gull i år? Det er pressen som har fremhevet oss som gullkandidat.
Vi står da fortsatt på 3års planen til Uwe.
Vet ikke om du har lagt merke til over hvor mange som syter over at "Der røyk gullet" og "Sånn kan vi da ikke holde på, vi skal jo ta gullet i år" ..
Virker ikke som om alle har fått med seg denne planen gitt..
Kommentar