Karakterboka forumfansen - Sytepaver!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

    #21
    Opprinnelig skrevet av Bolsen3
    Dessuten skal man aldri undervurdere et lag som desperat trenger poeng! Sikkert mange som så på tabellen, og tenkte "ja dette blir nok enkelt". Mer feil går det ikke ann å ta!

    Hvorfor er det da, at disse lagene som sårt trenger poeng, og er så vanskelige å slå alltid rykker ned?
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

    Even Nordlien

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #22
      Opprinnelig skrevet av Bolsen3
      Poenget er ikke at det ikke skal være lov å være skuffet etter et tap, men at det må gå ann å holde kritikken på et saklig nivå etter tap...
      Beklager, men for mitt vedkommende er forholdet til LSK særdeles følelsesladet. Og sist jeg sjekket, så var dette et forum for LSK-supportere, ikke for Norsk Indremisjon eller hva det nå heter.
      Det er veldig mange som bruker enormt med tid og ressurser på å følge klubben i sitt hjerte, som står på og lager liv på tribunen uansett hvilken vei målene kommer. Å "nekte" supportere å bli fly forbanna når spillerne møter til kamp uten å gidde å jobbe, det blir etter min mening helt på jordet! For det var etter min mening dét som var det største problemet mot TIL: spillerne virket som om de var på beachen allerede. Og når klubben snakker om medaljer, kvalifisering til UEFA-cup via Intertoto, royal League osv, så er det avhengig av at man faktisk jobber på jobben

      Men på den annen side, er jeg etter et langt liv som LSK-supporter forlengst blitt inneforstått med at det fører med seg en tilnærmet manisk-depressiv tilstand. Og det må du og andre bare leve med.
      Knurr...

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #23
        Opprinnelig skrevet av ChriZza
        Er da ingen andre enn oss : supporterne, som har sagt vi skal ta gull i år.

        Hæ? Mener du motstatt eller?

        Ingen av supporterene har da krevd eller sagt gull i år? Det er pressen som har fremhevet oss som gullkandidat.
        Vi står da fortsatt på 3års planen til Uwe.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • ChriZza
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 4265

          #24
          Vet ikke om du har lagt merke til over hvor mange som syter over at "Der røyk gullet" og "Sånn kan vi da ikke holde på, vi skal jo ta gullet i år" ..
          Virker ikke som om alle har fått med seg denne planen gitt..

          Kommentar

          • Fugla
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 1718

            #25
            Opprinnelig skrevet av junior
            joda, men når folk klarer å lire av seg at de ikke tåler trynet på Søgård osv, da går det litt langt.
            Nå må du skjønne at det faktisk finnes fjortiser på dette forumet...
            Homer Simpson.



            www.ultrassarp.no

            Kommentar

            • Fugla
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 1718

              #26
              Opprinnelig skrevet av ChriZza
              Men disse "ekspertene" skifter jo mening etter hver uke så de bryr meg midt mellom skinkene..
              ..men da er det jo også andre enn oss supportere som har sagt at vi tar gull.. hva du bryr deg om er irrelevant i denne saken...
              Homer Simpson.



              www.ultrassarp.no

              Kommentar

              • ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

                #27
                Greit.. Legger meg flat..
                Flere enn oss som har sagt det. Men er "vi" som sipper over å ha mistet det. Media har vel meldt oss av i denne omgang.

                Kommentar

                Working...