Er det mulig? Hva er det han tenkte på? Må jo være Tromsø-supporter i hele sitt hjerte for å gjøre noe sånt. Skammelig at slike elendige avgjørelser blir tatt i avgjørende kamper. Satt akkuart på siden der, og ser at ballen ikke er i nærheten av å gå utafor linja. Den dommeren der kan brenne i helvete for min del
Linjedommeren fra helvete
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Kampen går i opptak på canal+ sport nå, så det skal bli spennende å se om den var ute eller ikke...Ultras Felt C Lillestrøm -
Opprinnelig skrevet av King_RaymondKampen går i opptak på canal+ sport nå, så det skal bli spennende å se om den var ute eller ikke...Kommentar
-
Okey... Enig at denne kampen skal glemmes så fort som mulig.
Og i morgen så er tankene rettet mot kampen på søndag, håper så mange som mulig melder seg på denne turen...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Synes det er merkelig at de ikke viser bilder av denne episoden på TV2-web i det hele tatt da de viser andre skuddforsøk og sjanser fra kampen.
Da jeg prøvde å se på nrk web-tv så ville ikke programmet starte engang. :roll:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerrySynes det er merkelig at de ikke viser bilder av denne episoden på TV2-web i det hele tatt da de viser andre skuddforsøk og sjanser fra kampen.
Da jeg prøvde å se på nrk web-tv så ville ikke programmet starte engang. :roll:Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Coca, var du på kampen..... ??
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
tror samtlige unntatt meg jublet når gylfi "scora" :P
jeg så rett etter corneren var slått at linjemannen vinka.. MEGET tvilsomt.. Umulig å si om det var riktig eller ikke, men jeg tror ikke tromsø hadde protestert hvis dommer/linjedommer hadde godkjent..................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av _Jonerntror samtlige unntatt meg jublet når gylfi "scora" :P
Men linjedommeren som sikkert var på fylla dagen før var litt skjeivøyd, og klarte SELVFØLGELIG å jokke med flagget lenge nok til at Terje Hauge så det! For det tok laaaang tid før Hauge klarte å observere linjedommeren!www.kfl.no/debattKommentar
-
I går, på mine foreldres bryllupsdag, var jeg tilbake på Åråsen etter et større fravær pga. ulike årsaker. Forrige kamp jeg var med på, var i Bergen 27.juni. Så jeg var kjempeglad for å se alle sammen igjen, og tenkte at denne kampen vinner vi. Fugla har jo prestert fantastisk bra i en lang periode nå, så jeg så ingen grunn til at det skulle ødelegges. Været var også nydelig, og stemningen stod i taket. Vel, helt til han derre dommeren fratok oss jubelscenene.... Hadde han annullert målet med en gang, så ville jeg KANSKJE forstått det. Men at han lot oss juble SÅ INNMARI LENGE, før han annullerte målet, det er vanskelig å begripe. Har også merket meg - takket være en kommentar fra min bror som jo vet dette utmerket godt - at i de aller fleste LSK-kamper Terje Hauge dømmer, blir et LSK-mål annullert. Det er bittert å tenke på at han lot oss juble sååå lenge.... så jeg synes vi bare skal glemme hele kampen. La oss heller fokusere på kampen kommende søndag. Da skal vi jo reise veldig langt. *smile ironisk*
Vi tar bartene! Vi SKAL ta dem!
Stå på, Fugla - vi elsker dere!Kommentar
-
Det er i hvert fall ingen tvil om at linjedommeren var tidlig oppe med flagget:
Kommentar
-
Jepp, jeg tok bildet, ja.
Jeg sitter på flere bilder helt fra ballen er på vei mot Gylfi, og naturligvis jubelen etterpå.
Men;
Bildene viser tydelig at linjemannen er tidlig oppe med flagget. Men jeg har _ikke_ et bilde som kan "avgjøre" om ballen var over eller ikke.
Da hadde jeg naturligvis lagt ut det...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av _Jonerntror samtlige unntatt meg jublet når gylfi "scora" :P
jeg så rett etter corneren var slått at linjemannen vinka.. MEGET tvilsomt.. Umulig å si om det var riktig eller ikke, men jeg tror ikke tromsø hadde protestert hvis dommer/linjedommer hadde godkjentUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av _Jonernarntis i VG i dag forressten :lol:
Dgbladet skrev følgende i dagens avis: Flott ramme rundt toppkampen, men ute på banen sto ikke underholdningen i stil til det Kanarifansen sørget for på tribunen..
Sjelden kost at media skryter om andre fans enn klanen, hvertfall overraskende at det kom fra Dagbladet...Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar