Opprinnelig skrevet av jonrog
Mifsud-saken henlagt
Collapse
X
-
Sakset fra VGD:
"Han spiller for LSK
Han er ikke nevnt i denne tråden
Han har vært på banen i samtlige kamper
Trodde alle visste hvem det var jeg. Hørte om dette i helga allerede"
Hvis dette stemmer frykter jeg for Occean....Kommentar
-
I en annen komentar der bekreftes det at det er Occean. Tar ikke noe av dette som seriøst.
Får vente i spenning. Håper for guds skyld ikke det er Koren.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg tolker denne setningen hentet fra FXT/Nettavisen at media vet hvem spilleren er:
"Tippeligaspilleren selv ønsket ikke å kommentere saken."
Skulle ønske at LSK kunne gå ut med en kommentar hvor man avskriver at en av klubbens spillere er innblandet. Dette for å få slutt på alle spekulasjoner.
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ErikBJeg frykter enda mer for en av våre to profilerte Bosmenn...Kommentar
-
Nå har en som mener han vet hvem avskrever Koren, Occean og Muller men ikke Mifsud...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kjell.T.RingNå har en som mener han vet hvem avskrever Koren, Occean og Muller men ikke Mifsud...Kommentar
-
Bare spek ja. Eneste vi har til nå. Han mener han vet, men det kan jo være en hvem som helst tosk.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det er vel litt tidlig å si at det dreier seg om dopsmugling også. Det KAN jo dreie seg om div. kosttilskudd med for høye verdier av et eller annet...
Uskyldig til det motsatte er bevist.
-erikMine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Hvis spilleren blir funnet skyldig:
"- I følge Norges Idrettsforbunds lover, skal ulovlig innføring av dopingstoffer straffes med fire års utestengelse, sier spesialrådgiver Andreas Høistad i Antidoping Norge til NTB."Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ErikBDet er vel litt tidlig å si at det dreier seg om dopsmugling også. Det KAN jo dreie seg om div. kosttilskudd med for høye verdier av et eller annet...
Uskyldig til det motsatte er bevist.
-erik
YvonneKommentar
-
Nye rykter sier dette er en ikke eu-spiller. Da er Kasey, Occean og Kiko aktuelle.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det skulle tatt seg ut, vi betaler 8 mill for Occean + en del lønn, så spiller han under et år for oss, blir tatt for det her, og blir utvist fra Norge.
Men, jeg nekter å tro at det er en av våre som er så dumme i hodet."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
Kommentar