Opprinnelig skrevet av Mari
Mifsud-saken henlagt
Collapse
X
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg. -
Opprinnelig skrevet av MariHerregud. bedre at vi vet hvem det er vel, enn at det går en haug av spekulasjoner og usanne samtaler o.l.
Det har ikke skjedd noe annet enn at noen har mottat noe dem ikke kjenner til !Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kjell.T.RingFår håpe spilleren selv kommer frem med sin verson. Bedre det en å få navnet hans her.
Hvis noen synes det er interessant med "namedropping", så får de holde på...BølerkanarisKommentar
-
Opprinnelig skrevet av MariRo ned eggstokka a, har gitt meg!
Og du, jeg har ikke eggstokker !Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av chrisspDet er vel ingen versjon å komme med... Han fikk en pakke, viste ikke hva eller fra hvem, og thats it. Purken har henlagt saken etter en liten samtale og verre er det ikke.
Hvis noen synes det er interessant med "namedropping", så får de holde på...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Dopingsak mot LSK-spiller henlegges
(VG Nett) Politiet kommer til å henlegge saken etter at Lillestrøm-spilleren Michael Mifsud (25) mottok dopingpreparater i posten.
SAKEN HENLAGT: Politiet har henlagt dopingsaken mot Lillestrøm-spilleren Michael Mifsud (25) på grunn av svake beviser. Foto: Espen BraataVG Nett følger:
Eksterne lenker
LSK
Kanarifansen
Bjørn Teigen, som leder etterforskningsavdelingen ved Romerike politidistrikt, bekrefter til VG Nett at saken er i ferd med å bli henlagt.
- Det er ikke gode nok bevis til å føre en straffesak mot vedkommende, bekrefter Teigen.
Lillestrøm har mottatt en skriftlig bekreftelse fra politiet om at saken er henlagt som intet straffbart forhold.
Det skjedde etter at Mifsud ble avhørt av politiet onsdag. Ifølge en pressemelding fra Lillestrøm har spilleren hele tiden stilt seg uforstående til forsendelsen, og dette ble gjentatt i politiavhøret.
Avsenderen av forsendelsen er ukjent.
I utgangspunktet kan hvem som helst ha bestilt preparatene i Mifsuds navn som ledd i en dårlig spøk eller lignende forhold. Det er ikke uvanlig at postforsendelser med dopingmidler av denne typen blir henlagt, siden politiet må kunne bevise hvem som faktisk har foretatt bestillingen.
Forsendelsen ble stoppet i tollen i Oslo i midten av mai. Pakken innholdt et kjent dopingpreparat, og var adressert til den profilerte angrepsspilleren på eliteserietoer Lillestrøm. Tollvesenet anmeldte da saken til Romerike politidistrikt hvor spilleren er bosatt.
Det gjøres omkring 500 beslag av denne typen hvert år. Mange av beslagene av dopingpreparat er gjort er bestilt gjennom internettLast edited by Rønnern; 08.06.2006, 11:06.Kommentar
-
Fjern fontene da petterAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Eksil-kanariStol på at VG trår til og sørger for å levere dritt når de ikke hadde noe reelt å gå på.
Møkkaavis, dette kunne de ha spart seg.Kommentar
Kommentar