Lsk gjorde det bra i RL og i begynnelsen av serien. Bra flyt, og bra stemning, tabelltopp og vilje. Klubben får mye oppmersomhet og spillerne også. Så skjer det noe som knekker stemninga. Flere av spillerne som får oppmerksomhet begynner å konse mer på at de vil bort fra norge og til en større klubb osv... Mifsud er den som har vært klarest på dette, med utspill som: det er ikke vits i å tilby meg kontrakt. Han viser tydelig at han ikke vil være her. Og at han vil til en større klubb, selv om jeg ikke syns han er SÅ god. Koren er så god.
Jeg vet ikke om han faktisk har bestilt dette her eller om han er uskyldig, men jeg elsker klubben lsk, ikke spillere som ikke vil være her, så å tilby min uforbeholdne støtte på tribunen gidder jeg ikke. Ikke før han og andre lsk'ere begynner å ofre seg og blø for klubben jeg elsker i nitti minutter.
Jeg vet ikke om han faktisk har bestilt dette her eller om han er uskyldig, men jeg elsker klubben lsk, ikke spillere som ikke vil være her, så å tilby min uforbeholdne støtte på tribunen gidder jeg ikke. Ikke før han og andre lsk'ere begynner å ofre seg og blø for klubben jeg elsker i nitti minutter.
Kommentar