Røyking på Åråsen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Siggen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 656

Røyking på Åråsen

Er det eller er det ikke lov til å røyke på Åråsen?
    Tenker ikke på inne i lokalene men ute i friluft. Det blir alltid krangel på tribunen etter at speaker har "oppfordret" folk til å ikke røyke. Ikke noe gøy å krangle med mine kjære medsupportere men jeg klarer IKKE å sitte i to timer uten røyk på en spennende fotballkamp... :cry: Blir vi røykere henvist til webtv? :cry: Vi er 12 stykker med sesongkort på sittan og halvparten kommer ikke til å kjøpe til neste år. Dette er bare trist. Var det ikke snakk om røykfrie tribunedeler en gang i tiden?

Sportslig hilsen trofast tribunesliter siden -78
    ----------------------------------------------------------------------------
    Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
    ----------------------------------------------------------------------------
  • rEPPA
    *****istrator
    • Nov 2003
    • 3933

Jeg røyker ikke selv, men mener at det blir litt for dumt hvis de som røyker ikke skal få ta seg en nervesigg i løpet av matchen. Sett av endel på ROBO og en på Adidas tribunen, så hjemme og bortesupporterne kan sigge litt! Det er ingen som har dødd av at noen har sigga på Åråsen før, så hvorfor skal noen gjøre det nå? :mrgreen:
    www.kfl.no/debatt

Kommentar

• _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4397

syns denne røykeloven er ganske tåpelig.. jeg røyker IKKE selv, men er det noe jeg driter i så er det om folk røyker eller ikke! jeg syns folk som røyker skal få lov til det.. men det er min mening da.. tror uansett det er vansklig å få alle til å slutte å røyke.. ser nesten ut som flesteparten driter i det!

en ting jeg lurer på.. hva skjer hvis man røyker? blir man kasta ut?!
      ..................

Kommentar

• Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

Man kan vel gjøre som folk flest; gå til området utenfor sittetribunene og ta seg en røyk i pausen?? Ved dassene mellom ROBO og OKS er det mange som røyker i pausen, og det er tillatt/akseptert.

Klarer man ikke 45 min uten røyk så kan man aldri gå på kino, aldri kjøre fly, aldri dra på cafè, aldri dra på restaurant og aldri dra på et hvilket som helst kjøpesenter.

Trist om røykeloven skal hindre folk i å dra på kamp...

Kommentar

• Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

Her er jeg enig med Ola, det må da være mulig å vente 45 min på en sigg, jeg har forståelse for det der med "Nereberoligende", men hva med han som står ved siden av, nei folkens, ta en røyk før kamp, ta 10 i pausen hvis det trengs, og røyk for guds skyld alt du orker etter at dommern har blåst av kampen, og du er på vei hjem......

Jeg har faktisk sansen for den nye røykeloven...

.
          Håkon Henriksen
          -
          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
          -
          ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

Det oppfordres til ikke å røyke. Men mange som gjør det for det.
            Samma for meg når man vel kaste bort mange 1000 kr...Men synes det er best med røykfritt da!

Kommentar

• fredpet76
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 1265

Når man er inne på dette med røyk... Da jeg skulle kjøpe billett i går, satt det en sinnsyk slapp og treig fjomp med en sigarett i kjeften i skranken.. Så helt latterlig ut der han satt. Noen som kjenner den tullingen? Foruten at han så helt jævlig ut, var han tllegg sinnsykt treig. Få det svinet bort sier jeg!!

Kommentar

• rEPPA
                *****istrator
                • Nov 2003
                • 3933

Opprinnelig skrevet av Ola
                Klarer man ikke 45 min uten røyk så kan man aldri gå på kino, aldri kjøre fly, aldri dra på cafè, aldri dra på restaurant og aldri dra på et hvilket som helst kjøpesenter.
                Jeg er litt enig med deg her, men det er litt mer nerver ute og går når det er match på Åråsen, enn det er på et kjøpesenter. Sett av deler til sigging på tribunen og gjør folk oppmerksomme på dette. Problemet er løst.
                www.kfl.no/debatt

Kommentar

• LSK-supp.
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 1023

Enig med reppa

Nå er det vel ikke røyke-FORBUD på Åråsen om jeg har forstått det rett, men de OPPFORDRER til å ikke røyke, dvs. at man fremdeles KAN røyke på Åråsen.

De fanatiske anti-røykerne surfer nå på en stor medgangsbølge, så de sier vel fra raskere nå enn før, om de skulle se eller lukte en antydning til røyk der de sitter.

Folk går på fotball-kamp for å hygge seg, og det å ta seg en røyk er faktisk noe røykere forbinder med hygge. Å si noe så tåplig som "OLA" at røykerne får klare seg uten røyk, kan bare komme fra en naiv ikke-røyker.

Åråsen er en utendørsstadion, så for å ikke skremme bort røykerne, som faktisk utgjør ca. hver tredje voksne Åråsen-tilskuer, så får de opprette røykfrie felt. Faren er at LSK-ledelsen lar seg presse av anti-røykerne til ikke røyk på HELE Åråsen.

Jeg røyker ikke selv forresten
                  I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

Skremmende hvor mye svake mennesker det finnes sier jeg bare. Jeg klarer å holde meg uten å ronke ihvertfall i 45 min, da burde dere som røyker klare å holde dere i 45 min uten røyk...

Usaklig? Jeg? Pøhh
                    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• thomasg
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Nov 2003
                      • 122

Det er faktisk utrolig irriterenes med en fyr ved siden av seg på tribunen som kjederøyker sur rullings.. det må være mulig å holde ut i 2x45 uten den røyken... hvis ikke finnes det nicorette da...

Kommentar

• CocaJerry
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2532

Jeg jukser ved å dytte i meg snus, men jeg tar en røyk i pausen ved kiosken da.

Hadde nok vært greit med røyk og ikke-røyk seksjoner, spesielt for de som ikke kan jukse som meg, men det er vel for mye å be om.

Kommentar

• CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

Opprinnelig skrevet av thomasg
                          Det er faktisk utrolig irriterenes med en fyr ved siden av seg på tribunen som kjederøyker sur rullings.. det må være mulig å holde ut i 2x45 uten den røyken... hvis ikke finnes det nicorette da...
                          Har du kjent eimen av en drittunge som kjededrikker gammal gøy-saft eller?

Kommentar

• JS
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • May 2004
                            • 44

Opprinnelig skrevet av CocaJerry

Hadde nok vært greit med røyk og ikke-røyk seksjoner, spesielt for de som ikke kan jukse som meg, men det er vel for mye å be om.
                            Snus lukter ikke såvidt jeg vet.. Men jeg har noen ganger stått ved siden av folk som har røyka hele kampen. Blir nødt til å stå med skjerfet foran munnen og nesa. Fikser ikke lukta. Helt sikkert noen som er enige i meg.
                            Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
                            Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er Lillestrøm!

OPPFORDRER ALLE TIL Å TRYKKE SOM FAEN PÅ GOOGLE-ANNONSENE! KFL TJENER CASH!

Kommentar

• King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

Opprinnelig skrevet av JS

Snus lukter ikke såvidt jeg vet.. Men jeg har noen ganger stått ved siden av folk som har røyka hele kampen. Blir nødt til å stå med skjerfet foran munnen og nesa. Fikser ikke lukta. Helt sikkert noen som er enige i meg.
                              Hehehe, snus lukter jo, lukter helt jævlig....
                              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• CocaJerry
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 2532

Opprinnelig skrevet av JS

Det er ingen som står å røyker en hel kamp, hvis poenget ditt er at det ikke er no ålreit å stå ved siden av folk som røyker så får du si det, må ikkerøykerne overdrive alt?

Kommentar

• King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

Hvis det er en person som røyker konstant så tror jeg ikke han er i live så veldig mye lenger, så da er nok det problemet snart løst..
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• JS
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • May 2004
                                    • 44

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                    Hvis det er en person som røyker konstant så tror jeg ikke han er i live så veldig mye lenger, så da er nok det problemet snart løst..
                                    Hehe. Ja sant nok..

Men CocaJerry, poenget mitt var at det ikke er veldig gøy å stå der hvis en fyr står rett ved siden av deg og røyker pluss at det er helt stappfullt på KF så det er helt umulig å flytte seg.
                                    Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
                                    Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er Lillestrøm!

OPPFORDRER ALLE TIL Å TRYKKE SOM FAEN PÅ GOOGLE-ANNONSENE! KFL TJENER CASH!

Kommentar

• King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

JS: Skjønner hva du mener, men jeg føler at det er på mange måter sånne ting man må regne med når man står blant fansen. Det er trangere, større risiko for å bli tråkket, hoppet på, sølet brus på når det blir mål osv.. Men det er jo andre steder man kan være på stadion enn på Kanari feltet...
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Kay
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 763

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                        Folk går på fotball-kamp for å hygge seg, og det å ta seg en røyk er faktisk noe røykere forbinder med hygge. Å si noe så tåplig som "OLA" at røykerne får klare seg uten røyk, kan bare komme fra en naiv ikke-røyker.
                                        Påstanden din er latterlig og kan lett snus på hode. Jeg og flere med meg har det lite hyggelig når mannen ved siden av, forann eller bak gang på gang fyrer opp en sig, som av merkelige årsaker alltid blåser mot meg. At jeg skal plages for andres svakhet har jeg liten forståelse for.

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                        Åråsen er en utendørsstadion, så for å ikke skremme bort røykerne, som faktisk utgjør ca. hver tredje voksne Åråsen-tilskuer, så får de opprette røykfrie felt. Faren er at LSK-ledelsen lar seg presse av anti-røykerne til ikke røyk på HELE Åråsen.
                                        Røyking er en onde og burde bekjempes, røykere burde på ingen måter få fordeler fremfor andre. At 1/3 av åråsen publikum er så avhengig av røyk at de ville holde seg borte fra stadion hvis de ikke kunne røyke annet enn i pausen/utenfor stadion er en helt utrolig påstand, og jeg skulle likt å se du dokumentere den.

Kommentar

Working...