Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
enig med coca.. hvis du stiller det HELT nederst på kanari feltet på siden sås tror jeg det skal gå bra.. det at man ikke kan gå på kamper fordi folk røyker høres for meg veldig rart ut.. det er veldig sjeldent det er fullt på åråsen, og da går det ann å plassere seg der hvor det er minst mulig folk (adidas/oks tribuben) .. spesielt adidas tribunen er det veldig lite folk, så lenge ikke klanen er der..
Ingen kan med hånda på hjerte si at de blir hjemme hvis det blir røykforbud, men det finnes andre som blir hjemme fordi det røykes. Når man sitter så tett som man gjør på enkelte tribuner, blir det ubehagelig når noen bruker store deler av tiden til å røyke. Det er også _LITE_ barnevennelig.
-okb
Jeg er enig i at tribuneseksjoner med barnefamilier og mange unge bør være røykfrie, men for pokker, innføre røykeforbud på HELE stadion? Skal vi ha bibeltimer før kampen også? Litt får folk tåle, det får være grenser.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
1. De aller fleste syntes det er umoralsk å røyke i nærheten av småbarn, allikevel ser de ikke noe galt i å røyke omkring voksne. Hvor er logikken?
2. Dersom man er imot røyking er man automatisk fanatiker og fortjener all mulig utskjellelse.
Det hevdes her at dersom man blir plaget av røyking så får man finne seg et annet sted å stå/sitte, det er jo ren idioti, det er jo ikke folk flest som skal ta hensyn til røykerne. Det er røykerne som er i mindretall og som påfører alle andre skade som skal ta hensyn. Stapp alle som må røyke inn på et fellt.
Hvis en drittunge står å sparker deg i leggen så ber du han om å slutte, du flytter deg ikke til et annet sted.
Ingen kan med hånda på hjerte si at de blir hjemme hvis det blir røykforbud, men det finnes andre som blir hjemme fordi det røykes. Når man sitter så tett som man gjør på enkelte tribuner, blir det ubehagelig når noen bruker store deler av tiden til å røyke. Det er også _LITE_ barnevennelig.
Argumentet om nerver tror jeg ikke på. Oppsyk psykolog!
-okb
Jeg VET at enkelte vil holde seg hjemme hvis det blir forbud! Ikke bra at noen må holde seg hjemme fordi det røykes heller. Det må være plass til alle på Åråsen... Del opp i røyk og ikke røyk så får vi det bra alle sammen.
Så du tror ikke på argumentet om nerver? :shock: En psykolog vil nok kunne fortelle deg at der tar du feil!
Hehehe, la dem for all del bli hjemme. Hvis røyken er viktigere enn Lsk, så er ikke det folk som trenger å være på Åråsen. Hva gjør disse menneskene som du vet om i alle andre sammenhenger i livet hvor man ikke kan røyke? Blir hjemme å furter å tar seg en røyk?
Argumentet om nerver tror jeg ikke på. Oppsyk psykolog!
-okb
Jeg VET at enkelte vil holde seg hjemme hvis det blir forbud! Ikke bra at noen må holde seg hjemme fordi det røykes heller. Det må være plass til alle på Åråsen... Del opp i røyk og ikke røyk så får vi det bra alle sammen.
Så du tror ikke på argumentet om nerver? :shock: En psykolog vil nok kunne fortelle deg at der tar du feil!
Hehehe, la dem for all del bli hjemme. Hvis røyken er viktigere enn Lsk, så er ikke det folk som trenger å være på Åråsen. Hva gjør disse menneskene som du vet om i alle andre sammenhenger i livet hvor man ikke kan røyke? Blir hjemme å furter å tar seg en røyk?
Vel, de har hatt sesongkort på Åråsen siden sesongkort ble innført... Var på kampene før det også. Men du har helt sikkert rett - la de for all del bli hjemme. LSK trenger ikke slike folk. Slike som deg derimot....
----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
Du mener også at røyken er viktigere enn Lsk eller?
Jeg mener det er viktigst å få flest mulig til Åråsen og at ALLE skal kose seg. Derfor dele opp i røyk/ikke røyk.
Det er/føles urimelig fordi:
- dette er en utendørsidrett.
- det er for j.... å ikke kunne ta seg en røyk under en spennende fotbalkamp. Det er det absolutte værste tidspunktet for en som røyker.Nerver i høyspenn og ikke røyk. ](*,)
-det er mulig å dele opp slik at alle får det bra.
Jeg ser ikke problemet m detta....jeg selv er en ikke - røyker og er meget svakt rammet av astma.....aldri hatt noen som helst problemer m røyking på Åråsen. Som noen har nevnt her så er det en utendørsidrett....og så sant ikke folk blåser røyk oppi trynet ditt m vilje så er det ett fett.
Jeg ser ikke problemet m detta....jeg selv er en ikke - røyker og er meget svakt rammet av astma.....aldri hatt noen som helst problemer m røyking på Åråsen. Som noen har nevnt her så er det en utendørsidrett....og så sant ikke folk blåser røyk oppi trynet ditt m vilje så er det ett fett.
Er like ubehagelig å få røyk i trynet uansett om det er med vilje eller ikke spør du meg.
Siggen: Hvordan ser du for deg at det eventuelt skulle blitt oppdelt så alle hadd blitt fornøyd da?
Jeg røyker selv, og er jo imot totalt røykeforbud (det sier seg vel selv). Og ja, jeg står på feltet og fyrer opp røyk under kampen. Har fått spm ett par ganger fra folk ved siden av meg eller i nærheten av meg om jeg kan slukke røyken. Da gjør jeg selvfølgelig det, og tror også at andre som røyker ville slukket røyken hvis sidemannen hadde spurt pent.... Jeg ser ikke helt problemet for de som er totalt imot røyking, kan dere ikke bare be sidemannen slukke røyken da?
Når jeg så en kamp er en dag (Mot RBK tror jeg (?)) så satt det to forbanna gamle harrygriser på hver side av meg, og tok minst 10 røyk hver gjennom hele kampen, det blir 20 røyk tilsammen og puste inn, fy faen det var ekkelt, selv om jeg vet at det ikke var for å plage noen som helst.
Når jeg så en kamp er en dag (Mot RBK tror jeg (?)) så satt det to forbanna gamle harrygriser på hver side av meg, og tok minst 10 røyk hver gjennom hele kampen, det blir 20 røyk tilsammen og puste inn, fy faen det var ekkelt, selv om jeg vet at det ikke var for å plage noen som helst.
:cry: buuuuh! vrææææl! Mamma, jeg fikk røyk på meg! syyyyyyyyt! :cry:
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Kommentar