enig.. slutt å syt så jævlig!.. når folk begynner å klage for sånne småting, så begynner jeg faktisk å tenke på barn og mennesker i andre land som kjemper hver dag for å overleve og har det helt jævlig, så klager dere for at dere får litt røyk på dere.. skammelig syns nå jeg
Røyking på Åråsen
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av _Jonernenig.. slutt å syt så jævlig!.. når folk begynner å klage for sånne småting, så begynner jeg faktisk å tenke på barn og mennesker i andre land som kjemper hver dag for å overleve og har det helt jævlig, så klager dere for at dere får litt røyk på dere.. skammelig syns nå jeg
Herregud, jeg bare sier ifra hva jeg synes om røyking på Åråsen med et helt greit eksempel, jeg sier også at jeg ikke liker røyk, det ødelegger litt av gleden av å se på LSK. Kanskje jeg overdrev, men det er ganske ekkelt skal jeg si deg. Men siden det ikke skal skje mer så er jeg fornøyd. Mens jeg synes det er skammelig at sånne som deg og LSK-supp. skal sutre over at andre sier hva de mener om røyking på Åråsen, som er debattens tema. Slevom jeg sutrer over røyking, trener ikke dere å hakke på meg for det.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av _Jonernenig.. slutt å syt så jævlig!.. når folk begynner å klage for sånne småting, så begynner jeg faktisk å tenke på barn og mennesker i andre land som kjemper hver dag for å overleve og har det helt jævlig, så klager dere for at dere får litt røyk på dere.. skammelig syns nå jeg
Jeg er ingen anti-røyker selv. Jeg tar meg faktisk en røyk i ny og ne, men synes argumentene FOR å røyke på Åråsen er vage. At man nå endelig har begynt å ta tak i problematikken er selvsagt på tide. Når det faller på samme tid som den nye røykeloven trådde i kraft, er det mye på grunn av at forbundet også har begynt å røre på seg.
Jeg synes du, Jonern, bør ha vett nok til å takle andres argumenter med annet enn nedverdigende stempling. Å si at man synes det er bra at det oppfordres til å IKKE røyke under kampens gang, er ikke å syte. Jeg synes det samtidig er rett og slett usaklig å dra fram at folk sulter i den tredje verden. Det har ingenting med saken å gjøre. Skivebom!
-okbKommentar
-
For første er det en regel, og når det er så mye folk rundt deg er det også jævla egoistisk. Folk bør ha såpass karakter at dem kan klare seg uten den jævla røyken i 2 timer.Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KristianOpprinnelig skrevet av _Jonernenig.. slutt å syt så jævlig!.. når folk begynner å klage for sånne småting, så begynner jeg faktisk å tenke på barn og mennesker i andre land som kjemper hver dag for å overleve og har det helt jævlig, så klager dere for at dere får litt røyk på dere.. skammelig syns nå jeg
Herregud, jeg bare sier ifra hva jeg synes om røyking på Åråsen med et helt greit eksempel, jeg sier også at jeg ikke liker røyk, det ødelegger litt av gleden av å se på LSK. Kanskje jeg overdrev, men det er ganske ekkelt skal jeg si deg. Men siden det ikke skal skje mer så er jeg fornøyd. Mens jeg synes det er skammelig at sånne som deg og LSK-supp. skal sutre over at andre sier hva de mener om røyking på Åråsen, som er debattens tema. Slevom jeg sutrer over røyking, trener ikke dere å hakke på meg for det.
Det finnes ihvertfall ikke ett eneste (godt eller dårlig) argument for at det ikke skal gå an å lage røyk og røykfrie sekjoner på ÅråsenKommentar
-
Billettbestilling på Åråsen:
"Vil du ha røyk eller ikke-røyk?" ;-)
-okb - som synes Jonern er noe selvhøytidelig.Kommentar
-
Jeg viker ikke fra mitt standpunkt om at vi har altfor lite å klage på i dette landet dersom folk skal få sutre seg til at naboen på tribuna ikke skal få lov til å inhalere et lovlig produkt, selvom det ikke er sunt for ham. Skal vi være konsekvente kan vi vel forby banning på tribuna også da. Astmatikere og barn har ikke godt av å være i nærheten av folk som banner og forurenser omgivelsene med kjønnsuttrykk og antydninger om andres seksuelle preferanser.
Ærlig talt, dette er for dumt. Hvor puritanske skal vi egentlig være? Jeg har SLUTTA å røyke og er kanskje den som sist bør stå ved siden av en røyker under en nispennende kamp dersom jeg ikke vil sprekke, men HERREGUD. Litt får vi tåle. Tillat røyking på Kanarifeltet og gamle hovedtribune, ha det røykfritt på OKS og nye sitt, der familiene sitter. Hvor vanskelig er det mulig å gjøre det?!
Forresten røyker OKB femisiggen Barclay, og det minner jo mer om dyr luft... Men han har fjerna skjegget, og skal ha heder og ære for det.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Noe av det dummeste jeg har hørt i mitt liv. Gidder ikke å gå på kamp fordi man ikke kan røyke der??? lol
Makan til sutrefanter skal man lete lenge etter. Her holder vi med klubben i tykt og tynt ser jeg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrydenlundHer holder vi med klubben i tykt og tynt ser jeg.
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrydenlundNoe av det dummeste jeg har hørt i mitt liv. Gidder ikke å gå på kamp fordi man ikke kan røyke der??? lol
Makan til sutrefanter skal man lete lenge etter. Her holder vi med klubben i tykt og tynt ser jeg.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av FrydenlundNoe av det dummeste jeg har hørt i mitt liv. Gidder ikke å gå på kamp fordi man ikke kan røyke der??? lol
Makan til sutrefanter skal man lete lenge etter. Her holder vi med klubben i tykt og tynt ser jeg.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryda holder jeg kjeft jeg :oops:Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av CocaJerryda holder jeg kjeft jeg :oops:Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av CocaJerryda holder jeg kjeft jeg :oops:Kommentar
-
:roll: :roll: :roll:
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar