Opprinnelig skrevet av King_Raymond
Røyking på Åråsen
Collapse
X
-
Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er Lillestrøm!
OPPFORDRER ALLE TIL Å TRYKKE SOM FAEN PÅ GOOGLE-ANNONSENE! KFL TJENER CASH! -
-
Opprinnelig skrevet av Kaysom av merkelige årsaker alltid blåser mot meg. At jeg skal plages for andres svakhet har jeg liten forståelse for.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KayOpprinnelig skrevet av LSK-supp.Folk går på fotball-kamp for å hygge seg, og det å ta seg en røyk er faktisk noe røykere forbinder med hygge. Å si noe så tåplig som "OLA" at røykerne får klare seg uten røyk, kan bare komme fra en naiv ikke-røyker.
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Åråsen er en utendørsstadion, så for å ikke skremme bort røykerne, som faktisk utgjør ca. hver tredje voksne Åråsen-tilskuer, så får de opprette røykfrie felt. Faren er at LSK-ledelsen lar seg presse av anti-røykerne til ikke røyk på HELE Åråsen.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Har aldri klagd på en eneste en, når det gjelder røyking på stadion. Det har ikke vært noe stort problem for meg, da jeg har en relativt bra plass i så måte. Dog hender det enkelte ganger at noen fyrer opp rundt meg.
Men man må gjerne opprette et felt for alle røykere, tviler på at det blir fullt men.Kommentar
-
Da må det feltet isåfall bli på KF, hvis ikke tror jeg nok ikke det feltet blir så populært for de som røyker som står i KF..Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
OPPFORDRER ALLE TIL Å TRYKKE SOM FAEN PÅ GOOGLE-ANNONSENE! KFL TJENER CASH!Kommentar
-
Påfallende at det er stappfullt på uteserveringen til Martins, samtidig som det er nesten tomt inne.......? Lukter røyken mindre der :roll:Kommentar
-
Mener folk virkelig at røykere som følger klubben i tykt og tynt skal nektes å røyke under matchene? Er vi fotballfans eller gladkristne puritanere? Jeg trodde fotballtribunene kunne bli spart for puritanismen til disse gammaltestamentlige orienteringsløpermoralistene som har tvingi gjennom røykeloven, men de er jo overalt.
Hvis sidemannen din fyrer opp en sigg under en spennende andreomgang så aksepter det i de tre minuttene det varer. Det er bare tull at folk som ikke har alvorlige astmaplager, og dem er det ikke så mange av, omtrent dauer bare de kommer i nærheten av sigarettrøyk.
(Og jeg røyker IKKE selv, bare så det er sagt!)Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
jeg må bare konkretisere meningen min i denne saken, jeg ser helst at man ikke røyker på tribunen under kampens gang, men for all del, jeg hogger ikke hodet av dem som gjør det.. Det gjelder å ta hensyn til hverandre...
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Aller først: Jeg vil gjøre det klart at jeg ikke hiver meg skikkelig inn i denne debatten. MEN: Jeg vil gjerne få si at jeg kjenner to LSK-fans som ikke kan gå på kampene nettopp fordi de er allergiske mot røyking. I begge tilfeller er det snakk om astma. De får ikke gleden av å oppleve KanariFansens fantastiske miljø på hjemmebane/bortebane, som en direkte følge av røyking. Det er veldig leit. Selv må jeg holde meg for munnen under store deler av kampen - til tross for at jeg ikke er allergisk eller syk på annen måte.
Til slutt: Håper ingen biter hue av meg, for jeg tok nemlig ikke direkte del i debatten om røyking bør fortsette eller forbys på stadion. Det jeg sa, var jo at jeg kjenner noen som ikke får gå på kampene pga. astmaen.
PS. Disse to personene går glipp av mange LSK kamper, fordi de ikke har parabol, og de riksdekkende kanalene sender nesten aldri våre kamper. Så det er jo trist.Kommentar
-
Forby røyking på Åråsen. Det er det eneste rette.
Ingen kan med hånda på hjerte si at de blir hjemme hvis det blir røykforbud, men det finnes andre som blir hjemme fordi det røykes. Når man sitter så tett som man gjør på enkelte tribuner, blir det ubehagelig når noen bruker store deler av tiden til å røyke. Det er også _LITE_ barnevennelig.
Argumentet om nerver tror jeg ikke på. Oppsyk psykolog!
-okbKommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbForby røyking på Åråsen. Det er det eneste rette.
Ingen kan med hånda på hjerte si at de blir hjemme hvis det blir røykforbud, men det finnes andre som blir hjemme fordi det røykes. Når man sitter så tett som man gjør på enkelte tribuner, blir det ubehagelig når noen bruker store deler av tiden til å røyke. Det er også _LITE_ barnevennelig.
-okbÅååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
OPPFORDRER ALLE TIL Å TRYKKE SOM FAEN PÅ GOOGLE-ANNONSENE! KFL TJENER CASH!Kommentar
-
-okbKommentar
-
-okb
Så du tror ikke på argumentet om nerver? :shock: En psykolog vil nok kunne fortelle deg at der tar du feil!----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
-okbI år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av JSOpprinnelig skrevet av okbForby røyking på Åråsen. Det er det eneste rette.
-okbI år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Jeg fatter ikke hvorfor dette skal være et problem? Det er ingen noen sinne som har dævva av at noen sigger på Åråsen. Dette har bare blitt et problem etter at helseminister fanatiker Høybråten begynte sin propaganda mot de som sigger.
Jeg vil gjerne vite om den personen som ikke går på match på Åråsen fordi sigging er et problem?
Sigg i vei!
For de som ikke vet det, så sigger jeg IKKE selv!www.kfl.no/debattKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanariJenteAller først: Jeg vil gjøre det klart at jeg ikke hiver meg skikkelig inn i denne debatten. MEN: Jeg vil gjerne få si at jeg kjenner to LSK-fans som ikke kan gå på kampene nettopp fordi de er allergiske mot røyking. I begge tilfeller er det snakk om astma. De får ikke gleden av å oppleve KanariFansens fantastiske miljø på hjemmebane/bortebane, som en direkte følge av røyking. Det er veldig leit. Selv må jeg holde meg for munnen under store deler av kampen - til tross for at jeg ikke er allergisk eller syk på annen måte.
Til slutt: Håper ingen biter hue av meg, for jeg tok nemlig ikke direkte del i debatten om røyking bør fortsette eller forbys på stadion. Det jeg sa, var jo at jeg kjenner noen som ikke får gå på kampene pga. astmaen.
PS. Disse to personene går glipp av mange LSK kamper, fordi de ikke har parabol, og de riksdekkende kanalene sender nesten aldri våre kamper. Så det er jo trist.Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
Kommentar