Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Billetter til Lillestrøm - Newcastle (Hjemmekampen)
Jeg frykter at det bare kommer 3000-4000 til Lyn-kampen.
FINT da slipper jeg å stå i kø for å komme inn... Eller ikke... Tror det kommer til å bli komplett KAOS i billettlukene... Tipper det er flere stengte luker pga ferie: Lønner seg nok å kjøpe billett på forhånd eller å være ute i god tid...
Hei, noen som vet sikkert om det er unummerete plasser på denne kampen, jeg har nemlig to faste plasser, men vi er tre som skal dra, tenkte derfor å kjøpe en billett, og sette oss et annet sted??
Hei, noen som vet sikkert om det er unummerete plasser på denne kampen, jeg har nemlig to faste plasser, men vi er tre som skal dra, tenkte derfor å kjøpe en billett, og sette oss et annet sted??
Alle må da kjøpe billett til denne kampen. Unummererte plasser er det også.
Alle må da kjøpe billett til denne kampen. Unummererte plasser er det også.
Joda, i utgangspunktet, men jeg har to gjestekort, som i utganspunktet er nummererte, de gjelder alle kamper hele sesongen, også europa cup osv.. men spørsmålet var mest om dere tror jeg kunne kjøpe en billett til og sitte hvor vi vil når vi er 3 stk.
Kommentar