Opprinnelig skrevet av xeR
Storhall vedtatt
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av iLSå du tror ikke det hadde kommet fler folk om kampen hadde gått innendørs?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Dette er gode nyheter, ikke bare for A-laget, men for hele klubben og regionen.
Bra for rekruttering av spillere også. Gode fasiliteter er gull verdt.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernDette er gode nyheter, ikke bare for A-laget, men for hele klubben og regionen.
Bra for rekruttering av spillere også. Gode fasiliteter er gull verdt.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av xeRer vel gode inntektsmuligheter her også, med tanke på utleie til diverse messer, utstillinger, og andre fotballlag som vil bruke den til treninger og kamper iløpet av vinteren. vil anta at vif tjener gode kroner på hallen sin, er ganske mange lag som bruker den i løpet av vineteren.
Jeg har heller ikke stor tro på masse overskudd, jeg (og jeg tror dette gjelder LSK også) er fornøyd dersom det går i balanse.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av RønnernTror ikke hverken vålerengens if eller vålerenga fotball har noen eierandeler i Vallhall lenger. Så eventuelt overskudd går i lomma på noen andre.
Jeg har heller ikke stor tro på masse overskudd, jeg (og jeg tror dette gjelder LSK også) er fornøyd dersom det går i balanse.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
En veldig gledelig nyhet, 3000 sitteplasser virker fornuftig synes jeg, tror ikke det blir så altfor ofte at det blir fullsatt i den hallenUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Halljubel for LSK
Gunnar Halle og LSK har all mulig grunn til å juble. Nå er en ny stor storhall for LSK-spillerne endelig vedtatt.
Av Marius Vik
- Dette vil helt klart gjøre oss til et bedre lag, sier en tydelig fornøyd Espen Søgård.
Ny, innendørs fotballbane
I forrige uke vedtok Skedsmo kommune at det skulle bygges en ny storhall – kun ment for Lillestrøm SK. Etter planen skal den nye «Skedsmo Storhall» stå ferdig neste år, med en størrelse på 105 x 68 meter og en tribunekapasitet på om lag 3.000 tilskuere skiver Romerike Blad.
Den kommer ikke for tidlig. Det er kun de siste to årene at Liellstrøm-spillerne har kunnet trene på eget kunstgress. Fortsatt må de reise rundt på Østlands-området for å få trent under tak på vinterstid.
Med de enorme snømengdene på Østlandet var det spesielt ille sist vinter.
Endelig
- Denne skulle vi gjerne hatt før, sier assistenttrener Gunnar Halle, likevel meget fornøyd når den endelig er på plass.
- Den vil gjøre noe for hele fotballgruppa, og innebærer et stort skritt i riktig retning for Lillestrøm Sportsklubb.
Og får full støtte av Espen Søgård.
- Nå har vi flydd rundt på hele Østlands-området i flere år, eller vi har kommet rett på kunstgressbanen her uten å ha egnede garderobeforhold.
- Nå vil det bli anledning til å sitte ned og prate litt sammen før treninga starter, og spesielt de som ikke har så godt sosialt nettverk vil oppleve dette som en kjempefordel, mener LSKs midtbanemotor.
Og er ikke redd for å ta store ord i sin munn.
- Jeg tror det er slike små detaljer som er med på å gjøre oss til et bedre lag. Så jevnt det er i Tippeligaen i dag så er det kanskje dette som kan være det lille ekstra vi trenger, mener den forhenværende landslagsspilleren.
19.06.06 14:59, ny 19.06.06 16:07Kommentar
-
Veldig glad for at vi endelig får en egen hall, grattis LSK.
Kapasitenen er jeg litt usikker på egentlig, synes den er 1500-2000 for lav.
En annen mulighet kunne vært at de bygde den slik at den enkelt kan bygges ut for flere tilskuere mm, da jeg tror behovet vil melde seg før eller siden.
Tross alt så vokser antallet med tilskuere/ supportere ganske så mye og hvem vet hvor mange vi er om 10 år, så jeg håper at de også har vurdert dette når de først bygger.
Hva med kafè eller andre fasiliteter, er det beregnet noe her?
Fuglekassa er et forslag som jeg har hørt tidligere, synes det var et
vittig bra forslag.Støtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av No1sqwipHva med kafè eller andre fasiliteter, er det beregnet noe her?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Det som imponerer meg mest med denne saken er at den blir 100% eiet av LSK. Det betyr full kontroll med bruken av hallen og utviklingen.
I dokumentasjonen til Skedsmo Kommune er det lagt opp et fornuftig og nøkternt inntektsbudsjett med hensyn til antall timer utleid og inntekter fra publikum og arrangementer. Reklameinntektene har jeg lite grunnlag for å kommentere, men jeg antar at LSK har en viss oversikt over hva som er mulig å dra ut av markedet.
Dermed vil det hele prosjektet i stor grad avhenge av realistiske budsjetter i forhold til utgiftssiden. Den er dog ikke kommentert i papirene fra behandlingen i kommunen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kommentar